Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Hahahaha :D Det hadde vært SÅ jævlig klassisk om Moyes hadde kjøpt Fellaini fra nesteklubben hans til samme pris eller mer. Men det skjer nok ikke, tror Moyes innser at Fellaini ikke går an å ha på topplag nå. (Ikke at han får jobb på topplag da). SÅ dum er han faktisk ikke tror jeg :p

 

Åjoda, det er han! Det kommer bare an på hvor dumme ledelsen i det aktuelle topplaget er!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

https://twitter.com/JNorthcroft/status/458497217712898048

 

Blir bare verre og verre dette.

Moyes fortjener ikke bedre.

Tipper det er det Glazers sitter å tenker og. Om det mediene skriver om stemmer har de nok en gang vist hva de står for. Og bestemme seg i februar for at han må sparkes, men heller la klubben bli dratt igjennom sørpa mens fansen ydmykes hver helg for å spare 20m etter alt det de har tatt i fra klubben deres. Jeg hadde vært forbanna på eierne mine om det var ambisjonene de viste.
Lenke til kommentar

Hvordan gir det mening? Kilde?

Jeg har ingen spesifikk kilde, men det er en del spekulasjoner om en klausul som sier at Moyes kan sparkes med en årslønn i kompensasjon hvis United ikke kvalifiserer seg til CL. Det er ca 50m. Han har 5 år igjen av kontrakten, så "vanlig" sparking ville kostet 250m.

 

At han fikk sparken i dag, første arbeidsdag etter at det ble matematisk umulig å kvalifisere seg til CL, gjør det ikke akkurat mindre sannsynlig.

Lenke til kommentar

 

Hvordan gir det mening? Kilde?

Jeg har ingen spesifikk kilde, men det er en del spekulasjoner om en klausul som sier at Moyes kan sparkes med en årslønn i kompensasjon hvis United ikke kvalifiserer seg til CL. Det er ca 50m. Han har 5 år igjen av kontrakten, så "vanlig" sparking ville kostet 250m.

 

At han fikk sparken i dag, første arbeidsdag etter at det ble matematisk umulig å kvalifisere seg til CL, gjør det ikke akkurat mindre sannsynlig.

Du mener kroner nå ikke sant? Når Pep tjener 14m og Mourinho tjener 8m var noen veldig drita under forhandlingene om Moyes tjente 50m pund i året.
Lenke til kommentar

 

 

Hvordan gir det mening? Kilde?

Jeg har ingen spesifikk kilde, men det er en del spekulasjoner om en klausul som sier at Moyes kan sparkes med en årslønn i kompensasjon hvis United ikke kvalifiserer seg til CL. Det er ca 50m. Han har 5 år igjen av kontrakten, så "vanlig" sparking ville kostet 250m.

 

At han fikk sparken i dag, første arbeidsdag etter at det ble matematisk umulig å kvalifisere seg til CL, gjør det ikke akkurat mindre sannsynlig.

Du mener kroner nå ikke sant? Når Pep tjener 14m og Mourinho tjener 8m var noen veldig drita under forhandlingene om Moyes tjente 50m pund i året.

 

 

Bare det å komme på tanken om å ansette Moyes tyder jo på alvorlige rusproblemer.

Lenke til kommentar

Ganske enig med Aleks om akkurat dét stemmer, selv om jeg ikke er sikker på omdet ville gitt CL-plass uansett. Om Giggs hadde fått sjansen i februar ville vi fått større indikasjoner på om han kunne tatt direkte over etter Moyes. Fire ubetydelige kamper har lite å si.

 

Det sagt, så synes jeg litt synd på Norwich og Sunderland som skal til Old Trafford å kjempe mot nedrykk akkurat nå. Alle andre lag i ligaen har jo fått møte Moyes to ganger denne sesongen... :p

Lenke til kommentar

 

 

Hvordan gir det mening? Kilde?

Jeg har ingen spesifikk kilde, men det er en del spekulasjoner om en klausul som sier at Moyes kan sparkes med en årslønn i kompensasjon hvis United ikke kvalifiserer seg til CL. Det er ca 50m. Han har 5 år igjen av kontrakten, så "vanlig" sparking ville kostet 250m.

 

At han fikk sparken i dag, første arbeidsdag etter at det ble matematisk umulig å kvalifisere seg til CL, gjør det ikke akkurat mindre sannsynlig.

Du mener kroner nå ikke sant? Når Pep tjener 14m og Mourinho tjener 8m var noen veldig drita under forhandlingene om Moyes tjente 50m pund i året.

 

 

Han skrev aldri pund ;) Så jeg vil tro at han mener kroner.

 

http://www.tsmplug.com/richlist/david-moyes-salary/

 

Ifølge kilden har Moyes 5m i pund som årslønn, det vil si 50m kr per år.

Lenke til kommentar

Du mener kroner nå ikke sant? Når Pep tjener 14m og Mourinho tjener 8m var noen veldig drita under forhandlingene om Moyes tjente 50m pund i året.

Kroner ja. Hvis du brukte pund er det ikke rart om vi snakket forbi hverandre. Det er uansett en betydelig sum, så om det har vært bestemt å gi han fyken f.eks. en måneds tid så er det ikke veldig rart at de ventet. Det var ikke veldig mange måter å redde sesongen på uansett.

Lenke til kommentar

Ganske enig med Aleks om akkurat dét stemmer, selv om jeg ikke er sikker på omdet ville gitt CL-plass uansett. Om Giggs hadde fått sjansen i februar ville vi fått større indikasjoner på om han kunne tatt direkte over etter Moyes. Fire ubetydelige kamper har lite å si.

 

Det sagt, så synes jeg litt synd på Norwich og Sunderland som skal til Old Trafford å kjempe mot nedrykk akkurat nå. Alle andre lag i ligaen har jo fått møte Moyes to ganger denne sesongen... :p

Det er snakk om 200m garantert spart, mot en sannsynlighet x for en bedre sesong. I februar kunne vi fortsatt nådd CL med Moyes, og det var ingen garanti for at en midlertidig manager ville gjort det bedre. Vi var også med i CL. I mars snudde de kampen mot Olympiakos, noe som sikkert ga grunn til optimisme.

 

Jeg tror ikke en avgjørelse ble tatt før tidligst etter returkampen mot Bayern, og da ville det være meningsløst å betale 200m for å gi Giggs et par uker ekstra som vikar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...