Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette prøvde jeg å forklare i går: Prislappene er ikke statiske. I januar kunne Fellaini kostet United 35 millioner. neste sommer kunne han kostet 20 mill. Det bunner i enkle økonomiske prinsipper.

 

Fellaini er hele tiden i bevegelse. At Cleverley har høyere frekvens på løpingen sin betyr ikke at Fellaini stort sett er overalt på banen. Jeg gleder meg til han blir riktig så varm i trøya, da har vi en klassespiller.

Lenke til kommentar

Clev Tomerley er kanskje den kjedeligste midtbanespilleren vi pr. i dag har i førstelagstroppen. Ingen kreativitet, ingen spesielle ferdigheter - Det eneste han gjør på banen er å spille støttepasninger. Fellaini hadde vært mitt soleklare valg(av de spillerne vi har i klubben, vel og merke).

 

I tilegg synes jeg overhodet ikke han er "trygg med ballen i beina" - Det er heller motsatt, makan til stressa fyr er det sjeldent jeg ser utpå en fotballbane.

 

Sånn, da var det sagt.

 

Forum-quote-bashing imminent.

Lenke til kommentar

Moyes kunne tatt "The Treble" og Fellaini kunne slått Mesis scoringsrekord, men enkelte (dere vet hvem dere er) ville likevel mast om at Fellaini ble kjøpt for £27, og ikke £23mill.

 

Jeg tror at vi har en klassespiller når han bare får spilt seg varm. Jeg blir direkte flau over at så mange konkluderer med, etter en håndfull kamper, at Zaha, Kagawa og Januzaj aldri blir å få spille og at Moyes blir å starte med Young hver eneste kamp.

 

Fergie fikk 3 år, Moyes fikk 3 kamper.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Gud forby at man diskuterer Moyes taktiske disposisjoner. Jeg har diskutert SAFs taktiske valg så lenge jeg kan huske, og jeg kommer til å diskutere Moyes taktiske valg så lenge han sitter i stolen.

 

Jeg kan ikke erindre at Everton har hatt et bedre overgangsvindu på 10 år, enn de hadde dette året. Første året Moyes ikke sitter i stolen. Kanskje han er en god manager, men dårlig på overgangsmarkedet?

Lenke til kommentar

Så 23 er det samme som 27? eller hva mener du? Er det ikke overpris når du kan få han for 23, men kjøper istedet for 27? Makes no sense.

Nei, jeg ser det an målt opp mot markedsforventningene. Moyes kom ikke i gang før 1. juli, og da var allerede røverkjøpsperioden så godt som over (la oss innrømme at Navas for 18 millioner denne sommeren var jævlig billig).

 

Bale for 80, Özil for 40 og Lamela for 33. Da er det ikke noe å si på at Fellaini kostet oss 23/27 millioner. Det er feil å sette en konkret prislapp på en spiller, det avhenger av så mye forskjellig, og UT FRA MARKEDET PÅ SENSOMMEREN, var ikke Fellaini så dyr. Hadde vi betalt 50 millioner for han hadde det vært noe annet.

Endret av Lime Canes
Lenke til kommentar

Moyes ber Kagawa heve nivået

 

Og eg ber deg Moyes om å heve ditt eget nivå..idiot.

Leste denne galskapen. Hvordan kan han heve seg når han faen aldri får spille, sikkert veldig gøy for Shinji også å ikke føle seg velkommen i det hele tatt.

Han glimtet av awesomeness mot Liverpool, tenk om han hadde vært i toppform...

Endret av Cortese
Lenke til kommentar

Moyes Moyes Moyes. Det er mange her som hater fyren? Hva er feil med det Moyes sier her? Kagawa er helt ute av kampform. Moyes har stilt den samme 11'ern pga han ville velge trygt i de 5 første kampene. Kan ingen her inne forstå det? Kagawa får mer og mer spilletid utover sesongen, og alt Moyes sier er at han ikke er i kampform og at han forventer mer av han. Er det virkelig så ille å si?

 

Samme faen hva Moyes gjør, så er det klaging. I kamptråden i går før kampstart begynte folk å gratulere Liverpool med seier fordi Moyes startet Jones/Giggs sentralt. Vel, for min del så overbeviste de begge stort hvertfall. Jeg må bare le av dere latterlige folk som ikke skjønner noe av hvordan United's fotballhverdag fungerer.

 

Makan til korttenkte fans som tror de vet bedre enn Moyes hele tiden her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Kan vel ha noe med at han spiller Kagawa på helt feil posisjon når han først får spille, og deretter sier at han forventer mer når Kaggis ikke leverer i en posisjon han ikke bør spille.

Det er ikke plass til Rooney OG Kagawa i en og samme rolle. Hadde Kagawa fått OMS-plassen og Rooney blitt dyttet i en annen posisjon, så vedder jeg på at det hadde blitt klaging andre veien.

 

Folk her klager på alt Moyes foretar seg, uansett. Det er helt latterlig å lese.

 

Kagawa spiller forresten venstrekant på Japan, og pisser. Så han kan fint håndtere den rollen også. Han er bare ikke i kampform.

 

Må også legge til at jeg digger Kagawa og skulle gjerne sett han spille mer. Når det er sagt, så har han ikke imponert nok i United-trøya så langt til å være en automatisk starter. Om han er så god som alle skal ha det til, så bør han klare å finne et godt toppnivå på venstrekant også.

Endret av jonastra
Lenke til kommentar

Kagawa trenger match-trening. Tja, det får han helt sikkert av å sitte på benken ...

Grunnen til at Moyes sier det, er fordi han venter en reaksjon fra Kagawa. Akkurat på samme måte som Ferguson ventet på reaksjonen fra Januzaj etter Burnley U18-tapet i vinter. Flere eksempler kan sikkert oppdrives, men det er nå det jeg kom på i farta.

 

Moyes går ikke ut i media på den måten for å rakke ned på kagawa, om det er det dere tror. Han gjør det av helt konkrete grunner, og jeg regner med at japaneren kommer til å være med fra start igjen snart. Helgas kamp mot et forholdsvis dårlig WBA-lag er en god anledning for det.

 

Kagawa var forresten bra i går. Å møte Liverpool er alltid vanskelig, men jeg synes han gjorde en god figur, tross en del slurv. Kagawa er rett og slett en såpass god fotballspiller at han kan være ute av form, men fortsatt levere. En av Uniteds absolutt beste fotballspillere, rent kvalitetsmessig.

Endret av Lime Canes
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...