Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Fryktet det verste for 26 timer siden, men var heldigvis ikke mange topplag som greide å utnytte runden. Arsenal får bank på Etihad neste uke, da er vi plutselig bare 10p bak med seier på Villa Park.

 

Samt Tottenham møter Liverpool på søndagen. Uavhengig av det resultatet i den kampen så gnager det United om dere makter å slå Aston Villa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leser SAFs biografi. Spesielt utsagn: "Our club was always capable of producing great talent and Barcelona's next wave were not better than ours. No way. Thiago was on par with Welbeck and Cleverley but there was no fear about the rest of theirs coming through."

 

OK, greit å ha tro på seg og sine egne, men det der er en ganske drøy påstand..

Lenke til kommentar

Leser SAFs biografi. Spesielt utsagn: "Our club was always capable of producing great talent and Barcelona's next wave were not better than ours. No way. Thiago was on par with Welbeck and Cleverley but there was no fear about the rest of theirs coming through."

 

OK, greit å ha tro på seg og sine egne, men det der er en ganske drøy påstand..

Stusset som faen på den og. Den er direkte feil, dessverre.

Lenke til kommentar

Leser SAFs biografi. Spesielt utsagn: "Our club was always capable of producing great talent and Barcelona's next wave were not better than ours. No way. Thiago was on par with Welbeck and Cleverley but there was no fear about the rest of theirs coming through."

 

OK, greit å ha tro på seg og sine egne, men det der er en ganske drøy påstand..

Det verste i hele boken er svaret på 2 spørsmål:

Hvilken manager mener Sir Alex er verdens beste?

Hvorfor ønsker Sir Alex at Moyes etterfulgte ham i sjefsttolen i United?

 

Svaret på første er Queiroz, og mitt inntrykk er at svar på nummer to er "skotte fra samme by som meg. Jeg har kjent familien hans siden jeg var ung".

Lenke til kommentar

Hva disse betingelsene faren nevner vites ikke, men antar at det var snakk om spilletid og det hadde han fått særdeles lite av i United.

Men inntrykket man får er at han selv virket veldig fornøyd med United og jeg tror nok at det var faren som fikk ham til å velge SCI.

 

Både Real Madrid og Udinese har vist interesse for stortalentet, men spilleren selv har hele tiden gjort det klart at Manchester United var førstevalget.

 

– Takk til alle MUFC-fans for alt, men nå er jeg «rød» i det sørlige Brasil - Sport Club Internacional!!, skriver Gomes på Twitter.

 

Hmmm....han har kanskje et slags United-hjerte?

Blir ikke overrasket om han blir United-spiller om noen år.

Endret av RollsReus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...