Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Robin har bommet på én straffe og du konkluderer med at han bommer ofte? Han prøvde på en frekk variant mot Soton som ikke helt gikk etter planen, og han puttet mot Liverpool. Det er de to straffene han har tatt.

 

Robin må ta samtlige straffer fra nå av. Han scorer på 9/10.

 

@RickRoll

Lenke til kommentar

Hva har skjedd med United og straffer? Kan ikke huske at både RVP og Rooney bommet å ofte fra 11 meteren ifjor..

 

Giggsy burde ta de når han spiller, eller så er Carrick også en mulighet. Hvis han klarer å sende av gårde høye pasninger 50m så klarer han kanskje å plassere ballen i mål fra 11 meteren bedre enn det Rooney har gjort.

 

Javel og hvor målfarlig er egentlig Carrick? Ferguson har vel ikke latt han ta en straffe siden han bommet mot Burnley. La RvP ta straffene fra nå av, så lenge han ikke sklir er han sikker som banken.

Lenke til kommentar

Ja jeg er nok hårsår av meg, det skal gledelig innrømmes, men jeg ser virkelig ikke:

1: At det fortsatt er morsomt etter side opp og side ned med så og si identiske kommentarer.

2: At det bare ikke går an å si noe som "Der er du ganske sent ute, har vært kjent lenge".

 

Skyter jeg meg selv i foten ved å svare og dermed heller mer bensin på bålet, ja, men så føler jeg at det er bedre at jeg sier fra enn å bare "snike meg unna".

 

Jeg kan jo stille et kontraspørsmål om det er nødvendig å være sarkastisk mot folk, for ja det er faktisk en forskjell på sarkasme og ironi.

 

 

Vær så snill, enkelte kan bli støtt av det der altså!

 

Det der er virkelig nødvendig?

 

Lenke til kommentar

Vi lover å aldri spøke med deg igjen surleif! Det er ikke greit å være klassens mobbeoffer. Du skulle bare være grei og informere oss om en sak, steingammel sågar, men interessant. Det er jo ikke din feil at du ikke har fulgt med og er uheldig og gjentar noe som er ferdig diskutert, side etter side, og her inne.

 

Så eg vil på våre vegne beklage at akkurat du ble et offer og skal ALDRI forulempe deg på slikt vis igjen!!

 

Hårsår?

Sliter sikkert med flass.

Lenke til kommentar

Så det er utenkelig at jeg ikke er inne i tråden her og leser hver dag?

 

Jeg trodde kanskje artikkelen ville være interressant og gjorde ikke annet enn å vise til den, var ikke for å fryde meg eller noe slikt, men det var heller ikke for å bli gjort narr av.

 

Sint er jeg ikke, irritert er mer det rette ordet, og ja jeg overdriver sikkert fordi jeg er hårsår (faktisk har jeg ikke hår igjen på toppen av skallen i en alder av 24), men greia er at ikke alle reagerer positivt eller "tar det som en spøk" å bli ledd på bekostning av.

 

Om du/dere vil spekulere i hvorfor og hvor idiotisk det er så får det være opp til dere.

 

Og nei jeg sliter ikke med flass.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...