Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynner å bli typisk Moyes å jakte spillere han åpenbart ikke får? Om vi plutselig nå henter inn en offensiv midt til så blir det noe, men sånn som det er nå kommer vi ikke til å selge han i januar. Det sier seg selv.

 

Nå hentet dere Salah, men du startet med "åpenbart ikke får"

  • Liker 2
Lenke til kommentar

*føler mg dum* hehe. Det var ikke så ille som jeg husket, takket være at du redda deg inn med "uten at vi henter en erstatter". Mente forøvrig innlegget på siden etter hvor du skrev "han går aldri i januar". Så kan det jo kverruleres på om hvor mye Salah er en "erstatter" eller ikke. Good sport da, Aleks :)

Lenke til kommentar

Mata var ganske langt nede på min liste over aktuelle januar kjøp, kanskje spesielt for Moyes sin del...

 

Før jeg fortsetter å hate hans spillestil og taktikk, må jeg si jeg er litt imponert over at han hentet Mata. Kanskje enda mer imponert over at han angivelig har fått Rooney til å tenke på ny kontrakt...

Lenke til kommentar

Tror styret er redd for at Rooney skal gå til et annet lag i PL, så tror det kan være en innvirkende faktor på den høye lønna. Synes allikevel det blir litt i overkant med £300 000 i uka.

Absolutt. At Rooney skal ha dobbelt så mye i lønn som Mata henger ikke på greip.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...