Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Mourinho kan være så god han bare vil, jeg syns ikke vi spiller givende fotball under han. En og annen kjempekamp gjør ikke opp for de andre kjedelige (dårlige). Så lenge man vinner noe så skal jeg ikke si noe på det, det er ikke jeg som styrer Man Utd - og jeg er bare en fotballinteressert dude fra nord uansett. Regner med at de som kjører skipet har mye bedre kontroll.

 

Uavhengig av det, jeg blir å fortsette å kritisere når jeg syns det er dørgende kjedelig å se klubben jeg ønsker å bruke en til to dager i uken på. Godt å se at han fortsetter å ha høy prosent, det betyr jo at han fremdeles får det til når det gjelder poeng.

Endret av Espp
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig. I fjor før 6.desember var de fleste euforisk over hvor gode vi var, en fotball klubben ikke har spilt siden Ronaldo var i klubben. Derimot kom "tørkeperioden" etter kampen mot City og den varte ut sesongen. Hvis vi kan prestere som de første 45 mot Tottenham og mot Burnley har jeg ikke noe å klage over.

 

Evig positiv, og jeg tror det blir bedre.

Lenke til kommentar

Så veldig ille ut, og de andre vinklene må ha vært fæle når de ikke viser repiser. Ut med oksygen og muligens nakkekrage, så ikke helt. Fryktelig trist om det er alvorlig for Shaw.

 

EDIT: Kan føye til at Shaw var skikkelig god før han måtte ut, helt nydelig raid og assist til Rashford sitt mål.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Anti-fotball har alt med dette å gjøre. Mourinho sin feil. 100%. Fotballspillere er mennesker de også. Såklart påvirkes prestasjonene viss fotballen ikke passer. Syns ikke Lukaku virker komfortabel i det hele tatt når han spiller for United.

Lenke til kommentar

Er helt uenig Brodah, Lukaku har vært skremmende ineffektiv i starten av denne sesongen. Han har vært alene med keeper mange ganger uten å score, og til og med bommet på åpent mål (mot Spurs). De siste par kampene har vi skapt masse sjanser og Lukaku har vært sist på mange av de.

 

Han er nødt til å gjøre det bedre foran mål enn han gjør det for tiden. Hadde han satt disse megasjansene ville vi kanskje stått med 3-4 poeng mer enn vi gjør nå. 

Endret av Snikpellik
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...