Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklager om dette nettopp var oppe, men er det noen "bildelekasjer" av de nye draktene enda? Ifølge united.no er de ikke "klare" enda ...

 

Skulle være en retrodrakt, sant? Denne?

 

manchester-united-09-10-away-nike-shirt.jpg

Hadde vært kult! Er vel neppe denne, though, ettersom vi vel skal fortsette avtalen med AIG ut neste sesong?

 

new-man-united-home-shirt-09-10-season.jpg?

 

2009manchesterunitedhome.jpg?

 

photosf.jpg?

 

Tipper jeg driter meg med at dette var klart for lenge siden! :p

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Relevansen er vel visse reaksjoner mot Ronaldo, til tross det han har gjort for oss. Det er greit å ikke like han, men jobben hans fortjener respekt.

Ja, men det var jo ikke det som ble diskuter nå. Nå ble det diskutert at du og bl.a Hans-O heller ville være et midt på treet lag, enn å ha Ronaldo i troppen. For meg virker det som et dårlig forsøk på å dra seg unna. Nå var det vel heller Points som "beskyttet" Ronaldo, eller i hovedsak mente at dere overdramatiserte.

Lenke til kommentar
Jeg sa heller ikke midt på tabellen, men mange av dere er i overkant forventningsfulle. Jeg forventer ikke at vi skal vinne Premier League hvert år, men ja, jeg hadde ikke hatt noe imot om vi forsøkte å dyrke frem talentene våre og sett hvordan det gikk. Vi hadde nok klart CL plass selv uten erstattere nå :)

Greit med noen unggutter, men vil ikke ende opp som Arsenal heller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Hvorfor har Ronaldo på den drakta? Han skal jo ikke bruke den en gang!

Fordi han gir x10 større draktsalget enn de øvrige i klubben. Enkelte supporterer elsker han.

Lenke til kommentar

Eg tror ikke United vinner hver sesong. Eg krever det heller ikke. Eg tror ikke det er lett. Men eg håper de gjør det. Er en vesentlig forskjell.

 

Når United faktisk har vunnet tre på rappen nå så vil det være galskap å ikke hevde at United er favoritt neste sesong også. Og når man går tilbake til United's tidligere sesonger med den stabiliteten klubben har vist de siste 19-20 årene så blir det enda mer galskap.

 

Men å kreve at de vinner år for år er enda mer galskap. Det er eg enig i.

 

Når det kommer til Ronaldo/Tevez saken så har det ikke for min del noenting å gjøre med at de ikke har gjort jobben sin. Har aldri sagt noe annet heller. Men det eg misliker så sterkt er at fokuset deres har i mange tilfeller helt tydelig ikke vært på klubben først og fremst, men seg selv. Nå er de stjerner, og egoet er på topp. Noe som også er viktig for at de skal kunne prestere, spesielt en spiller som Ronaldo. Men vi har andre stjerner også, og når de klarer fint å oppføre seg, og være en squadplayer så burde spillere som Ronaldo og Tevez klare det også. Og det klarer de ikke med oppførselen i media. Nå har igrunn Ronaldo (viser det seg i ettertid) nok sagt som han har sagt fordi han visste han kom til å dra, og for da å skape ro rundt seg og klubben. Så der var det ikke så gærnt. Men han skulle jo aldri uttalt noe i førstningen (fjor sommer).

 

Tevez har jo bare sutret og klaget på behandlingen klubben har gitt ham. Godt mulig han har grunn til det, men da er det andre grunner enn det som har kommet klart fram i media. For lite spilletid og bytter iløpet av kampene er ikke grunn for syting når han ikke presterer. Da skal han bite tenna sammen og trene mer for å gjøre det bedre i kampene. Ikke klage over at han ikke får spille. Eg ser litt den tingen tc kommenterer om at han ikke ble kjøpt i fjor. Men de sakene der tør eg påstå at Kia og co har ødelagt mye. Tevez skulle aldri ha blandet seg opp i den gjengen der, og til syvende og sist vil eg påstå at de er skyld i rotet som har oppstått nå. Har absolutt ingen tillitt til uttalelsene til Kia om ditt og datt, da han er og blir en dritt som bare vil tappe Tevez for mest mulig kronasjer og har en dobbeltrolle i denne saken som agent og "eier" som aldri sku vært lov.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Relevansen er vel visse reaksjoner mot Ronaldo, til tross det han har gjort for oss. Det er greit å ikke like han, men jobben hans fortjener respekt.

Ja, men det var jo ikke det som ble diskuter nå. Nå ble det diskutert at du og bl.a Hans-O heller ville være et midt på treet lag, enn å ha Ronaldo i troppen. For meg virker det som et dårlig forsøk på å dra seg unna. Nå var det vel heller Points som "beskyttet" Ronaldo, eller i hovedsak mente at dere overdramatiserte.

 

Ehhhh

Lenke til kommentar

Jeg tror at uansett hvem som kommer inn i sommer på spissplass så vil spissene våre takle konkurranse. Jeg mener jeg leste i 4 - 4 - 2 at Berbatov ble benket som barn og jobbet dobbelt så hardt som de andre for å vinne plassen sin tilbake igjen. Jeg håper han har samme viljen nå, og at de andre spissene våre takler konkurranse også.

Lenke til kommentar
Ronaldo ble bare brukt som et eksempel. det gjelder alle spillere som pisser på klubben sånn som Ronaldo gjorde. Sånne spillere vil ikke jeg ha i klubben, uansett hvor jævlig gode de er!

Vil si at du går alt for langt når du sier at han pisser på klubben. Hva er det egentlig Ronaldo har gjort som er så galt? Grunnen til at supporterne ikke gråter over Ronaldo salget er fordi han stadig er spekulasjoner om en overgang til Real Madrid og at han selv styrker disse spekulasjonene ved å si "bare Gud vet" (Gud som jeg hater det svaret :p). Han har overhode ingen klubbfølelse, noe som er forståelig ettersom han er portugisisk. Det eneste som irriterer meg er at jeg ikke tror han selv ser hvor mye United og SAF har gjort for han de siste seks årene. Men om du setter dette opp mot det han har gjort riktig i klubben så tror jeg alle som er objektive ser at vi har mye å takke Ronaldo for. Han har vært den viktigste brikken i suksessen vi har hatt de siste årene. Jeg skal ikke påstå at vi ikke hadde vunnet noe om vi ikke hadde hatt Ronaldo, men jeg tviler på at vi for eksempel hadde vunnet både PL og CL forrige år. Jeg skal ikke si noe sikkert ettersom bare Gud vet.

 

Det jeg vil fram til er at Ronaldo ikke har vanæret klubben på noen som helst måte slik jeg ser det og overgangen ville komme før eller siden. At Ronaldo ville forlate United en gang har jeg vært sikker på helt siden den første gangen han snakket om Real drømmen sin. Spørsmålet var bare når.

Lenke til kommentar

Jeg tror Ronaldo er klar over hva klubben har gjort for han. Han har flere ganger sagt at han er takknemlig for alt Ferguson har gjort for han. Uansett så har visstnok Ronaldo gått ut i media og sagt at han ville dra i fjor nå, og jeg var egentlig ganske sikker på at SAF overbeviste han om å bli en sesong til. Jeg skjønner fortsatt ikke at alle synes det er å "pisse" på klubben når han spilte for galleriet. Det er det man gjør når man nærmer seg en CL - finale og PL innspurt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...