Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir nok å ta en pause for sosiale medier som omhandler United frem til neste kamp. Er bare så jævlig mye drama og negativitet, orker det rett og slett ikke.

 

Samme som etter tapet mot Tottenham, hvor temaet frem til neste kamp så og si kun handlet om Mourinhos fremtid. 3 seire senere og alt er glemt. Nå er det på'n igjen.

Lenke til kommentar

Blir nok å ta en pause for sosiale medier som omhandler United frem til neste kamp. Er bare så jævlig mye drama og negativitet, orker det rett og slett ikke.

 

Samme som etter tapet mot Tottenham, hvor temaet frem til neste kamp så og si kun handlet om Mourinhos fremtid. 3 seire senere og alt er glemt. Nå er det på'n igjen.

Like mye negativitet som det er på banen!

Lenke til kommentar

Får visse flashbacks til tiden som ung Liverpool-supporter på 8 år fra 1995 og de 20 årene som var etter.

 

Erkerivalen gnir stadig inn at laget aldri vinner noe. "Neste år... " osv.

 

Skal love dere det kunne vært verre.

 

Liverpool kunne vunnet ligaen annenhvert år og en cup i ny og ne, mens United vakte mellom 3. og 7. plass.

Prøv å se for dere DEN tilværelsen de neste 20 årene ;)

 

For ordens skyld, jeg tenker ikke å godte meg over andres ulykke.

Det gir meg ikke glede at andre lider.

Vil bare illustrere hvordan det er å være i denne leiren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Får visse flashbacks til tiden som ung Liverpool-supporter på 8 år fra 1995 og de 20 årene som var etter.

 

Erkerivalen gnir stadig inn at laget aldri vinner noe. "Neste år... " osv.

 

Skal love dere det kunne vært verre.

 

Liverpool kunne vunnet ligaen annenhvert år og en cup i ny og ne, mens United vakte mellom 3. og 7. plass.

Prøv å se for dere DEN tilværelsen de neste 20 årene ;)

 

For ordens skyld, jeg tenker ikke å godte meg over andres ulykke.

Det gir meg ikke glede at andre lider.

Vil bare illustrere hvordan det er å være i denne leiren.

 

Nå er jo vi som har vært United-fans de siste 20 åra blitt bortskjemte, og mange av oss har nok litt høyere forventninger til klubben enn hva Liverpool-fansen har til sin klubb. Det skal vi jo ha, med all suksessen relativt nylig, klubbens størrelse og tradisjoner, pengesekken osv.

 

Så det blir jo litt feil å sammenligne også, for vi måler elendigheten på en annen skala enn de gjør på Merseyside. Liverpool har jo ikke vunnet noe siden 11/12-sesongen, og det var ligacupen. Før det FA cup-seier helt tilbake til 05/06, så forventningene er naturligvis lavere hos dere. Siden Liverpools siste trofé har United vunnet fire stykker, likevel mente mange det var fullstendig krise i klubben også sesongene vi vant disse.

Lenke til kommentar

De tar jo hverandre i henda først også hvis man ser godt etter. Hvorfor i all verden skulle man gjøre det hvis det var ondt blod. Herregud snakk om å blåse opp. Hadde man filmet meg og sjefen min uten lyd hadde ting sett mye, mye verre ut. En ikke-sak.

 

Vel, ja, alt er sikkert en fryd i United for tiden. Hvert fall hvis Mourinho fortalte hele troppen at Pogba aldri fikk bære kapteinsbindet igjen og ikke fikk være visekaptein :)

 

Det er mye uenigheter, ondt blod og krangel i den klubben nå for tiden, ikke vanskelig å forstå. Innen neste sommer er garantert Mourinho eller Pogba vekke.

Lenke til kommentar

Masse krangling ja. Kjempemasse. Spesielt om du leser Daily Mail, Mirror og Star! 

 

Klart at noe ikke er som det skal, men det trenger ikke være så ille for alt vi vet.

 

Hele greia virker å bunne ut i et ganske enkelt spørsmål: skal Pogba, som visstnok ønsker seg vekk fra klubben og ikke legger skjul på det selv få bære kapteinsbindet? Skal en spiller som ikke gidder å løpe hjemover når han mister ballen enkelt på midten være kaptein? Skal kapteinen kritisere manageren i post match-intervjuer? Niks.

 

Mourinho ga Pogba en sjanse til å gå foran med et godt eksempel ved å gi han bindet denne sesongen, men det har han ikke tatt seriøst nok. Dermed mister han det igjen, det burde være enkelt og greit. 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

 

Siktes nok til en Instagram-story fra Pogba i går hvor han sitter på tribunen med Pereira, Shaw og Lukaku og smiler og ler og har det morsomt, som skal være slettet nå. Ikke veldig lurt når laget taper. Forståelig hvis Mourinho var forbanna over dette.

Jeg så den. Litt vanskelig å vite siden den er slettet, men mener den ble postet før Derby scoret første mål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...