Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så du unnskylder hans dumhet? Det var jo helt klart at vi måtte kjøpe inn en ny spiss til når Saha dro. Dessuten hadde Tevez neppe vært fast hvis Saha hadde vært skadefri i en liten periode forrige sesong uansett. Jeg hater ikke Tevez, men jeg kommer ikke til å sitte der og si at det er klubben sin feil, for feilen er helt og holdent hans egen. Jeg orker ikke Ronaldo diskusjonen igjen. For noen må enhver spiller oppføre seg som Giggs på banen for å få respekt. Ronaldo oppførte seg greit nok på banen for min del, fordi han presterte. Da er det lov. Dessuten så har jeg sett en illsint Wayne Rooney bli byttet ut før, og den oppførselen er ikke eksemplarisk den heller.

Det er overhode ikke lov å ha den innstillingen som Ronaldo har hatt bare fordi han presterer på banen. Da begynner du å tillate at spillerne blir større enn klubben.

 

Er enig i at Rooney til tider har vist frem dårlig oppførsel. Heldigvis har han forbedret seg på det punktet, og tar heller ut frustrasjonen i spillet. Det er kanskje der den største forskjellen mellom Ronaldo og Rooney er. Ronaldo lar frustrasjoen gå utover laget når han selv ikke lykkes med driblingene og avslutningene.

 

Jeg må legge til at jeg takker både Ronaldo og Tevez for hva de har gjort for klubben. Jeg er litt kritisk til diskusjonen mellom Tevez og Ronaldo. Synes selv at begge har vært litt sytete i media, men ingen av dem har vel oppført seg dårlig ovenfor supporterne? Noen sier at Tevez ikke elsker fansen. Jeg kan ikke bevise at han gjør det ene eller det andre, men han var alltid vært raskt frempå med å takke fansen under kampene. Både under oppvarming, da han scoret, og ikke minst da han ble byttet ut. Han snakket også alltid varmt om fansen i media.

Jeg vil ikke si at Ronaldo trakk fansen så tett inntill seg som Teves, men han har da aldri sagt noe galt om Unitedfansen. Han har flere ganger takket fansen for støtten han har fått.

Skal ikke påstå at noen her inne har noe imot disse spillerne, men det kunne virke som om spillerne ble brukt som argumenter i negativ forstand. Da det ble diskutert om Tevez illojal så ble Ronaldo trukket inn som eksempelt på en spiller som var enda mer illojal enn Tevez. Liker ikke det ettersom jeg synes begge har tjent United på en fantastisk måte.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Jeg lurer forresten på om Tevez blir et klart førstevalg i City. De har signert Santa Cruz, og hvis han får en sesong tilnærmet lik 07/08 sesongen i Blackburn og bøtter inn mål tidlig i sesongen så må Tevez muligens belage seg på benktilværelse der også, hvis Robinho ikke mot formodning blir trukket ned på venstrekanten. De har jo uansett nok av spisser pdd. (9)

Lenke til kommentar

Hvor ble takketalen til Saha av? En mye bedre og mer lojal spiller. Synd han var lagd av kjeks.

 

Uansett. Hvis Tevez tror at det er noe bedre å gå til City siden han ikke får spille viktige kamper i United? Vel City har ingen viktige kamper. Forøvrig så har Gill sagt for et halvt år siden at fremtiden til Tevez ville bli avgjort i Juni. Det er kun spill for galleriet fra Tevez sin side det som har blitt sagt de 6 siste månedene. Dette er motivert av at han skal være et førstevalg uansett, å at han rett og slett ble satt i skyggen av større og bedre spillere i United. Jeg skjønner ikke hvordan det har gått fra å elske United, til "jeg blir ikke behandlet som en del av familien" på det lille året. Han tålte ikke benken, så enkelt er det. Han om det, men spar oss for det i media.

 

Å går Tevez til City har han virkelig bommet grovt på rivaliseringen. Å jeg villle forøvrig heller ikke brukt en United-drakt med Tevez bakpå om han hadde gått til City. Jeg er faktisk mindre bitter på Ronaldo, siden han tross alt har vært proff i år selv om han ble nektet en overgang ifjor. At han også har hatt et flott spill for galleriet er en annen sak.

