Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det beviser at han er en arrogant jævel som Ronaldo, når han takker nei til det fortjener han ikke bdre.

 

Du er så usaklig. Mannen vil tydeligvis flytte på seg et sted hvor han får være stjerna - ikke noe galt i det. Du nekter se ting fra andre siden av gjerdet. Hva tror du Sporting-fansen sa om Ronaldo når han gikk til oss? Eller Everton-fansen om Rooney?

Lenke til kommentar
Personlig tror jeg dette styrker oss, da det betyr at vi må ha inn en ny spiss. Tevez jobbet som en helt, men han var ikke farlig nok foran mål. Håper at enten Benzema eller KJH kommer i sommer.

Er Huntelaar egentlig rett mann for United? Selv følger jeg ikke med på spansk fotball, men har bekjente som gjør det. Ut fra det jeg har hørt fra dem så har ikke Huntelaar bevist noe som helst i Real Madrid. Det er jo en grunn til at de ønsker å kvitte seg med ham. Det at han var en storscorer i Nederlandsk liga betyr ikke nødvendigvis at han er god nok PL.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Raste, hva faen feiler deg? Fy faen, isteden for å takke for det mannen faktisk har gjort for oss som 07/08 sesongen hans sier du bullshit som det? Det er en forskjell mellom Tevez og Ronaldo. Tevez lot aldri noe som het sutring komme seg på banen når han spilte på klubben og ga absolutt alt for oss. Mens Ronaldo kødder med fansen og fucker off uansett.

 

Skjønner at Tevez sier nei, som sagt mange ganger før at han burde ha fått kontrakt rett etter 07/08, og istedenfor får han tilbudt kontrakt ca. dagen Utd aksepterer bud på Ronaldo fra Real.

 

Takk for alt Tevez, vært ekstremt viktig mål i 07/08 sesongen både i CL og PL; som er den beste sesongen jeg har opplevd etter jeg ble United-supporter og takk for å ha jobbet så jævlig hardt på banen for oss. Takker også for de få men viktige involveringene han hadde i 08/09 sesongen når vi matcher mengde ligatitteler som Liverpool. Jeg vil ihvertfall savne Tevez, fælt. Utd kan erstatte han med kvalitet, men absolutt ikke innsatsen og spillemåten på banen. Jeg er også ganske sikker Rooney ol. er ganske lei seg pga. dette tapet. Han har alltid sagt at han elsker å spille med Tevez og at han gir en annen dimensjon til vårt angrep, og at han vil at han skal bli.

 

Takk for alt, Carlitos.

 

:(

 

70_tevceleb_280x390_467160a.jpg

 

dummy.jpg

 

_44583662_tevez2_getty416.jpg

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Nei, nå får du gi deg Tc. Karen ser ut som han overhodet ikke kan skjønne hvorfor han blir byttet ut gang på gang. Han "elsker" visstnok fansen, men velger å takke nei til en avtale som binder han til oss. Det er hyklersk og hate Ronaldo for at han velger å gå til Real Madrid samtidig som man kan "skjønne" at Tevez har lyst til å dra til City eller Chelsea. Det er etter min mening å pisse på klubben. Klaging og syting i media (som det nå virker ganske sannsynlig at han gjorde) burde enhver spiller holde seg for god til. Penger er også noe United trenger for å signere en spiller, og når vi endelig får penger og er villige til å signere han så takker han nei. Viktig spiller? Neppe, så viktig at en annen spiller ikke kan erstatte han.

 

Eneste spilleren united kommer til og få i sommer, er Valencia

 

Ingen av de store navnene tror jeg kommer til Old trafford..

 

Nei ... Vi er jo en bitteliten klubb som overhodet ikke kan være attraktiv for stjernespillere :roll:. Hva definerer du som "store navn"? Jeg er ganske sikker på at Benzema eller KJH ender opp i United, og jeg ser på de som store navn.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Da Tevez begynte å sutre i media over lite spilletid, selv om han fikk spille mye, da mistet jeg mye av sympatien for han. En ting er å ikke være helt fornøyd med å ikke få spille enda flere kamper, noe som er forståelig, men en annen ting er å begynne å grine til media om det. Hadde han fått 10 kamper hvor han spillte bra i samtlige skulle jeg vist forståelse for at han følte seg urettferdig behandlet, men slik situasjonen var i år hadde han ingen grunn til å grine til media.

Lenke til kommentar
Klaging og syting i media (som det nå virker ganske sannsynlig at han gjorde) burde enhver spiller holde seg for god til.

 

 

Dette viser at hans påståtte uttalelser etter all sannsynlighet stemmer ja. Og da blir eg nok en gang skuffet over en United spiller som drar. Stikk sier eg da. Vil ikke ha slike sytetryner i klubben. Spillerne er der for klubben, klubben er der IKKE for spillerne.

 

Men nå MÅ det handles SAF!

Lenke til kommentar

Det viktigste for meg er at han aldri løy eller viste noe drit på BANEN. Kranglet han med Fergie som Ronaldo gjorde etter f.eks en sjansebom eller noe slikt på banen? Nei, han ga absolutt alt på banen og ga fansen all grunn til å elske han mens han spilte for klubben. Det gjorde ikke Ronaldo. Og han sutret kanskje i media om lite spilletid, men så spørs det om det hadde vært bedre om han hadde holdt kjeft og takket nei nå (uten å si det i media at det er pga. de viktige kampene han vil spille osv.) også for alle oss supporterne (som han virkelig elsker og har sagt det før) sånn at "vi" ikke tror at han drar for penger. (Som Raste gjør uansett f.eks). Også vil dere spørre hvorfor han drar da når han blir tilbudt kontrakt og tydeligvis elsker klubben? Jeg tror rett og slett det er pga. Utd som ikke kjøper han opp rett etter første sesongen og heller går til innkjøp av en veldig dyr spiss som også blir mer eller mindre som en person Tevez ser på som "erstatteren" hans siden han da trodde at Utd aldri skulle tilby han kontrakt kanskje. Og tenk at til og med med disse tvil jobbet han utrolig hardt for oss i år og hjalp i CL og noen viktige mål i PL og ga alt for oss. Også blir han plutselig tilbudt kontrakt nå som Utd får 80 mill pund for Ronaldo som du sier Wisbatov, og du tror han derfor skal takke ja? Han blir ikke satt pris på, og det er det som gjør dette avgjørelsen lettere for han. For tro meg, jeg er sikker på at dette ikke var lett for han heller.

