Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hvorfor man skal kritisere Tevez, ha spydige samtaler og et anstrengt forhold til hverandre når det er så mye annet som heller kan diskuteres. Det er lov å være uenig i noe, men man trenger ikke å frekk av den grunn.

 

Eg må da få lov å kritisere hvem eg vil. Man har lov å mene hva man vil. Og man har faktisk rett til å mene dette uten å bli kalt idiot.

 

I dette tilfellet ble eg kalt idiot fordi eg mener det eg mener om Tevez. Så skjønner virkelig ikke helt hvorfor det er oss andre som skal kritiseres.

 

Eg synes reaksjonene på mitt innlegg er latterlige og patetiske. Men det er liten vits for meg å kalle Necro dude for idiot bare fordi han mener noe annet.

 

Edit: Og du har ikke vært lenge nok på forumet til at du kjenner Mr.KnowItAll YNWA. Så det har lite for seg å uttale seg kritisk til kritikk mot den personen.

Endret av Jotun
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leo leo leo.... Du må ikke se på hvem som kommer med en meningsytring for å vurdere om du er enig. Du må se på meningsytringen :)

 

Her inne, nå snakker eg for meg selv, kan eg i ene øyeblikket latterligjør person X sin mening, fordi eg mener noe helt annet selv, for i neste øyeblikk stå på barrikadene og forsvare hans neste mening.

 

Eg er aldri enig med en "person" men med en mening :)

Lenke til kommentar

Hm hæh?

 

Jeg skjønner ikke hvorfor man skal kritisere Tevez, ha spydige samtaler og et anstrengt forhold til hverandre når det er så mye annet som heller kan diskuteres. Det er lov å være uenig i noe, men man trenger ikke å frekk av den grunn.

 

Eg må da få lov å kritisere hvem eg vil. Man har lov å mene hva man vil. Og man har faktisk rett til å mene dette uten å bli kalt idiot.

 

I dette tilfellet ble eg kalt idiot fordi eg mener det eg mener om Tevez. Så skjønner virkelig ikke helt hvorfor det er oss andre som skal kritiseres.

 

Eg synes reaksjonene på mitt innlegg er latterlige og patetiske. Men det er liten vits for meg å kalle Necro dude for idiot bare fordi han mener noe annet.

 

Edit: Og du har ikke vært lenge nok på forumet til at du kjenner Mr.KnowItAll YNWA. Så det har lite for seg å uttale seg kritisk til kritikk mot den personen.

Skal helt ærlig innrømme at jeg er meget enig med deg. Tro det, eller ei.

Lenke til kommentar

Har sett litt på England - Wales og må si Young imponerer stort. Stor fart, godt skudd, god bevegelse, bra teknikk, smart, fantasitisk passnings/innleggsfot og samspill med Rooney. De to har virkelig funnet tonen. Lover godt nå som Tony snart er tilbake også. Fire kvalitetsvinger dersom man teller Giggs som ving lengre.

Lenke til kommentar

Forrige sesong så hadde vi massive problemer borte. Bortekampen mot WB synes jeg var et godt eksempel på dette. Ok det var opningskampen vår som ofte er vanskelig, men våre problemer borte var et skikkelig deja vu

 

Nå skal vi vel ut mot Bolton borte. Jeg tror vi vinner, men jeg tviler på at vi får noe nytt målkalas

 

Så Limbeck advarer medsupportere. Igjen deja vu ;)

 

Savner spillere som Fletcher og Valencia

 

Kan dere foreslå noen gode Manchester United podcasts ?

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...