Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så var endelig Moyes sparket, og det var jo på tide. Fra første dag jeg fikk vite at det var han som skulle ta over etter Sir Alex hadde jeg mine tvil, og min tvil ble jo heller ikke noe bedre i løpet av de første mnd hans i klubben. Han gjorde ALT feil fra dag 1, og det er det som har kostet klubben dyrt i dag.

 

Han burde ha beholdt enten Meulensteen eller Phelan, og kanskje begge. Spesielt førstnevnte har stått for mye de siste årene på treningsfeltet! Så gir han de sparken og ansetter ny ass. trener som ikke har bidratt med en dritt. Jeg har så og si aldri sett han ute på sidelinjen og når han sitter på benken under kampen så ser han veldig tafatt ut. Så har vi jo Neville som jeg har stor respekt for, men å la han bli førstelagstrener for verdens største klubb når han ikke har erfaring engang? Stor tabbe fra Moyes.

 

Så har vi jo det første overgangsvinduet der Moyes bruker latterlig lang tid på å jakte på spillere som ikke er tilgjengelig? Give me a break! Trodde Moyes at han seriøst kunne overtale Fabregas?

Ikke minst, så mener jeg at han brukte for mye tid på Rooney-sagaen. Greit nok at han har vært en av sesongens beste i år, men det skal ikke så mye til! Han brukte hele våren på å komme seg vekk fra klubben, og var latterlig dårlig hele fjorårets sesong! Om det var riktig å gi han ny kontrakt? Både ja og nei! Jeg elsker Rooney som spiller, men han har ønsket seg vekk to ganger på under 4 år!

 

Så ender vi jo opp Fellaini på Deadline Day, en oppskrytt spiller under Everton og utrolig temposvak. Moyes må jo ha vært høy og hatt den panikken når han kjøpte Fellaini. Hva var det han tenkte på? Alle skjønte jo at han aldri kunne slå til i United. Håper han blir solgt, men vi får jo ingenting for han igjen!

 

Moyes er sikkert en god trener, men han var aldri i verden god nok for Manchester United. Han har aldri vunnet noe som manager, og vet ikke hva som skal til. Filosofien hans passer heller ikke inn i United, og han har virket utrolig dum de 5 siste mnd med sine intervjuer, laguttak, og alt som har skjedd.

Han skal få ros for to ting! Januzaj og Mata!

 

La meg få en manager med ordentlig baller som kan få til skikkelig angrepsfotball!

 

(Sikkert noe skriveleif der, men det skyldes nok at jeg skrev dette kjapt!)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Moyes artikkelen oppdateres med mer Forresten. Moyes skal ha creds for tingene han sier der ihvertfall, der jeg tror i min mening at han skjønner selv at han ikke har helt 'nok' for å være manager i en så stor klubb som Utd.

Meulensteen ble vel tilbudt jobb videre, gjorde han ikke?

I en mindre rolle, og å si ja til det hadde nesten vært insulting for han.

Meulensteen ble vel tilbudt jobb videre, gjorde han ikke?

I en mindre rolle, og å si ja til det hadde nesten vært insulting for han.

Lenke til kommentar

Det tror jeg han har mistenkt selv lenge i form av kroppsspråk, reaultatene og uttalelsene i media, men jeg er helt enig med han i at sparkingen var nokså uprofesjonelt utført og man fortjener en "clean break".

 

Må gå an å ha såpass baller at man sier det som det er, ansikt til ansikt, selv om man bruker mesteparten av tiden sin på et kontor.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Det er drøyt Hansoen. Fortjener ikke dritt bare fordi han ikke er god nok for oss. fortjener å bli sparket på en ordentlig måte. men uansett var det viktigste at han er vekke så som supportere må vi si oss fornøyde ja.

Neh, er jo bare å lese hva som har foregått i det stille. Når du klarer å få hele spillergruppa så imot deg som det han gjorde, så har du gjort mye galt. United sier uansett at de ikke føler de har gjort noe galt. Godt nok for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...