Lenke til kommentar

Så det du sier tc at grunnen til at han drar er at han er en liten sytpeis som ikke fikk det som han ville etter første sesongen og da sutrer og griner seg til muligens City istedet?

 

Ja det er virkelig å elske fansen.

 

En ting er å si at han elsker fansen, en annen ting er å vise at han virkelig gjør det.

 

Satt på spissen selvsagt.

Lenke til kommentar

Nei mån har spiller spiss FAST med Rooney på topp som fungerer skikkelig i 07/08 der vi vinner The Double (for faen) og sommeren kommer sesongen etter, ser han at han fortsatt er "på lån" når neste sesong begynner mens en ny bulgarisk spiss blir kjøpt for over 30 mill pund. Det er ganske ekkelt for han, spesielt når han ikke blir tilbudt kontrakt helt til slutten av denne sesongen etter vi plutselig er enige om å selge Ronaldo og nesten er litt redde for at angrepet vårt blir svekket hvis Tevez plutselig drar nå og. Tror helt ærlig at Tevez elsket fansen, ja. Det er lett å skjønne hvorfor han trodde han ikke var "en del av familien". Men har diskutert dette flere ganger nå, og gir meg her. Flott at noen heller forsvarer Ronaldo og måten han drar på som sutret som faen I SELVE KAMPENE og "playet" faktisk fansen mens en Tevez som gjorde alt han kunne for oss på banen som kanskje klagde litt over spilletid og ville veldig gjerne bli i Utd i fjor, jo han skal vi angripe.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Raste, hva faen feiler deg? Fy faen, isteden for å takke for det mannen faktisk har gjort for oss som 07/08 sesongen hans sier du bullshit som det? Det er en forskjell mellom Tevez og Ronaldo. Tevez lot aldri noe som het sutring komme seg på banen når han spilte på klubben og ga absolutt alt for oss. Mens Ronaldo kødder med fansen og fucker off uansett.

 

Skjønner at Tevez sier nei, som sagt mange ganger før at han burde ha fått kontrakt rett etter 07/08, og istedenfor får han tilbudt kontrakt ca. dagen Utd aksepterer bud på Ronaldo fra Real.

 

Takk for alt Tevez, vært ekstremt viktig mål i 07/08 sesongen både i CL og PL; som er den beste sesongen jeg har opplevd etter jeg ble United-supporter og takk for å ha jobbet så jævlig hardt på banen for oss. Takker også for de få men viktige involveringene han hadde i 08/09 sesongen når vi matcher mengde ligatitteler som Liverpool. Jeg vil ihvertfall savne Tevez, fælt. Utd kan erstatte han med kvalitet, men absolutt ikke innsatsen og spillemåten på banen. Jeg er også ganske sikker Rooney ol. er ganske lei seg pga. dette tapet. Han har alltid sagt at han elsker å spille med Tevez og at han gir en annen dimensjon til vårt angrep, og at han vil at han skal bli.

 

Takk for alt, Carlitos.

 

:(

 

70_tevceleb_280x390_467160a.jpg

 

dummy.jpg

 

_44583662_tevez2_getty416.jpg

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Viser han ikke at han elsker fansen ved å velge å ikke gå til Liverpool da?

 

Nå er vel faktisk City vel så stygg klubb å gå til for en United spiller i England. Ikke i Norge, men i Manchester er dette helligbrøde.

 

Tenkte på en ting: Opsjonen United hadde på Tevez er neimen ikke verdt mer enn papiret den er skrevet på. Eg velger å tro at Kia og co sitter bak og trekker mye i trådene til Tevez. Selvsagt ønsker ikke eierne at opsjonen brukes, da de tror de får mye mer for han ved å selge han til en annen klubb. Tevez sjøl er ikke sikkert forstår helt hva som foregår, da fyren knapt snakker engelsk, og forstår sikkert like lite.

 

Bare litt spekulasjoner. Tror agenten og eierne har mye makt over avgjørelsene til Tevez.

 

Tc: Ikke misforstå meg: Eg har likt Tevez hele tiden. Helt til han begynte å figurere i Media. valgte lenge å tro at det kun var oppspinn, men dessverre klarer eg ikke å tro på det lenger.

Lenke til kommentar

Så du unnskylder hans dumhet? Det var jo helt klart at vi måtte kjøpe inn en ny spiss til når Saha dro. Dessuten hadde Tevez neppe vært fast hvis Saha hadde vært skadefri i en liten periode forrige sesong uansett. Jeg hater ikke Tevez, men jeg kommer ikke til å sitte der og si at det er klubben sin feil, for feilen er helt og holdent hans egen. Jeg orker ikke Ronaldo diskusjonen igjen. For noen må enhver spiller oppføre seg som Giggs på banen for å få respekt. Ronaldo oppførte seg greit nok på banen for min del, fordi han presterte. Da er det lov. Dessuten så har jeg sett en illsint Wayne Rooney bli byttet ut før, og den oppførselen er ikke eksemplarisk den heller.

 

Edit: Minner han deg om Cantona? På hvilken måte?

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...