 

Uansett, takk for alt Tevez. Så lenge du ikke går til Liverpool eller City vil du beholde min respekt.

Lenke til kommentar
Om Tevez går til City, så skal jeg vurdere å brenne bortedrakta med navnet hans bakpå!

Denne uttalesen viser jo bare hvor umoden det er mulig å bli... :(

Snakker du om? Vet du i det hele tatt noe om forholdet mellom City og United? :roll:

Er enig i at det ikke er bra om han velger City, men å si at du vurderer å brenne en United drak :no:

 

Du får heller si at du vurderer å brenne en City drakt med navnet hans :p

Lenke til kommentar
Raste, hva faen feiler deg? Fy faen, isteden for å takke for det mannen faktisk har gjort for oss som 07/08 sesongen hans sier du bullshit som det? Det er en forskjell mellom Tevez og Ronaldo. Tevez lot aldri noe som het sutring komme seg på banen når han spilte på klubben og ga absolutt alt for oss. Mens Ronaldo kødder med fansen og fucker off uansett.

Helt forkastelig av deg å si det, når du vet hvordan han har holdt på i media. Så hater du Ronaldo i samme sleng. Dette henger ikke på greip det du sier!!!

 

Tevez ristet jo på hue osv akk som Ronaldo har gjort før. Helt likt, bare Ronaldo har holdt på litt lenger. Begge to er forkastelig.

Ikke prøv å beskytt Tevez, for da kan du like gjerne beskytte Ron også.

 

 

Nå er vi i allefall kvitt sutringa dems, og det er godt.

Det er jo fakta at Tevez har spilt nesten like mye som Rooney, og Berba. Det er bare noen få kamper mindre om jeg ikke tar feil.

Lenke til kommentar
Om Tevez går til City, så skal jeg vurdere å brenne bortedrakta med navnet hans bakpå!

Denne uttalesen viser jo bare hvor umoden det er mulig å bli... :(

Snakker du om? Vet du i det hele tatt noe om forholdet mellom City og United? :roll:

Er enig i at det ikke er bra om han velger City, men å si at du vurderer å brenne en United drak :no:

 

Du får heller si at du vurderer å brenne en City drakt med navnet hans :p

Åja, sånn ja. Det tenkte jeg ikke på. :p

 

Får selge den på finn.no da. :w00t:

Lenke til kommentar

Eg er utolmodig med innkjøpene til United nå. Ser ut som at ut er in i år. Vil ha INN!

 

Kan ikke bare kvitte oss med spillere som Ronaldo og Tevez.

 

Men nå har vel SAF en god plan tenker eg. Og eg tror det blir brukt mye pææææng snart.

 

Benzema

 

Hvordan er scoringsraten til denne karen egentlig? Vi trenger en målscorer av dimensjoner.

Lenke til kommentar

Hmmmm... Mindre enn 1 mål pr 2 kamper, og det i fransk liga.

 

Men han er jo superung enda. Og det er jo slike ting som SAF liker å sette pris på.

 

Men, den "nye zidane". Hvilken rolle spiller han da? Bak spissene? Er det ikke der alle spissene våre spiller? Vi burde satse på en kar inni boksen som kan score målene for oss.

Lenke til kommentar
Eg er utolmodig med innkjøpene til United nå. Ser ut som at ut er in i år. Vil ha INN!

 

Kan ikke bare kvitte oss med spillere som Ronaldo og Tevez.

 

Men nå har vel SAF en god plan tenker eg. Og eg tror det blir brukt mye pææææng snart.

 

Benzema

 

Hvordan er scoringsraten til denne karen egentlig? Vi trenger en målscorer av dimensjoner.

Står litt info her, men må ærlig innrømme at jeg ikke forstår alt -> Benzema Profile

 

Han skal ha scort 27 mål totalt i 08/09 sessongen

Endret av ''BerSerK''
Lenke til kommentar

1556 BST: French club Lyon would consider a huge offer from Manchester United for striker Karim Benzema.

 

"If Manchester United, who we all know have come into a lot of money, present an offer for Benzema, what can you do?" director Bernard Lacombe told French newspaper Le Progres.

 

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/g...ers/default.stm

 

 

Lurer på hvor stort budet er hvis det er sant.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...