Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På papiret skal det likevel være større sjanse for 3poeng mot Bolton enn Arsenal, Bolton har i tillegg ikke akkurat vist seg som enorme defensive i år. Likevel en av årets verste bortekamper foruten toppen. Jævla Davies, en gang i året jeg ikke liker den mannen.

 

Hadde ting som fungerer på papiret fungert i virkeligheten så hadde jeg vert milliardær på oddsen ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forrige sesong så hadde vi massive problemer borte. Bortekampen mot WB synes jeg var et godt eksempel på dette. Ok det var opningskampen vår som ofte er vanskelig, men våre problemer borte var et skikkelig deja vu

 

Nå skal vi vel ut mot Bolton borte. Jeg tror vi vinner, men jeg tviler på at vi får noe nytt målkalas

 

Så Limbeck advarer medsupportere. Igjen deja vu ;)

 

Savner spillere som Fletcher og Valencia

 

Kan dere foreslå noen gode Manchester United podcasts ?

 

Er ikke Fletcher fit for fight da?? Han viste jo storform på Skottland med 1 mål og 1 assist.

Lenke til kommentar

Bra at Fletcher har lagt på seg litt muskler, han er Uniteds beste på midten når han er i form og presterer alltid i storkampene.

 

Man Utd - Liverpool 1-4 Ingen Fletcher

Liverpool 2-0 Man Utd Ingen Fletcher

Man Utd 2-1 Liverpool Fletcher på laget

Man Utd 3-2 Liverpool Fletcher på laget

Liverpool 3-1 Man Utd Ingen Fletcher

 

Uten tvil den aller viktigste spilleren på midten.

Lenke til kommentar

På papiret skal det likevel være større sjanse for 3poeng mot Bolton enn Arsenal, Bolton har i tillegg ikke akkurat vist seg som enorme defensive i år. Likevel en av årets verste bortekamper foruten toppen. Jævla Davies, en gang i året jeg ikke liker den mannen.

 

Feil!

 

Arsenal laget dere møtte er ikke bedre en det Bolton laget dere skal møte. Det må da alle skjønne, se på erfaringen til spillerne som startet for Gunners kontra Bolton.

 

Tar man med at dette også er på bortebane så blir det ganske latterlig å hevde at det skal være en enklere 3 poenger.

Lenke til kommentar

På papiret skal det likevel være større sjanse for 3poeng mot Bolton enn Arsenal, Bolton har i tillegg ikke akkurat vist seg som enorme defensive i år. Likevel en av årets verste bortekamper foruten toppen. Jævla Davies, en gang i året jeg ikke liker den mannen.

 

Feil!

 

Arsenal laget dere møtte er ikke bedre en det Bolton laget dere skal møte. Det må da alle skjønne, se på erfaringen til spillerne som startet for Gunners kontra Bolton.

 

Tar man med at dette også er på bortebane så blir det ganske latterlig å hevde at det skal være en enklere 3 poenger.

Vi hadde våre stoppere ute, ny keeper, første virkelige test for Cleverley og Anderson, Welbeck på topp, Smalling ute av posisjon, en keeper som for mange er et spørsmålstegn. Og generelt en tropp som ikke akkurat heller sydet av erfaring fra toppoppgjør.

 

Hadde du sett lagoppstillingen vår for et år siden hadde du erklært det som lett match for Liverpool, du hadde også gjort det før kampen mot Arsenal. Det er latterlig å hevde noe annet (Yes I can).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...