Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Spiser dere Stoltenberg-piller hele gjengen eller? Tevez har løyet og bløffet fra dag en i Premier League (har han vært syk siden da?), hans påstander i United ville jo ingen ende ta. Slik har han fortsatt i City også, fått sydd puter under armene hele veien, likevel er han misfornøyd. Har villet bort lenge, og når han først får gå, nei da vil han ikke siden lønnkravene hans ikke blir møtt i sør-amerika. Nå har han visstnok forspist seg i hele sommer på fish&chips, jeg kan ikke annet enn å klaske panne og le. Og at jeg m.fl ler av han har ingenting med det medmennesklige aspektet å gjøre, det er synd at folk blir syke, men vi ler av hvor idiot og patetisk han er. Akkurat som at man ler av de idiotene man møter til daglig, det er ingen vi ønsker skal brenne opp, det er en stor forskjell å le av dem og ønske dem ondt. Selv om enkelte har vanskelig for å se ting i grånyanser. Dere kan selvfølgelig argumentere med at han er tilbakestående (jeg er ikke uenig), da vil saken stille seg i et annet lys.

 

Hyrlen out, håper ikke dere mister nattesøvn over lidelsene til Tevez. :)

 

Her har dere en gjeng idioter, ikke le.

 

http://www.youtube.com/watch?v=T7V8OphIQJQ

Endret av Hyrlen
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Påpekte bare at enkelte folk plusser på alt som (oppfattes som) negativt (knapt det) vdr min bruker, mao en uhøytidelig observasjon, ikke noen nærtagenhet her i gården mao. Var vel en som svarte meg på et innlegg med "homse" og fikk noenogtrevde plusser. Skulle ønske vi hadde minuser jeg, hadde vært rødere enn Gary Neville.

 

 

Du la så fint opp til det...

 

 

Velkommen i klubben da døh :p

Er ikke lett å ikke være med i gjengen!

 

Du la så fint opp til det.. :p

Endret av Redneck
Lenke til kommentar

 

HAHAHAHA INGENTING ER GØYERE ENN Å LE AV MENNESKER MED SPISEFORSTYRRELSER OG MENTALE PROBLEMER DERE HEHEHHEHEHEH

 

Fuck off, det er du som må vokse opp. Idiot.

Traff Jolters en nerve eller, mcdonalds? En sosialklient som syntes synd på en i samme situasjon kanskje? Når de psykiske skadene er så til de grader selvforskyldt som i Tevez sitt tilfelle så ja, da er han en idiot. Dessuten så er det vel heller bare en dårlig unnskyldning (en av mange) for at fishy ikke klarer å legge fra seg burgeren og løpe noen meter som han har betalt for. At fyren har utviklet spiseforstryrrelser osv forandrer ikke synet folk har på mannen som dummere enn et brød og disse psyiske lidelsene hans trer seg bare inn i rekken av mongolide uttalelser/handlinger. Vi lever i et svak samfunn når man kan skylde på psykiske problemer for den minste lille ting og hele verden syntes synd på deg. Så fuck off selv skinnhellige mcburger. Jeg ler av Tevez og problemene hans. Hvis det så jævla ille så kan han legge opp, dra sørover og spise seg tjukkere enn Ronaldo for min del, who gives a fuck. Han kan flytte hvis han vil det, men neida, ikke på £300.000 p/w og det veier da tyngre enn hans egen vekt

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...