Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Hva føler egentlig Man Utd fans om Mourinho? Fornøyd? Gått lei?

 

Hva må han få til i år for at han skal få beholde jobben? Hva ville dere vært fornøyf med?

For min del så var ikke et dårlig resultat forrige sesong. Er ikke gått lei enda. Største ankepunktet mitt er kjedelig fotball. Jeg får jo ikke så mye ut av at United vinner på andre måter enn at "det er gøy hvis de vinner" så da vil jeg heller at de gir et ordentlig forsøk med underholdende fotball  enn å prøve å være kynisk og fortsatt bare kanskje vinne.

 

Hadde de kunnet kjørt kjip fotball til en ganske sikker CL seier så er det jo en ting, men når du såvidt klarer andreplass og ingenting annet så er det ikke verdt det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva føler egentlig Man Utd fans om Mourinho? Fornøyd? Gått lei?

 

Hva må han få til i år for at han skal få beholde jobben? Hva ville dere vært fornøyf med?

- Han gjør samtlige fargerike spillere helt grå

- Spillet er primitivt

 

Resultatmessig har han strengt tatt levert helt greit, spesielt EL-tittel og andreplass i PL er faktisk ganske bra (selv om det var 20 poeng opp til MC).

 

Når det er sagt så må det være frustrerende å være manager for et lag der PR-folk og fysikere tar seg av spillerlogistikken. Uniteds største problem er slettes ikke Mourinho. 

Lenke til kommentar

Hva føler egentlig Man Utd fans om Mourinho? Fornøyd? Gått lei?

 

Hva må han få til i år for at han skal få beholde jobben? Hva ville dere vært fornøyf med?

 

Fornøyd, ble 2.plass i fjor og med tanke hvor dårlig laget presterte mot bunnlagene er ikke holdbart. 

 

Vet bare en ting, "Manager" bytte er ikke noe bra ting, har ikke vi lært det allerede? Altfor mange fanboys i United nå for tiden. Slike som heier kun når det går rette veien, disse har jeg ikke noe til overs.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Siste:

 

Nå er Matic skadet også. Valencia har allerede reist hjem med skade, Romero og Dalot er fortsatt skadet og Martial er i Paris for å hjelpe kjerringa med å klemme ut en unge.

 

Fred, Pogba, Lukaku, Lingard, Rashford, Fellaini, Young, Lindelöf og Jones er fortsatt på ferie. 

 

15 dager til seriestart og 14 spillere utilgjengelige i oppkjøringen, mange av dem våre beste. Grøss.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Hva føler egentlig Man Utd fans om Mourinho? Fornøyd? Gått lei?

 

Hva må han få til i år for at han skal få beholde jobben? Hva ville dere vært fornøyf med?

Gått lei.

 

Han virker så sur, negativ og mett. Kjedelig fotball og dårlige kjøp. Blæh.

 

Siste i forbindelse med at Martial prioriterte å være med på fødsel. I stedet for å vise et snev av klasse og si noe som «vi har full forståelse for at han prioriterer familie i en fantastisk stund» så må han lire av seg noe surt oppgulp om at «dette må vi bare akseptere».

 

Men dette er hvordan han fremstår i media, håper han er bedre f2f med spillerne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Money spent alone kanskje? Talla du viser til der er net spend.

Det ante meg det. Men gir ingen mening å se på noe annet enn netto imo. Om man erstatter stjernene sine, som Bale, Suarez eller Coutinho, vil man se ut som et kjøpelag uten å nødvendigvis ha styrket laget sitt, om man ikke ser på nettoen.

Lenke til kommentar

Pøh, så du uttalelsen Hoff? Det eneste Mourinho virket irritert over var at han ikke fikk beskjed om fødselen før for et par dager siden. Før og etter kampen i natt var forøvrig Mourinho glad, smilte og spøkte.

 

Dårlige kjøp vet jeg ikke helt hva du mener med heller. Er vel bare Mkhitaryan som har slått feil.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Apropo Mourinho. Utdrag fra intervju med Shaw som har blitt mobbet og hengt ut i pressen av Mourinho:

 

"It’s horrible at times because people only see those things he says [in public]. That’s fine because I’m a grown man and I can take stuff like that. I'm used to it. But the stuff inside the training ground, no one sees apart from me. It still gives me confidence."

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bailly, Lindelöf og delvis Pogba. Fortsatt litt tidlig å dømme de nord og ned, men ingen har kommet inn med avgjørende bidrag.

 

Pogba var vår overlegent beste spiller før jul forrige sesong, og hadde en ganske god sesong før det også. Ujevn og tidvis dårlig etter jul (i hvert fall etter skaden), men at det han har levert ikke har vært avgjørende bidrag finner jeg ganske merkelig. Han har fortjent noe av kritikken, men jeg mener mye av det bare er fordi folk har kunstige forventninger eller ikke liker typen.

 

Her er noen av hans offensive bidrag, inkluderer for eksempel mål i EL-finalen og da han snudde kampen mot City.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Darmian vil bort. Dette er det han sa til ESPN i dag, via United.no:

 

– Jeg ønsker å spille oftere. Jeg spilte ikke mye forrige sesong, og det er grunnen til at jeg snakket med manageren og klubben om fremtiden min.

 

– Jeg ønsker å forlate klubben, men vi får se hva som skjer.

 

– Serie A er et alternativ, bekrefter Darmian, som fikk æren av å bære kapteinsbindet mot Milan.

 

– Men vi får bare se hva som skjer. Dersom jeg blir værende, skal jeg gjøre det jeg har gjort frem til nå. Dersom jeg reiser, er det fordi tilbudet er godt nok.

 

– Det er en ære for meg å spille for Manchester United, men vi er nødt til å ta valg i livet, og dette er min avgjørelse.

 

Ble kjøpt for 13 millioner pund av Van Gaal. Burde få mer enn det for han nå, selv om han ikke har imponert.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...