Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Moa med mål for Hannover, senere ble Mame Biram matchvinner. 13 mål på 16 starter har han denne sesongen. Hvorfor viste han ikke sånn form for United?

 

Antageligvis fordi han hadde ingen starter, i kamper der vi spilte med "A-laget".

Endret av PSV
Lenke til kommentar

2011

Man City 4-2 Leicester

Man City 5-0 Notts County

Man City 3-0 Aston Villa

Man City 1-0 Reading

Man City 1-0 Man Utd

Man City 1-0 Stoke

 

Man Utd 1-0 Liverpool

Southampton 1-2 Man Utd

Man Utd 1-0 Crawley

Man Utd 2-0 Arsenal

Man City 1-0 Man Utd

 

2012

Chelsea 4-0 Pompey

QPR 0-1 Chelsea

Birmingham 0-2 Chelsea

Chelsea 5-2 Leicester

Spurs 1-5 Chelsea

Chelsea 2-1 Liverpool

 

Man City 2-3 Man Utd

Liverpool 2-1 Man Utd

 

Jeg kan sikkert gå helt tilbake til 2004, men det orker jeg ikke. Begge de to forrige vinnerne møtte hele tre lag fra lavere divisjoner på veien. I 99/100 tilfeller kommer man lenger om man møter lag som er mye dårligere. Det er ikke rart vi ikke har vunnet denne cupen når nesten samtlige av de siste 25 kampene har vært mot PL-motstand.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sålenge det er hjemme og mot lag på nedre halvdel av Premier League-tabellen ser jeg ikke på det som noen særlig stor ulempe. Et Reading som kjemper mot nedrykk er egentlig noe av de beste vi kunne fått. Problemet de siste årene er at vi har trukket mye Liverpool, City, Arsenal osv, og gjerne allerede i tredje og fjerde runde. Det er ingen drøm.

 

Veldig bra at det ble Reading og ikke f.eks City eller Arsenal borte. Denne kampen skal tross alt spilles bare tre dager etter kampen mot Real Madrid i Spania (med mindre den blir flyttet til søndag, noe som kanskje er sannsynlig).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...