Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

United hadde en dårlig dag på jobb, shit happens. Kagawa er ikke fit, det så man mot Leverkusen i midtuka. Muligens sparte Moyes seg for å sende innpå Kagawa/Nani/Chicha da han allerede hadde innsett et tap, og heller vil starte de mot pool til uka. Dog skulle jeg gjerne sett noen av de nevnte på banen i dag. Jeg er drittlei Young.

Endret av jonastra
Lenke til kommentar

United hadde en dårlig dag på jobb, shit happens. Kagawa er ikke fit, det så man mot Leverkusen i midtuka. Muligens sparte Moyes seg for å sende innpå Kagawa/Nani/Chicha da han allerede hadde innsett et tap, og heller vil starte de mot pool til uka. Dog skulle jeg gjerne sett noen av de nevnte på banen i dag. Jeg er drittlei Young.

Du mener Kagawa som måtte spille stort sett hele kampen (med unntak av de få gangene han og Rooney byttet plass på banen) på venstrevingen? I dag var en gyllen mulighet til å spille Kagawa bak Rooney. Det gjør for øvrig vondt å se Young starte gang på gang, med Nani, Kagawa og Januzaj ute av startoppstillingen/laget, men det ser ut som Moyes har lagt sin elsk på en spiller som på sitt beste vinner tvilsomme straffespark. Moyes ga helt tydelig opp kampen etter 3-0, og det er i seg selv uakseptabelt. Når det er sagt hadde vi også kamper som dette under SAF. Det er fortsatt haugevis av kamper å spille fremover, og jeg har fortsatt troen på at Moyes får det her til. Vi visste alle at det kom til å bli en overgang å gå fra SAF til ny manager.

 

Det blir interessant å se om Moyes hviler Rio eller Vidic mot Liverpool. Det er ikke mulig å la de spille kamper så tett over en lengre periode uten å fovente skader.

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar

Helt enig i at Kagawa må spille bak spissen. Jeg tror dog Moyes' første pri i seriestarten har vært det defensive, og da er det forståelig at Kagawa og Nani feks må vike. Jeg tror vi enda kan slappe helt av, og at vi kommer til å se masse av både Nani og Kagawa utover sesongen.

 

Moyes er en rutinert herremann, og det sier seg selv at Nani er i planene hans når han signerer ny langtidskontrakt. Kagawa har nok måttet vike pga både en dårlig oppkjøring, samt tøft kampprogram.

 

Jeg vil gjerne se Evans spille ball igjen, håper å se han mot Liverpool.

Lenke til kommentar

Hvorfor finnes det aldri en manager som greier å høre på majoriteten av supporterne sine? Jeg vet at de har first-hand-info om spillerne (ser de på treningsfeltet dag ut og dag inn), men jeg betviler STERKT at det finnes mange Utd-fans som ville gått ut mot en lagoppstilling som f.eks dette:

 

-----------------De Gea

Rafael* - Rio/Jones - Vidic - Evra

Nani - Carrick - Rooney - Januzaj

---------------Kagawa

------------RvP/Chicharito

 

*Når Rafael er skadet så kan f.eks Valencia vikariere på RB.

 

Nani klarer å spille høyrekant, det hadde løst ganske mye mtp. at han har en god pasning- og innleggsfot samtidig som han kan tilføre magi dersom han har dagen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...