Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Memphis hadde en helt ok kamp. Er blitt langt flinkere til å jobbe hjem også. Dette er nok en del av grunnen til at han får fornyet tillit.

 

Blind kan ikke ikke brukes mer i forsvar. Han er helt krise både som stopper og back. Skjønner rett og slett ikke hva som gjør at han får fortsette å spille. 

 

Rashford jobber hardt igjennom hele kampen, men fikk fryktelig lite å jobbe med. Kom langt mer til syne når han ble satt på kant og fikk ta mer del i spillet. Han har en stor framtid foran seg om han fortsetter slik. Lingard på høyre hadde nok gitt Rashford mer å jobbe med også og jeg tror vi ville hatt en helt annen første omgang med ham på kant.

 

Martial må aldri mer spille på høre. Han faller helt igjennom da. Bruk ham som spiss eller på venstre. 

 

Slik det er nå kan Lingard og Rashford gjøre en bra jobb på høyre.

 

Martial og Memphis på venstre. 

 

Martial og Rashford som spiss.

 

Blir spennende hvem som blir foretrukket til helgen. Håper vi får Rashford på høyre, Martial sentralt og Memphis på venstre. Kan så endres med å ta inn Lingard om en av dem har en dårlig dag og rotere etter hvem som går ut.

 

Vinner vi neste kamp nå så ligger alt an til å bli ekstremt spennende de siste 10 kampene. Hvem hadde trodd det for bare en uke siden?

 

For helgens kamp har alt å si på hvem som blir klar i forsvar. Må vi bruke Blind som stopper eller back så er det bare spørsmål om tid før det går skikkelig gale.

Lenke til kommentar

Enig. To store, sterke, raske, svarte beist i forsvar kan bli en bra kombo :p

 

Han er en skikkelig spennende, og jeg vil mye heller ha han hvor som helst på banen enn Blind. Jeg håper dog at vi driller Fosu-Mensah i den dype midtbanerollen, da det er der jeg tror at han har størst potensiale.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For å være ærlig vet jeg ikke hvor han er best. Han har spilt bra i stort sett alle rollene han har blitt satt i, ja spiss en del også tidligere, så det er jo opp til klubben og han selv egentlig.

 

Fornøyd med tre poeng i går. Det var et ok resultat, men ett poeng hver hadde vært fair. Nå må vi bare fortsette å kjøre på, jobbe steinhard og satse på at vi kan kniven til oss en av de øverste plassene. Det blir ikke lett og er ikke helt sannsynlig, men det er kun laget som bestemmer dette selv.

 

Det hadde vært helt rått å snytt Arsenal, Tottenham eller spesielt City for topp 4 i år. Vinner vi de ti neste kampene tar vi andre eller tredjeplass!

Lenke til kommentar

Klipp

Enig i stort sett alt du skriver. Imponerende å se hvor mye ett posisjonsbytte hadde å si for kampen. Med Rashford ute til høyre fikk vi involvert høyresiden vår i kampen og det var inngangen til tre poeng.

 

Grunnen til at jeg ønsker Lingard ute til høyre, Rashford kan sikkert ta den rollen også, er fordi han jobber knallhardt begge veier. Martial sluntrer litt bakover slik Memphis har gjort tidligere og det gjør at vi gang på gang blir avkledd på kant.

 

Det er rett og slett deilig å se hvor hardt Memphis jobber for laget nå! Fra å være en luksusspiller som ikke har levert til å jobbe knallhardt begge veier, ja det er deilig!

 

Det er godt å se at ledelsen tar tak i ting, for slike ting som med Memphis har mye å si for laget Manchester United.

Lenke til kommentar

Tross det dårlige forsvarsspillet synes jeg vi hadde noen gode perioder offensivt i går hvor vi klarte å kombinere mye ballinnehav med veldig direkte pasningsspill. Watford har nesten ikke sluppet til sjanser i det siste og vi kom egentlig til ganske mange halv/sjanser og skudd. Vi tapte for mange dueller men det tror jeg enkelt kan forklares i at Watford rett og slett er fysisk overlegne det laget vi stilte i går. Snittalderen på United var bare 23 år, som er det fjerde laveste i PLs historie!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...