Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han ville hatt nesten tilsvarende hos oss, men mest sannsynlig ikke landa Shakira :D

 

E: og når det kommer til selve historien sikta jeg mer til Mr.P, ikke til deg gode Pretty! Litt mye å forvente at andre fans skal vite slike ting!

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Han fikk beskjed av SAF om å bli fordi han hadde en gigantisk framtid hos oss, men ønsket selv å gå tilbake til Barcelona når de banket på døren. Det handlet ikke om at han ikke presterte, men om egne ønsker!

Han hadde hjemlengsel og ville til Barca. Potensialet hadde han helt klart, men jeg tror at hjemlengselen bremset det opp litt hos oss.
Lenke til kommentar

Ja, husker det godt. Han begynte jo å få spilletid også siste sesongen hos oss, og scoret jo også et par i CL da vi vant. Men han kunne ikke motstå Barcelona som er både hjembyen og barndomsklubbben. Det var ikke noe stort tap for United der og da heller, siden vi hadde verdens beste stopperpar i Rio og Vidic.

 

EDIT: Forresten har han vunnet Champions League hele fire ganger, ikke "bare" tre som PrettyBoy sier :)

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Gode nyheter på skadefronten fra pressekonferansen i dag. Darmian, Martial og kanskje Smalling og Rojo er tilbake mot Watford. 
 

 

Oppdatert skadeliste:

 

Jones

Shaw

Smalling *

Schweinsteiger

Young

Fellaini

Rooney

Valencia *

Borthwick-Jackson

Rojo *

Keane

Love

 

* usikker mot Watford

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Jeg syntes at Bortwick-Jackson er den av juniorspillerne i Manchester United som har imponert meg mest denne sesongen. Jeg er litt skuffet over at en spiller som Pereira ikke har tatt mer vare på sjansene når han har spilt. Ellers har jeg trua på Rashford og Mensah. 

Forøvrig så tror jeg ikke Keane, Wilson, Pereira eller McNair vil levve opp til forventningene

Lenke til kommentar

Litt uenig med deg, men her har du mine 5 cent og hvor stor tro jeg har på ungspillerne fra 0 til 100%:

- Keane: 10%

- Rashford: 15%

- Wilson: 15%

- Pereira: 25%

- Mcnair: 30% 

- Mensah: 85%!

 

Jeg ønsker å se mer Pereira eller får en bekreftelse på at han ikke er god nok. Han spiller jo veldig bra på U21, så nå burde han snart ta neste steg. Viktig å huske på at han enda er ung da :)

Lenke til kommentar

Troppen til i kveld er klar. Smalling ble dessverre ikke klar, men Rojo, Darmian og Martial er tilbake.

 

De Gea, Romero, Darmian, Varela, Poole, Blind, Riley, Rojo, Fosu-Mensah, Rothwell, Schneiderlin, Herrera, Mata, Lingard, Memphis, Weir, Rashford, Martial

 

Rothwell kan altså få debuten sin i kveld!

Lenke til kommentar

Blind - Gjennomgående rævva gjennom hele matchen. Latterlig at han ikke ble bytta ut etter pause. Flere grove feil.

Mata - Ikke særlig god foruten frisparkmålet

Fosu-Mensah - Ok+, spennende spiller

Varla - Igjen en grei match

Rojo - Grei han også

Schneiderlin - Bra, sikkert rundt en 7er på børsen

Herrera - Ernergisk, men det var mye som ikke stemte

Memphis - Prøvde mye, hvertfall flink til å skjerme ballen ved cornerflagget

De Gea - Alltid konge. Kaptein da Mata gikk av

Rashford - Usynlig før han bytta posisjon med Martial. Strålte på høyrekanten. Syk fart

Martial - Som Rashford, usynlig før bytte, men god etter posisjonsbytte. Han skal aldri spille høyreving igjen.

Lenke til kommentar

Dårlig match, men må si jeg liker fightingviljen til laget for tida. Unggutta leder vei! At vi drar i land denne er selvfølgelig flaks, men vi må vinne sånne kamper for å ha sjanse på topp fire. 

 

Egentlig er det helt hinsides sjukt at vi vinner fire kamper på ti dager med tidenes skadekrise, samtidig som fem mann har fått debutene sine. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...