Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pogba returnerer nok aldri til OT, vil jeg tro.

 

Angående Januzaj så uttalte han dette i dag(?): - Palace-kampen var min første i Premier League og min første på Old Trafford, så det var veldig spesielt for meg. Jeg fikk spille foran et stort publikum, og ble sjokkert over å få så mye som 25 minutter. Det var også overraskende å få beskjed om at jeg ville bli sendt utpå. Men det skjedde, og jeg forsøkte å spille mitt eget spill, sier den fortsatt bare 18 år gamle teknikeren beskjedent.

 

Han virker som en helt annen type en Pogba. Jeg velger å håpe og tro han skriver ny kontrakt så fort han får et par kamper til. Vi kjenner vel alle til DailyMail. Når det er sagt, hvis Januzaj skulle stikke pga at han ikke blir satset på så blir jeg merr forbanna enn jeg noen gang har vært i mine snart 20 år som supporter. For meg virker det innlysende at han er klar, han må få starte kampen mot Pool i morgen. Han er allerede en av de beste vingene våre. Jeg følte meg ikke like sikker på Pogba den perioden han fikk noen få kamper (tok feil der). Pogba var en usympatisk 18/19-åring som krevde spilletid og mente han var best. Januzaj er ikke der.

Endret av jonastra
Lenke til kommentar

Nå var vel nettopp det som var en grunn til at Pogba ble solgt; egoet og at han tror han er bedre enn resten i den unge alderen der.

Både Kagawa og Januzaj burde starte. Januzaj fordi han er i god form og har spilt bra om ikke bedre enn enkelte andre på laget. Kagawa bak Rooney om RvP er skadet, eller på vingen. Han kan da umulig være noe dårligere enn hva Young og Valencia var den siste kampen. Må ikke glemme Nani heller. Han burde også få prøve seg den kampen.

Lenke til kommentar

Troppen: De Gea, Lindegaard, Amos, Rafael, Fabio, Jones, Smalling, Ferdinand, Vidic, Evra, Buttner, Thorpe, Valencia, Giggs, Carrick, Cleverley, Fellaini, Anderson, Kagawa, Nani, Young, Cole, Welbeck, Rooney, Hernandez, Keane.

 

Henta fra United.no. Stemmer dette?! Er det en regel som sier at spillere som er U21/U19 ikke trengs å meldes på i troppen? Hvis Januzaj ikke er med i troppen blir jeg forbanna. Ingen Zaha heller. Jeg skjønner dog at Moyes gjerne vil toppe og vinne denne kampen, han vil nok neppe gå på nok en flause mot et nokså sterkt pool. Men faen heller, Januzaj da? :-(

Lenke til kommentar

Jeg sier ikke at Pogba ikke var noe god, men å sammenligne han med Ronaldo er litt å ta i.

Men hvem vet, kanskje United en dag velger å hente ham tilbake.

 

 

Men likevel så ser jeg gjerne at Juve utvikler ham litt mer og så henter vi ham om et par sesonger og gir ham fast plass på laget :D

 

Herregud. Jeg skal ikke komme her og si at jeg har bedre peil på fotball enn deg eller noen som helst andre her inne, for det har jeg virkelig ikke, men hva eeer det for en tankegang du deler med oss?

 

Om du virkelig mener at det er ett pluss å selge en spiller for å få utviklet spilleren å så kjøpe spilleren tilbake så må du virkelig skoleres i økonomiens magi!

 

Eller er jeg fullstendig på jordet og ikke har fått med meg en eller annen slags form for utlånsavtale av Pogba fra Manchester til Juve?

Lenke til kommentar

http://www.dagbladet.no/2013/09/25/sport/fotball/gareth_bale/manchester_united/premier_league/29446880/

 

 


 

Interessert

Manchester United la inn et bud på 120 millioner pund på lynvingen, hevder The Sun. Tabloidavisa mener å vite at David Moyes var klar til å tilby waliseren en megakontrakt med store bonuser om han signerte for de røde djevlene.

- Vi fikk vite at United hadde lagt inn et bud på ham, og vi la også inn et bud, sier Perez ifølge The Sun.

