Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Frustrasjonen til Tevez har i alle fall ikke hatt noe å si på det han har prestert på banen for City. Skjønner hvorfor fansen fortsatt støtter han. Litt forskjell på det Wazza holdt på med for 1 år siden.

 

Kommer aldri til å tilgi Rooney (ikke at han bryr seg), men å sammenligne det Tevez driver med med hva Rooney gjorde blir litt vel søkt. Tevez er en notorisk hypokonder av verste sort.

Lenke til kommentar

 

Hei Jotun! Er du her for å trolle, eller er du her for å ikke ha et eneste seriøst innlegg?

Hei Redneck! Er ikke det samme sak?

 

Vel. Se på brukernavnet hans, da.

Hva er galt med det da?

 

Frustrasjonen til Tevez har i alle fall ikke hatt noe å si på det han har prestert på banen for City. Skjønner hvorfor fansen fortsatt støtter han. Litt forskjell på det Wazza holdt på med for 1 år siden.

 

Kommer aldri til å tilgi Rooney (ikke at han bryr seg), men å sammenligne det Tevez driver med med hva Rooney gjorde blir litt vel søkt. Tevez er en notorisk hypokonder av verste sort.

Kjenner eg er veldig likegyldig til Rooney. Klarer liksom ikke ta hans uttalelser om United som klubb og hans "hengivenhet" seriøst. Han er en av de beste spillerne vi har, så eg er glad han er i klubben, men måten han ble her var ikke bra.

 

Tevez er bare dritt.

Lenke til kommentar

Vel. Se på brukernavnet hans, da.

Hva er galt med det da?

Jotne eller jotun (flertall jotner), også kalt turse, rimturse, jutul, jøtul og gyger (kvinnelig jotne), er en kjempemessig skapning i norrøn mytologi som holder til i Utgard og Jotunheimen. Jotnene er i noen sammenhenger æsenes fiender, i andre sammenhenger æsenes seksualpartnere.

 

Overnaturlige vesener som jotner, riser, tusser og gyger, og siden også troll, har dessuten lange tradisjoner i seinere tiders nordiske folketro. Der beskrives de gjerne som kjempestore, onde og gjerne dumme skapninger som lever i fjell og er fiendtlig innstilt mot menneskene.

 

Kjenner du ikke din mytologi kjekken? Stortrollet vårt.

Lenke til kommentar

 

HAHAHAHA INGENTING ER GØYERE ENN Å LE AV MENNESKER MED SPISEFORSTYRRELSER OG MENTALE PROBLEMER DERE HEHEHHEHEHEH

 

Fuck off, det er du som må vokse opp. Idiot.

Næmmen.... :cry: Nå blei eg lei meg. Du kaller meg for idiot og sier eg må vokse opp. *snufs*

 

Har du sett vann på nypolert bil? Akkurat sånn preller slike patetiske innlegg av meg.

 

Tevez er en idiot. Han har ikke spiseforstyrrelser. Han har ikke mentale problemer. Han er bare en taper.

 

Så fuck off selv.

 

Er dette standarden på debatten her inne på Man Utd delen av forumet?

 

Det at du av alle mulige personer kommer og rekker en pekefinger pga. lavt nivå er intet mindre enn hysterisk morsomt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Jeg skjønner ikke hvorfor man skal kritisere Tevez, ha spydige samtaler og et anstrengt forhold til hverandre når det er så mye annet som heller kan diskuteres. Det er lov å være uenig i noe, men man trenger ikke å frekk av den grunn.

 

Innlegg 666.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...