Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja Ronaldo passet vel strengt tatt ikke inn i United heller pga egoet hans. Var like greit at han ble solgt.

Ja så er ikke Pogba den raske og jævla tenkniske spilleren som løper forbi alt og alle nedover på banen og drar et par finter på veien og av og til banker et skudd opp i borteste kryss fra 30 meter.

 

Jeg sier ikke at Pogba ikke var noe god, men å sammenligne han med Ronaldo er litt å ta i.

Men hvem vet, kanskje United en dag velger å hente ham tilbake. Så lenge vi har Januzaj så sikler jeg ikke så mye etter Pogba selv om jeg ikke hadde vært misfornøyd med ham i United. Men han må forstå at det er manageren som bestemmer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja så er ikke Pogba den raske og jævla tenkniske spilleren som løper forbi alt og alle nedover på banen og drar et par finter på veien og av og til banker et skudd opp i borteste kryss fra 30 meter.

 

Jeg sier ikke at Pogba ikke var noe god, men å sammenligne han med Ronaldo er litt å ta i.

Men hvem vet, kanskje United en dag velger å hente ham tilbake. Så lenge vi har Januzaj så sikler jeg ikke så mye etter Pogba selv om jeg ikke hadde vært misfornøyd med ham i United. Men han må forstå at det er manageren som bestemmer.

 

Vel.. det gjør han faktisk. Når noen sammenlignet Pogba med Ronaldo så var det vel heller ikke spillestilen som det var snakk om var det vel? Nei. Det var egoet til gutten.

 

At Pogba hadde vært en helvetes god spiller for dere tror jeg det er ingen tvil om, men han er fortsatt veldig ung og gjør ting som ikke alltid er det smarteste, men han er allerede nå en meget god spiller og hvis han fortsetter som han har gjort siden overgangen til Juventus så tror jeg han lett blir regnet som en av verdens aller ypperste spillere.

 

At United mistet han kan man i ettertid si var meget meget surt, men jeg tror særdeles få hadde forventet at han skulle holde et såpass høyt nivå.

 

Personlig ønsker jeg Pogba til Arsenal da jeg syntes han er en fabelaktig spiller. Egoet derimot er utvilsomt noe jeg misliker, men han er virkelig en juvel.

Lenke til kommentar

Nå har jeg bare sett en par kamp med Juve denne sesongen, men det lille jeg har sett (nå har de vel bare spilt 4-5 kamper?), så har han vært knallgod på midtbanen sammen med Vidal. Lite ego-fakter, svært mobil. Tror ikke du finner mange sentralt hos United med lik stats så langt denne sesongen...

 

post-8559-0-86857400-1380045584_thumb.jpg

 

 

Lenke til kommentar

 

Vel.. det gjør han faktisk. Når noen sammenlignet Pogba med Ronaldo så var det vel heller ikke spillestilen som det var snakk om var det vel? Nei. Det var egoet til gutten.

Tja...mange spillere gjør jo det, men Ronaldo er jo helt spesiell. Farten, kraften, mentaliteten, teknikken.

 

Som sagt så hadde jeg gjerne sett ham i United-drakt og ettersom det er Moyes som sitter i managerstolen er det vel større sannsynlighet for at han henter ham tilbake til klubben, men jeg tror nøkkelen ligger i at han har en friere rolle i Juventus enn det han hadde i United, så det spørs om ikke Serie A passer ham bedre enn PL. Men likevel så ser jeg gjerne at Juve utvikler ham litt mer og så henter vi ham om et par sesonger og gir ham fast plass på laget :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...