Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har de vist at de klarer seg uten han i mange år? Jeg har hatt inntrykket av at Rooney har vært en av deres viktigste spiller en stund nå. Hvor tror du dere hadde vært i fjor uten han? Da tror jeg City hadde vunnet PL runder før slutt.

 

Statsene hans for United i PL:

Kamper: 242 (24)

Mål: 136

Lenke til kommentar

Nei, United har ikke vist de klarer seg fint uten Rooney - før i år. De siste 2 årene har han vært vår viktigste spiller. Dette kom dessverre etter tullet med kontrakten i 2010.

 

Jeg ser egentlig ikke hvor du vil - jeg må få lov til å ha en subjektiv oppfatning av Rooney og RvP. Veien til stjernehimmelen i United er kort når man leverer i verdensklasse. Vegen tilbake til stjernehimmelen er lang når man flørter med rivaler for å presse egen lønn. Sikkert vanskelig å sette seg inn i slikt for en Chelsea-supporter. Etter rublene rant inn har dere aldri hatt problemer med spillere som vurderer å gå til rivaler for å presse lønnen sin høyere. Spurs eller Arsenal ligger nok litt etter Chelsea lønnsmessig..

Lenke til kommentar

 

 

Han får orgasme når Liverpool og motstanderne til United scorer. Det ultimate er jo når Liverpool og United spiller og han kommenterer. Grrrrøss!

 

Som sagt så var han mye verre før enn han er nå. Han jekka nok opp stemmen noen større hakk hvis det var en Liverpool sjanse kontra en United sjanse før i tida. Han har da fått orgasme når United har skåret mot Liverpool og, jeg husker spesielt godt da Berbatov skåret på brasse og da hylte Alsaker, samme med Rooneys brasse mot City

Lenke til kommentar

Ganske teit i såfall. Her har han kritisert dommeren pga. dårlige avgjørelser, ikke sagt noe som sår tvil om dommerens integritet. Vanligvis er det sistnevnte som gir straff. Men SAF har jo en del riper i lakken, så kan godt hende FA i et desperat forsøk på å fremstå som en organisasjon med et fnugg av ryggrad deler ut en liten bakstikker.

Lenke til kommentar

Njaa. Han drar jo opp Drogba sitt mål for 2-3 sesonger siden, og antyder vel at linjedommeren har noe i mot Man United.

 

Sånn tolker ikke jeg det. Han sier at linjedommeren gjorde en ræva jobb og påpekte at han ikke ble overrasket fordi han har gjort det samme før. Jeg synes sånt må være lov, så lenge man selvsagt holder seg nogenlunde saklig.

Det problematiske er når man sår tvil om dommerens integritet.

Endret av The Hoff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...