Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er lei av at vi sitter på gjerdet. Ønsker nå at jeg leser i avisene imorgen at Ribery, Valencia og Benzema har signert for United. :D

Chill. Vinduet er ikke åpnet enda, så masse tid igjen. ;) Men så klart, vil ikke at vi kjøper spillere siste dag og sånt. Tar jo litt tid å bli vant til spillerstilen og sånt, så håper vi kjøper spillere i juli.

Lenke til kommentar
Er lei av at vi sitter på gjerdet. Ønsker nå at jeg leser i avisene imorgen at Ribery, Valencia og Benzema har signert for United. :D
Men så klart, vil ikke at vi kjøper spillere siste dag og sånt.

Hva? Hvor gøy hadde vi det ikke siste dagen i fjor? :D

Husker enda at jeg satt klistret til BBC og Skynews! Å fy faen så mye rykter som gikk. Å ja det var ufattelig gøy! La meg med et smil den kvelden ja.

Lenke til kommentar
Er lei av at vi sitter på gjerdet. Ønsker nå at jeg leser i avisene imorgen at Ribery, Valencia og Benzema har signert for United. :D
Men så klart, vil ikke at vi kjøper spillere siste dag og sånt.

Hva? Hvor gøy hadde vi det ikke siste dagen i fjor? :D

Husker enda at jeg satt klistret til BBC og Skynews! Å fy faen så mye rykter som gikk. Å ja det var ufattelig gøy! La meg med et smil den kvelden ja.

Hehe. Så vel skysports i en 13-14 timer i strekk den dagen.

 

Vi venter fortsatt på YNWA, NightKeeper. A deal is a deal.

Bumper denne her, hadde vært litt morsomt det om Night hadde lagt ut det på video :)

Om? Du mener vel når?

Lenke til kommentar

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5396483,00.html

 

"I want to take advantage of the chance to ask the fans and the people of Manchester United to understand my decision. It's going to be a very big challenge for me."

 

Det er faktisk litt godt å se at han faktisk har nevnt fansen i hvert intervju han har gitt etter budet ble godtatt. Salget er på tide, å det er perfekt timing. Jeg vet dette er en bommert av Ronaldo, håper bare han ser dette veldig raskt. Å jeg vil ønske han velkommen tilbake. Uansett hvor mye galle vil spy på han akkkurat nå.

Lenke til kommentar

Jeg tror egentlig Barcelona kommer til å vinne den spanske ligaen til neste år også. Da kommer det isåfall til å bli skikkelig krise i Madrid. Det hadde vært konge å se. Håper og tror i likhet med flere andre at Ronaldo kommer til å skjønne at han har gjort et dumt valg.

Lenke til kommentar
Jeg tror egentlig Barcelona kommer til å vinne den spanske ligaen til neste år også. Da kommer det isåfall til å bli skikkelig krise i Madrid. Det hadde vært konge å se. Håper og tror i likhet med flere andre at Ronaldo kommer til å skjønne at han har gjort et dumt valg.

Ja, jeg er enig med deg og tror det samme. Men jeg tror også Ronaldo ønsket å flytte på seg av andre grunner også mtp. at faren er død og han vil kanskje være nærmere familien, og det er jo mye varmere sted. Om England hadde hatt samme været som Spania har, tror jeg ikke han hadde flyttet på seg.

 

Er selfølgelig litt forbannet over han enda, mtp. han lovte fansen å bli og han har sagt det flere ganger i år og samtidig så var han arrogant i fjor sommer.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Ronaldo har jo selv sagt at været og maten er hans største fiender i Manchester. Scolari og moren hans ville ha han til Spania og det er mye nermere familien.

 

Real er Real men jeg tror ikke at det bare er sportslige grunner til at han dro.

 

Og ingen kan påstå at Manchester er et ferieparadis :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...