Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette her var en maktdemonstrasjon fra United. Veldig solid i alle ledd. Nysigneringene står frem, det samme med fjorårets signeringer.

 

Hvis vi sammenligner med tilsvarende kamp forrige sesong så hadde vi faktisk flere skudd på mål, men det endte 1-1. Forskjellen nå er effektiviten, og ikke minst at målene kommer fra mange spillere.

Lenke til kommentar

Har jo en drøm om at han kan slå rot hos oss, men det kommer egentlig helt an på Mourinho selv. Det er hans personlighet og bahandling av spillere som har forårsaket problemer i alle de tidligere klubbene han har vært i. Nå er han sjef! Han har fått rollen han alltid har ønsker seg i klubbene han har vært. Ingen kjøper eller selger spillere uten hans ønske hos oss, han får gjøre stort sett alt han ønsker og ber om.

 

Hvis han klarer å holde motivasjonen oppe hos spillerne, selv i perioder hvor ting butter litt i mot, så ser jeg ingen problem med at han kan sitte 20 år hos oss.

 

Ledelsen vil alltid la han kjøpe spillerne han mener at han trenger, så lenge de er tilgjengelig, og han kan sånn sett forme det beste laget i verden hvert eneste år han er manager for Manchester United.

 

Jeg håper inderlig at han blir vår neste SAF. Savner kontinuiteten vi hadde, og det var først etter at ting gikk nedover at jeg innså hvor vanvittig bortskjemt vi har vært med Ferguson.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...