Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må ikke glemme at vi har Rooney, Carrick, Nani, Scholes og Giggs, som fortsatt kan ta frispark. Forøvrig så brukte vel Rooney debykampen sin på å vise at han kan ta frispark.

Ronaldo skjøt så en gud når han traff. Noe han fortsatt han sikkert kommer til å gjøre. Men med United sine kvaliteter forran mål, så er jeg ikke mye bekymret. Frispark kommer nok fortsatt til å havne i nota. Husk på at et frispark så treffer mål blir sjeldent holdt av keeper, noe som er middag for united sine spisser på retur. Da spesielt Rooney og Berba.

 

Trur også at tapet av Ronaldo kan vise seg til å bli et løft for kollektivet United.

Som vi såg denne sesongen spesielt, så var vi veldig avhengige av at Ronaldo leverte for at vi skulle dominere. Ronaldo gjorde mye i United. Takk for det. Han nådde toppen i United og personlig så tror jeg han aldri noen gang kommer til å matche det.

Nå må han venne seg til en helt annen spillestil, som ikke nødvendigvis er enkelt.

 

Har fortsatt tru på at United kan levere sterkt uten både Tevez og Ronaldo.

 

Personlig så tror jeg en skadefri Rooney kommer til å passere Ronaldo i viktighet på en fotballbane. Fletcher kan bli på høyde med Scholes. Neste sesong kommer også Anderson sin første scoring. Ikke overrasket om han hadde passert 10 når sesongen er over.

Husk at Nani har gode kvaliteter, så kan blomstre.

 

Nei, UNITED har for mange kvaliteter til at jeg kan se for meg totalhavari uten innkjøp.

Men ønsker allikevel forsterkinger. Men anker mer på gjelda. Hadde egentlig håpt på sikrere økonomi. LEEDS-havariet gir meg gåsehud.

Frykter litt UEFA og FA, og den muligheten om at de kan lage hellvette med klubber så innehar STOR gjeld.

Lenke til kommentar
Må ikke glemme at vi har Rooney, Carrick, Nani, Scholes og Giggs, som fortsatt kan ta frispark.

Håper du virkelig tuller nå?

 

Scholes?

Nani - 1000 frispark = 1 scoring

Giggs - Begynt å bli mye dårligere på frispark og bommer stort sett når han får sjansen.

Rooney var mye bedre på langskudd før, og frispark har han tatt sjelden så han får bevise for meg at han er en stjerne på frisarpk.

Carrick - er jo ingen Ronaldo på frispark.

Lenke til kommentar
Carrick - er jo ingen Ronaldo på frispark.

Da e få så e Ronaldo på frispark.

Kanskje Juninho!

Det er jo stort sett berre Ronaldo så har tatt frispark for United. Har ikke fakta, men hvor mange frispark omsatte Ronaldo i mål forrige sesong?

Hvor mange frispark ble tatt av andre?

Hvor mange frispark hadde United totalt sett som kan reknes som skuddlege?

Han har tatt sin mengde frispark.

Lenke til kommentar
Kanskje Juninho!

 

Unnskyld, men dette er respektløst ovenfor en mann som er desidert mye bedre enn Ronaldo på frispark. Pirlo, Van Der Vaart, Beckham, Sneijder og Ronaldinho er alle spillere som har en bedre frisparkfot enn Ronaldo mesteparten av tiden. United hadde knapt en frispark variasjon med Ronaldo og jeg er sikker på at han tok nærmest dobbelt så mange frispark som disse andre spillerene. Han insisterte på å ta de "over alt" og klinte som oftest inn i muren.

Lenke til kommentar
Nani - 1000 frispark = 1 scoring

 

 

1000 frispark faktisk, har vel sett 98% av kampene siden han kom til klubben og kan ikke huske at han har tatt så mange, er nesten faktisk villig til å vedde 1 tusenlapp på at han har en høyere uttelling på frisparkene sine enn det Ronaldo har...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...