Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Wisbatov: Så, så lenge Ronaldo scorer på frisparket sitt er det greit om han oppfører seg idiotisk når han blir byttet ut og faktisk f.eks roper tilbake "WHAT?" til Fergie som i f.eks Wigan-kampen? Som Steen sier, Rooney hadde en liten dårlig periode med slikt men kom over det og tar frustrasjonen ut på banen med 100% innsats for klubben. Samme med Tevez for det meste, ga absolutt alt på banen og laget ble aldri påvirket av dårlig oppførelse av han eller noe. Men Ronaldo, jo, han sutrer og virker irritert i en kamp som en CL-Finale for faen. Jaja.

 

Jeg orker absolutt ikke ta diskusjonen igjen. Hvis man ikke ser at det er veldig mulig å se hvorfor Tevez følte seg litt isolert, sårbar og ikke "en del av familien" så hjelper kanskje denne artikkelen. Er utrolig lei Tevez Ronaldo stoffet nå, de har gått nå og jeg har sagt mitt. Her er den, uansett.

 

"From the moment I came here I wanted to sign a longer contract," Tevez said back in September 2008.

 

"It would be wonderful if the chairman put a long term contract on the table for me. I would sign it without doubt."

 

Instead, United signed striker Dimitar Berbatov for £30.75m last summer and postponed securing Tevez as they appeared to try to bring down the pricetag.

 

http://www.bbc.co.uk/dna/606/A53458581

 

God natt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg faktisk nesten mer irritert på Tevez enn Ronaldo, siden det var Ronaldo som helt klart var mest proff i år med unntak av City-episoden.

Du sier noe, og Ronaldo var forsatt bedre enn Tevez. 10x bedre også, Tevez presterte jo ikke alltid med unntak av noen få kamper

 

Ronaldo har vel heller aldri sagt at han føler seg urettferdig behandlet fra klubben elns, som Tevez har gjort.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært for MSI så hadde Tevez vært United spiller for lenge siden. Har bare seg sjøl og Kia å takke.

 

Eg er 100% overbevist om at eierne ikke var interessert i å selge til United. Nå kan de selge til en annen klubb, og få lånesummen til United (som de har betalt) pluss mer enn opsjonsprisen til United.

 

Enhver skjønner jo at MSI da ikke er interessert i å selge til United. Kia driter seg ut når han uttaler noe anent. Og Tevez tror eg egentlig ikke har så mye han skulle ha sagt.

 

Fikk ikke nok tid til å bestemme seg for å signe? Hvis han hadde så innmari lyst å fortsette i klubben så burde det jo være enkelt å bestemme seg. Eg har ingen tro på at kontrakten han ble tilbudt var en lusekontrak for å si det slik.

 

Nei, nå må United få inn litt friskt blod. Forstår godt at klubben ikke kunne vente på Tevez nå, de måtte få avklart den saken, for så å kunne fokusere på nyinnkjøp.

Lenke til kommentar
Jeg faktisk nesten mer irritert på Tevez enn Ronaldo, siden det var Ronaldo som helt klart var mest proff i år med unntak av City-episoden.

Du sier noe, og Ronaldo var forsatt bedre enn Tevez. 10x bedre også, Tevez presterte jo ikke alltid med unntak av noen få kamper

 

Ronaldo har vel heller aldri sagt at han føler seg urettferdig behandlet fra klubben elns, som Tevez har gjort.

Skal ikke si noe på at Ronaldo har vært bedre enn Tevez, ingen tvil om det. Men Tevez har så til de grader prestert han også. Hvor mange ganger har han ikke kommet inn og reddet oss? Det første som slår meg er når han snudde 0-2 til 5-2 mo Tottenham (h). Han utlignet mot Wigan (b). Han utlignet mot Porto (h). Hver gang han kommer inn på banen så setter han fart i angrepet. Jeg forstår ikke hvorfor han ikke startet flere kamper. Selv da han fikk sjansen fra start og scoret ble han benket igjen neste kamp.

 

Poenget mitt er at det du sier om at Tevez kun presterte i noen få kamper er helt feil. Det var faktisk kun i et par kamper at han ikke presterte. Sånn i farta kommer jeg kun på Liverpool kampene, som forøvrig var en kollektiv kollaps.

