Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Hva disse betingelsene faren nevner vites ikke, men antar at det var snakk om spilletid og det hadde han fått særdeles lite av i United.

Men inntrykket man får er at han selv virket veldig fornøyd med United og jeg tror nok at det var faren som fikk ham til å velge SCI.

 

 

 

Hmmm....han har kanskje et slags United-hjerte?

Blir ikke overrasket om han blir United-spiller om noen år.

Om noen år, når han har utviklet seg meg og han koster vannvittig mye? Da er det heller sannsynlig at han drar til Real Madrid eller Barcelona..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja...vet ikke hvorfor det skulle være mer sannsynlig. Kanskje han har endret mening, men hvis førstevalget fortsatt skulle være United og United fortsatt skulle være interesserte så er det vel fortsatt størst sannsynlighet for at han signerer for United.

Uansett, jo eldre og bedre han blir, jo mindre "makt" får faren i om hvem han skal signere for, tror nå jeg.

Lenke til kommentar

 

Blir fysisk dårlig av å se enkelte av de statistikkene.

Jeg hater selvfølgeligheter og derav 99% av punditer (særlig våre norske, tv2 er skandale i så måte) men Neville og Jamie byr på innsikt. De tallene der bekrefter vel det vi har skrevet opp og ned de siste ukene, og det er direkte skremmende.

 

Vi har et dårlig lag til å spille kremfotball, men vi burde vinne langt flere kamper enn vi gjør med dagens mannskap. Tar man med sommeren i bettrakning syntes jeg helt ærlig at dette er en start på Hodgson nivå for Moyes. Hadde det ikke vært Fergies mann ville presset vært ulidelig for DM pr i dag. Ingen manager for noen av de andre "storklubbene" i europa hadde vært trygg i stolen etter en slik start. Tipp 85% allerede hadde fått fyken.

 

Moyes mista meg når han starta med Giggs og Young på Anfield. Utilgivelig etter den sommeren vi hadde for meg. Hadde vi fått inn feks Klopp som jo har en tydelig filosofi ville jeg lett vært tålmodig i dag. Bryr meg oppriktig null om at vi ligger på 9ende, jeg hadde selvsagt forutsett at den første sesongen etter Fergie ble balle.

 

Hadde jeg bare hatt trua på joga bonito i enden av tunnellen. I steden ser jeg bare skikkelsen til Leon Osman i det fjerne.

Endret av toppmeis
Lenke til kommentar

 

Åhhhh fy faen.

 

meis har alltid noen poenger da. Høres bedre ut da det kommer fra han. Syns fortsatt "jeg backer den neste manageren etter SAF 100%, selv om det er Moyes. Meeeen vi spiller dritt de første 15 kampene og jeg ser ingen tendenser, så da gir jeg opp" blir litt for fattig. Vi rævkjørte andreplassen i Bundesliga i deres egen stue. Er ikke det en tendens f.eks?

Lenke til kommentar

Er vel heller det at det virker som om det mangler en tydelig (langtids)-plan/filosofi for hvordan vi skal spille under Moyes.

 

Vil så gjerne se litt mer ballbesittende angrepsfotball. United skal styre kamper, og motstanderens feil skal resultere i dødelige kontringer.

 

Mulig mye løses ved at vi får opp kvaliteten på pasningsspillet noen hakk.

Lenke til kommentar

Argumentet om at vi slo 2. plassen i bundesligaen begynner å bli litt tynt nå. Vi står med to poeng på fire kamper og 3-5 i målforskjell. Tar man med i betraktning hvor ræva Spurs er så skulle det strengt tatt blitt 12p på de kampene. I stedet for å ta poeng i sluttminuttene har vi heller begynt å tape de (Everton, Cardiff, Soton for å nevne noen). Smalling inn for Rooney på 1-0 to minutter før slutt? Virkelig? Er vi et forbanna bunnlag som må parkere bussen for å ta poeng? For å ikke nevne Giggs inn mot Cardiff. Jeg driter i hvor han er født osv, man kan ikke bruke sånne spillere til å stå imot press. Han er 40 år for faen.

 

Moyes får de neste fire kampene av meg. Villa, West Ham, Hull og Norwich. Han har fått servert tidenes juleprogram, nå er det på tide å bevise at han har noe her å gjøre. Jeg kan leve med god fotball og dårlige resultater, og til en viss grad greier jeg meg med drittfotball og gode resultater. Men en kombinasjon av drittfotball og dårlige resultater er utenkelig. Jeg vil ikke ha noen unnskyldninger, det er ikke sånn at han fikk jobben to timer før vinduet stengte. Han ble bekreftet allerede i mai og hadde da i underkant av fire måneder på å gjøre en research. Mer enn god nok tid til å finne ut at Uniteds midtbane har vært ikke-eksisterende i en årrekke.

 

Blir det ikke gode ligaresultater før jul, så håper jeg Glazers bryter inn og sparker fyren. Så får vi heller se etter noen som faktisk har lyst til å spille fotball. For min del klarer jeg meg helt fint uten Baines og Osman til £50m på deadline day.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...