Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bryr meg egentlig lite om hva vi spiller for, så lenge vi spiller bra fotball og prøver å underholde.

 

Begynner å bli lei triste kamper nå.

 

Man prøver da for faen ikke å forsvare inn 1-0 fra 3 min og resten av kampen, HJEMME mot et lag fra divisjonen under. Det er så patetisk at jeg ikke har ord.

Endret av Tåkefyrste
Lenke til kommentar

Jaja, dette var en underholdende kamp i det minste... får prøve å oppsummere litt.

 

Første kvarteret var bra, nydelig mål vi scorer også. Så gjør vi en middels kamp frem til Derby scoret på det deilige frisparket og vi gjør de to byttene på midten (Fred og Fellaini inn). Etter det var det meste katastrofalt, vi satt en gjeng her og bare lo av det vi så på egentlig. Romero hadde en vill redning, men en helt hinsides tragikomisk kamp ellers. Traff vel motspiller på samtlige utspill før han ble utvist? 

 

Resten av kampen er nesten bare tull, eneste positive er at Lukaku skyter i stanga (traff nesten mål!!!!) men ellers helt fullstendig bananas kælkefotball. Fred... jeg finner ikke ord for å beskrive hvor dårlig innhoppet hans var. 

 

Ellers:

- Lukaku bommet IGJEN alene gjennom, og omtrent på åpent mål fra fem meter.

- Martial var endelig god igjen. Solid innsats nesten hele kampen, jobber bra, fremgang der.

- Dalot gjør en ok kamp, fikk med seg en assist og. Håper han starter til helga.

- Lee Grant er fortsatt like god som han var i pre-season.

- Jeg tror oppriktig Bailly er gæren, han er faen ikke riktig god.

 

Pogba:

Heller nesten mot å selge han om han ikke holder kjeft snart, uavhengig av hvor god han er eller om manageren byttes ut. At han står der i post match-intervjuet og kritiserer manageren er så utrolig dårlig etter at det var han selv som mistet ballen og ikke gidder å prøve på et returløp en gang før Wolves sin scoring. Da fortjener du ikke noe kapteinsbind. Ræva:

 

https://twitter.com/mcgboye/status/1044400712212512768?s=20

 

https://twitter.com/ronniekray79/status/1044702457845219333

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...