Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Påpekte bare at enkelte folk plusser på alt som (oppfattes som) negativt (knapt det) vdr min bruker, mao en uhøytidelig observasjon, ikke noen nærtagenhet her i gården mao. Var vel en som svarte meg på et innlegg med "homse" og fikk noenogtrevde plusser. Skulle ønske vi hadde minuser jeg, hadde vært rødere enn Gary Neville.

 

 

 

Velkommen i klubben da døh :p

Er ikke lett å ikke være med i gjengen!

 

Lenke til kommentar

@gine

Fordi han skylder på hele verden for sine problemer, lik han har gjort siden han kom til England. Min teori er at han er over gjennomsnittet dum kombinert med at han er en enorm egoist. Kjerringa nektet inntil nylig å flytte til England, tro hvorfor. Mannen er alt som er galt med fotballen.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Ikke uvanlig at folk legger skylden på sine egne problemer på andre, selv om det er idiotisk. At han er dum har han felles med VELDIG mange fotballspillere, og det samme med å være en enorm egoist. At kjerringa nekta å flytte til England kan kanskje ha noe med at det ikke er så lett for alle å flytte ut av sitt eget land, og i tillegg så jævla langt.

 

Men ja, mannen er et fint eksempel på hva som er galt med fotballen. Men det er han jaggu meg ikke alene om å være. Synes fremdeles det er toskete å kritisere han for å være syk, om han da har vært det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du ler vel når spillere blir skadet og du?

Nei, men jeg ler av hvor skinnhellig du skal være, og hvor mye du feiler i å se poenget akkurat nå. Tevez har alt i verden, trår feil hvor enn han går, likevel blir han elsket av fansen i City. At han har "problemer" nå og skylder på alle andre, vel jeg ler av det når det kommer fra den mannen.

Lenke til kommentar

Er vel ingen som ler av skader. Fotballsupportere har dog en tendens til å brøle "DER FIKK DU SOM FORTJENT, DIN (insert beskrivende ord)-FITTE!"

 

(Eksempel på beskrivende ord: Judas-, grine-, sutre-, filme-, hore-, og så videre)

 

Jeg har selv gjort det. To ganger. Agger sin takling på Torres i møtet mellom Chelsea og Liverpool i februar, og Carra sin stempling av Nani når ManU var på Anfield.

 

Sånn er det bare. Friendly banter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hey, i småfylla, etter et par øl, når en av spillerne du liker minst på motstanderlaget, som tilfeldigvis er hatlag nr 1 også - har ikke dere også brølt ukvemsord når spilleren ligger nede (før man vet hvor alvorlig det er)?

 

Det er klart - er det alvorlig så holder man jo kjeft. F.eks Drogbas skade nå sist, jeg har generelt sett ikke likt fyren, men akkurat den der var så crazy at man må jo bare synes synd på fyren.

 

Nå skal jeg la tastaturet ligge før jeg ror meg ut over Marianegropen, og går og legger meg i stedet. Natta.

Lenke til kommentar

Er man syk kan man ikke bare vokse opp heller. Hvis han sliter med deprisjonsvansker eller andre problemer må han jo få hjelp som alle andre. Selv om dere hater han sportslig sett er han fortsatt som alle andre, kun et menneske. Det å ønske andre vondt hører ikke hjemme på fotballbanen, selv om det skjer med City spillere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...