Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Ny overgang. Lee Grant, andrekeeperen til Stoke. 35 år gammel. Hvorfor? Det er en god grunn.

 

Han skal naturligvis ikke spille, men bringes inn omtrent gratis for å kunne sende de unge og lovende keeperne Henderson og Pereira ut på lån så de får verdifull spilletid. Johnstone er solgt til WBA.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Svært mange spillere som har spilt eller spiller i La Liga som er involvert i dette. Det handler om at inntekter fra image rights har vært knyttet til selskaper utenfor Spania, og dermed har man skattet til landet selskapet er etablert i (gitt at det landet har skatter på det...), og ikke til Spania. Først de siste årene så har spanske skattemyndigheter begynt å kreve inn disse pengene, pga en lovendring med tilbakevirkende kraft. Er vel knapt noen andre demokratier som har dette. Og til USA så er det vanskelig å få visum om man har en nåværende betinget dom.

Endret av blured
  • Liker 4
Lenke til kommentar

De endelige har vel Kohler på venstre arm. Synes det fungerer overraskende bra (når jeg ser de på spillerne). Likte ikke i starten, og er generelt mest fan av enklere drakter, men liker bedre nå:

 

MfwfxGl.jpg

 

Mer skeptisk til andre- og tredjedrakten.

 

Ifølge FootyHeadlines (som pleier å være ganske pålitelige) så ser andre/bortedrakten slik ut: (Blir i så fall første gang vi har rosa drakt...)

 

ZgmPnbi.jpg

 

Og på tredjedrakten, som jeg egentlig synes ser ganske bra ut... så har Adidas mildt sagt vært late:

 

5wwOsZm.jpg

Endret av blured
Lenke til kommentar

Synes drakta er skikkelig fin helt til man kommer ned til stripene/gradienten. Er virkelig ingen fan av det. Tror det kommer til å se ganske bra ut på banen, men jeg kommer ikke til å kjøpe denne drakta. Blir for harry. Aller helst skulle jeg sett drakta uten stripene, og med hvit shorts. 

 

Synd vi aldri får se Rooney i den rosa bortedrakta, det hadde vært litt av et skue. 

 

Liker det vi har sett av Pogba etter under VM og etter gullet. Han er virkelig en ledertype, og virker som en skikkelig bra fyr å ha både i klubben og laget. Fremtidig kapteinmateriale, håper jeg.

 

 

Samme med Lukaku, forsåvidt. Digga team talksene hans ute på banen før hver kamp i VM.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Godt gjort å få den i tverrliggeren ja! Men moro å se United i aksjon igjen. Litt rar kamp på veldig tørr bane, ballen oppfører seg rart.

 

Morsomt å se unggutta, men jeg er litt bekymret over at vi mangler halve laget så nærme sesongstart og at Valencia gikk av med skade.

 

Garner imponerer synes jeg, bare 17 år og gjør mye bra. 

 

Pereira også, jeg føler dette er sesongen hvor han skal få vist seg frem. De utlånene har nok gjort susen.

 

Martial har vært ganske bøtte.

 

Sanchez ser veldig pigg ut, men er litt rusten. Første sommerferien hans siden 2010 (!).

 

Chong ser like god og spennende ut som alltid, men mangler helt klart fysikk foreløpig.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...