 

Jeg forstår Tevez veldig godt. Men at han blir benket er ingen god grunn til å syte i media. At Tevez går er et tap for United, men først og fremst et tap for Tevez. Jeg tror Tevez vil savne de viktige kampene, men aller mest samholdet i spillergruppa. United vil komme over Tevez, men jeg er ikke så sikker på at Tevez kommer over United. Han har jo uttalt at han vil tilbake til moderklubben sin mens han ennå er på topp i karrieren. Hvis han skal tilbringe de siste årene av Europa-karrieren i City tror jeg han vil angre senere i livet.

Lenke til kommentar

Haha, bullshitt. Tevez presterte flere dårlige kamper enn gode kamper i 08/09 sesongen, og det er det ingen tvil om.

 

I følge spillerstatistikkene om flest kamper, ble det vel bevist at Tevez hadde vel ca. like manger kamper som Berbatov og flere også vel?

 

 

Jeg kommer bare til å flire av om han går til City eller til en annen rival, for da viser det at han aldri har elsket fansen.

Lenke til kommentar

Hvor mye av spilletiden var i ligaen/CL da Raste? La os ikke ta med FA Cup og Ligacupen.

 

Steen sitt innlegg var egentlig perfekt oppsummert på slutten av forrige side. Men siden han har så lyst å bli i England så har jo nesten ingen andre valg enn Chelsea/City.

 

EDIT: Begynt å tro på News of the World nå og ja, Raste.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

tc47: Hvis han hadde elsket klubben og supperterne ville han tolerert at han var tredjevalg og ikke fikk spille hver eneste kamp. Setter vi det litt på spissen så er det ikke vanskeligere enn det. Solskjær vet du, der har du en som elsket klubben. Tevez blir jo en Heinze i forhold. Og mener du helt seriøst at Tevez er en bedre fotballspiller enn Berbatov?

 

Også syns jeg det blir litt feil å gå på person å si at Raste elsker Ronaldo, da du tydlig viser at du elsker Tevez omtrent like mye. Men det er selvfølgelig bare min mening. :)

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Hvorfor har Ronaldo på den drakta? Han skal jo ikke bruke den en gang!

Fordi han gir x10 større draktsalget enn de øvrige i klubben. Enkelte supporterer elsker han.

Det hjelper svært lite når han ikke er United spiller lenger

 

 

Jeg faktisk nesten mer irritert på Tevez enn Ronaldo, siden det var Ronaldo som helt klart var mest proff i år med unntak av City-episoden.

Du sier noe, og Ronaldo var forsatt bedre enn Tevez. 10x bedre også, Tevez presterte jo ikke alltid med unntak av noen få kamper

 

Ronaldo har vel heller aldri sagt at han føler seg urettferdig behandlet fra klubben elns, som Tevez har gjort.

Hvorfor skulle han sagt det? Det er jo supporterene sm føler seg urettferdig behandlet av han.

Lenke til kommentar
Ja, det har supporterne rett til å si.

 

Men hva med Tevez da? Nå har han jo sviktet klubben, og kan bli en såkalt liten Heinze som D'Amico sier.

 

En Heinze? Vil han saksøke klubben?

 

*Poenget mitt er at det du sier om at Tevez kun presterte i noen få kamper er helt feil. Det var faktisk kun i et par kamper at han ikke presterte. Sånn i farta kommer jeg kun på Liverpool kampene

 

Liverpool borte var han knallgod.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Ja, det har supporterne rett til å si.

 

Men hva med Tevez da? Nå har han jo sviktet klubben, og kan bli en såkalt liten Heinze som D'Amico sier.

 

En Heinze? Vil han saksøke klubben?

 

*Poenget mitt er at det du sier om at Tevez kun presterte i noen få kamper er helt feil. Det var faktisk kun i et par kamper at han ikke presterte. Sånn i farta kommer jeg kun på Liverpool kampene

 

Liverpool borte var han knallgod.