Uniteds bud var langt høyere enn det budet Real Madrid hadde lagt på bordet. Derfor var det kanskje rart at Tottenhams pengeglade sjed David Levy ikke presset gjennom en overgang til rivalen.

Men der Levy var klar til å selge, ville ikke Bale gå til noen andre enn Real Madrid.

Han nektet å signere for Manchester United.

 

 

 

Sant eller ei, hva synes dere om dette?

Personlig synes jeg prisen RM betalte er helt hinsides hva han er verd, og hadde United betalt 120 for han hadde jeg aldri kunne tatt klubben seriøst igjen.

Endret av AllFather
Lenke til kommentar

 

 

 

Herregud. Jeg skal ikke komme her og si at jeg har bedre peil på fotball enn deg eller noen som helst andre her inne, for det har jeg virkelig ikke, men hva eeer det for en tankegang du deler med oss?

 

Om du virkelig mener at det er ett pluss å selge en spiller for å få utviklet spilleren å så kjøpe spilleren tilbake så må du virkelig skoleres i økonomiens magi!

 

Eller er jeg fullstendig på jordet og ikke har fått med meg en eller annen slags form for utlånsavtale av Pogba fra Manchester til Juve?

Herregud, sa jeg virkelig noe som fikk deg til bli så sur?

 

Det her er ikke Tufte. Hadde vi kjøpt for eksempel Ronaldo tilbake så er jeg ganske sikker på at vi hadde tjent pengene tilbake ganske kjapt på draktsalg. Og jeg har heller ikke sagt at United planla å kjøpe ham tilbake før de lot ham gå.

Og jeg tror heller ikke at jeg trenger å nevne spillere som har blitt kjøpt tilbake av sin gamle klubb.

Endret av RollsReus
Lenke til kommentar

Herregud, sa jeg virkelig noe som fikk deg til bli så sur?

 

Det her er ikke Tufte. Hadde vi kjøpt for eksempel Ronaldo tilbake så er jeg ganske sikker på at vi hadde tjent pengene tilbake ganske kjapt på draktsalg. Og jeg har heller ikke sagt at United planla å kjøpe ham tilbake før de lot ham gå.

Og jeg tror heller ikke at jeg trenger å nevne spillere som har blitt kjøpt tilbake av sin gamle klubb.

 

Ble ikke sint, bare fjorfjamset over tankegangen. Vel, nå har vel ikke United som vane å kjøpe de største av de største, med unntak av kanskje RvP. Moyes ser jo ut til å følge den trenden da.

 

Vi trenger ikke nevne spillere som har blitt kjøpt tilbake av sin gamle klubb i generell forstand, men du kan jo nevne noen Manchester United har kjøpt tilbake? Og da snakker vi av en betydelig sum (som Pogba ville havnet på).

Lenke til kommentar

Jeg synes £85M for Bale er £40M for mye. Mannen har like lite høyrefot som Valencia har venstre. Samtidig - om Carroll er verdt £35-£40M, så er kanskje Bale verdt £100M...

 

Altså, disse summene er fryktelig dynamiske og flytende, fordi de avhenger av flere variabler. For det første: Dersom virkelig hadde ønsket Bale (la oss nå si at de var i førersetet i kampen om å få han), og de hadde solgt Rooney, hadde prisen på Bale steget med 10-15 millioner pund med én gang.

 

Dersom betalingsviljen er høy, vil også prisen stige. Det var vel ingen som helst tvil om at Bale skulle gå til Real Madrid, var det vel? Utrolig hvordan Levy presset opp betalingsviljen til Perez. Özil, på sin side, ble solgt på et såpass sent tidspunkt i transfervinduet, og ble vel ikke lagt ut for salg før de siste par dagene i august? På den måten vil man ikke ha mange nok konkurrenter til å presse prisen opp over tid, pluss at Real Madrid var nokså villige til å selge han da Bale ankom.

 

Poenget mitt er uansett: Bale kan koste 40 millioner pund en sommer, og 60 millioner året etter, uten at han nødvendigvis har forbedret seg sportslig. Det avhenger av andre markedsaspekter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...