Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Jeg ser Moder Teresa, Gandhi og Martin Luther King har slått opp moralcamp i tråden? Smak på denne:

 

Jeg nyter selv da motspillere blir skada og er ute i månedsvis.

Game on.

 

Fritzl var egentlig en god far! Ingen kan si at han ikke var der for barna. :cool:

 

Edit: jeg gikk over linja nå, kanskje?

Endret av Redneck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.youtube.com/watch?v=ZSrPIcnZbAg

 

Han har ikke vært ille fra dag 1 i Premier League. Han var fantastisk i West Ham, og klagde aldri, selv om han ble benket en god del i starten. Jeg skjønner godt at han har blitt mindre og mindre fornøyd siden :)

 

Jeg lo forresten godt da Kieron Dyer skadet seg i første kamp for QPR. Spesielt etter at han klaget på West Hams personnell etter 4 år i klubben med £83k inn på konto hver uke.

 

Misliker man spilleren godt nok, er det vel også greit å like at han blir skadet. Kom ikke her å si at dere hadde syntes synd på Behring Breivik dersom han hadde spilt fotballkamp og brukket et bein.

Lenke til kommentar

 

HAHAHAHA INGENTING ER GØYERE ENN Å LE AV MENNESKER MED SPISEFORSTYRRELSER OG MENTALE PROBLEMER DERE HEHEHHEHEHEH

 

Fuck off, det er du som må vokse opp. Idiot.

Næmmen.... :cry: Nå blei eg lei meg. Du kaller meg for idiot og sier eg må vokse opp. *snufs*

 

Har du sett vann på nypolert bil? Akkurat sånn preller slike patetiske innlegg av meg.

 

Tevez er en idiot. Han har ikke spiseforstyrrelser. Han har ikke mentale problemer. Han er bare en taper.

 

Så fuck off selv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Selvfølgelig er den eneste grunnen til at jeg ikke ønsker å le av mennesker med åpenbare problemer at jeg selv har det.

 

Det var trist. Har selv flere personer i familie og venner som sliter med det samme. Hvis du vil kan eg linke dere opp. Så kan dere snakke litt sammen om det?

 

Har hørt det er mye innavl på vestlandet ja. :)

 

 

...oooog med det setter jeg strek for mine innlegg ang. denne saken her. Man vil jo fortsatt være på godfot med moderatorer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selvfølgelig er den eneste grunnen til at jeg ikke ønsker å le av mennesker med åpenbare problemer at jeg selv har det.

 

Det var trist. Har selv flere personer i familie og venner som sliter med det samme. Hvis du vil kan eg linke dere opp. Så kan dere snakke litt sammen om det?

 

Har hørt det er mye innavl på vestlandet ja. :)

Off... Eg visste det var alvorlig, men at det var problemet ditt ante eg ikke. Da trekker eg tilbake alle spydigheter....

 

Eg ler ikke av Tangerudbakken heller eg.

Lenke til kommentar

Er du egentlig på godfot med noen, McHansern? :whistle:

 

Koser meg personlig ikke over Tevez-sykdom eller skader. Det skal dog sies at jeg ikke har noe imot å se han få juling på banen (uten at han kommer av banen med mer enn blåmerker, og knust selvftillit), men mange av dere oppfører dere som om dere er mors beste barn. Jeg ser ingen legeerklæring, for meg er det, det samme han har drevet med i to år nå. Han mistrives, men han er ikke villig til å gå ned i lønn for å spille i Sør-Amerika. Dette er den samme spilleren som klager over at han ikke trives i England, og etter fem år fortsatt ikke kan føre en samtale på engelsk. Han sliter kanskje psykisk, men han har hatt muligheten til å gjøre noe med det.

Lenke til kommentar

 

HAHAHAHA INGENTING ER GØYERE ENN Å LE AV MENNESKER MED SPISEFORSTYRRELSER OG MENTALE PROBLEMER DERE HEHEHHEHEHEH

 

Fuck off, det er du som må vokse opp. Idiot.

Næmmen.... :cry: Nå blei eg lei meg. Du kaller meg for idiot og sier eg må vokse opp. *snufs*

 

Har du sett vann på nypolert bil? Akkurat sånn preller slike patetiske innlegg av meg.

 

Tevez er en idiot. Han har ikke spiseforstyrrelser. Han har ikke mentale problemer. Han er bare en taper.

 

Så fuck off selv.

 

Er dette standarden på debatten her inne på Man Utd delen av forumet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...