Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Sa ikke at det ikke var godt nok, sier bare at hun var ikke noe penere enn det united-gutta hadde på armen.

Men nei, jeg synes ikke hun var noe særdeles pen, ei heller stygg, bare helt normal. Ser penere damer om man går en tur på butikken :)

Endret av Apox
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes hun ser fin ut jeg. Ville vært mye "hysj, jeg liker deg best når du ikke snakker toten-dialekt". Dirty-totens er kanskje bra det? Aner ikke. Dette tullet med å brenne drakter vokser hun nok av seg.

Skrevet

Møtt henne et par-tre ganger i forbindelse med en lokal supporteravdeling, ikke så pen IRL syntes jeg, bruker 6-7 kg med sminke, ser bare dumt ut...

Skrevet (endret)

Husker noen (mener det var latias (repost pretty please?)) presenterte en tabell over hvor mange viktige involveringer van Persie har til nå i Man Utd (mål, avgjørende mål, assist, avgjørende assist, etc.).

Hva om han hadde hatt tilsvarende i arsenal pdd? Hvor mange poeng hadde arsenal da hatt nå?

Lurer fordi jeg husker noen sa at arsenal ville være en gullkandidat med han på laget.

Apropos van Persie, så fikk jeg bortedrakten med han bakpå.. Oh the joy!

Edit: som svar til innlegg nedforbi, takk!

Endret av Corey
Skrevet

Husker noen (mener det var latias (repost pretty please?)) presenterte en tabell over hvor mange viktige involveringer van Persie har til nå i Man Utd (mål, avgjørende mål, assist, avgjørende assist, etc.).

Hva om han hadde hatt tilsvarende i arsenal pdd? Hvor mange poeng hadde arsenal da hatt nå?

Lurer fordi jeg husker noen sa at arsenal ville være en gullkandidat med han på laget.

Apropos van Persie, så fikk jeg bortedrakten med han bakpå.. Oh the joy!

Det du leter etter ligger i spillertråden : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1177496&st=80&p=20053624entry20053624

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

71435.jpg

Kom over denne, old?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...