Er du morsom? Med unntak av Blackburn kampen i ligacupen var han helt ræv frem til langt ut på nyåret. Så startet han å klage over lite spilletid etter prestasjoner som var langt under pari. Så kom Tottenham-kampen å han fikk nyvunnenen selvtillit. Å alle gikk fra, "greit om han drar" til "kjøp han nå!" over natta. Hadde det ikke vært for Tottenham kampen ville Tevez stort sett vært et trekk på skuldra og et enkelt farvel. Tevez er en klassespiller, men han gjør så ufattelig mye unødvendig. Legger han av seg dette kan han bli fantastisk, å tror han vil bli god på et lag som møter lag som vil angripe. Men denne Tevez hallelujaen er litt over meg, jeg skjønner at hans innsats gjør han til en favoritt.

 

Uansett, om han ville bli hos oss hadde det ikke vært et problem å signe. Han har hatt 2år å tenke på. Han snakker om at han ikke har møtt direktører o.l, vel hvorfor skulle han det midt i sesongen? Det er et sunnhetstegn at det er manageren som tar seg av samtaler med spillere, å Gill uttalte for lenge siden at alt ville bli avgjort i Juni. Så var det plutselig spilletid, så gikk det over i at han ikke fikk starte viktige kamper. Så nei TC, jeg har null forståelse for at Tevez whiner. I bunn og grunn tror jeg rett og slett at han følte at han ble en for liten stjerne iforhold til Rooney, Giggs, Scholes, Ronaldo, Vidic og Rio. Han var elsket av spillere og fans, det som faktisk betyr noe.

 

Lykke på reisa Tevez, ønsker deg alt vel. Synd jeg garantert får høre "nå skulle vi hatt Tevez" neste sesong. Men nei, vi har Park, Hargreaves, Anderson og Rooney som kan ta smartere og mer effektive løp. Savnet etter Tevez fotballfaglig vil ikke bli stort, men han var en rød på alle måter. I tillegg var han en matchvinner på sine gode dager. Synd han ikke slo seg til rette som absolutt alle andre stort sett gjør. For det er faktisk Tevez som har sagt nei, United gjorde det de skulle.

Lenke til kommentar
Er du morsom? Med unntak av Blackburn kampen i ligacupen var han helt ræv frem til langt ut på nyåret. Så startet han å klage over lite spilletid etter prestasjoner som var langt under pari. Så kom Tottenham-kampen å han fikk nyvunnenen selvtillit. Å alle gikk fra, "greit om han drar" til "kjøp han nå!" over natta. Hadde det ikke vært for Tottenham kampen ville Tevez stort sett vært et trekk på skuldra og et enkelt farvel. Tevez er en klassespiller, men han gjør så ufattelig mye unødvendig. Legger han av seg dette kan han bli fantastisk, å tror han vil bli god på et lag som møter lag som vil angripe. Men denne Tevez hallelujaen er litt over meg, jeg skjønner at hans innsats gjør han til en favoritt.

Er ikke enig i at han var ræva til langt ut på nyåret. Jeg har gått igjennom kampene for sesongen på nytt ettersom jeg ikke husker alle kampene like godt. Ut fra det jeg ser så presterte han godt i begynnelsen av sesongen før han etter hvert ble satt ut av laget i slutten av september. På høsten var han for det meste innbytter og kom som regel inn uten å prege matchene. De gangene han fikk sjansen fra start presterte han midt på treet. Når vi kom i midten av januar fikk Tevez igjen sjansen fra start opptill flere kamper på rad. I denne perioden spilte han flere virkelig gode kamper og var mer eller mindre fast på laget. Fra her og ut sesongen har han vært ut og inn av førsteelveren og gjort flere gode kamper. Jeg fant totalt 4 dårlige kamper i løpet av sesongen. Han har spilt klart flere gode kamper enn dårlige, og har faktisk spilt seg til en score på 6.8 på Sky Sports kamp rangering hvor de rangerer alle PL og CL kamper gjennom sesongen.

6.8 er en veldig god score ettersom kun 10 spillere i PL har 7 eller høyere. Jeg skal ikke ta denne statistikken for høytidelig ettersom Vidic fikk høyere score enn både Vidic og Ronaldo som endte på 6.7. Men det jeg vil frem til er at Tevez ikke har hatt så mange dårlige kamper som mange påstår. Han har hatt flere gode enn dårlige kamper. De aller fleste har vært midt på treet, slik som det er for de aller fleste spillere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...