Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Både Andy Cole og Peter Schmeichel har spilt for City. Sparky er manager der.

 

Jeg synes mange her inne viser null takknemlighet til visse spillere. Tror det er mye pga vi er bortskjemte. Vi tar alle disse eventyrlige resultatene for gitt. Noen sa vel at å vinne PL er ordinert. Mange forventer å vinne noe hver sesong. Det sies at vi ikke vil ha "sånne" spillere. Jeg synes da også det er rett å spørre oss om vi vil ha "sånne" fans. Et par sesonger på midten av tabellen hadde gjort mange veldig godt. Fått de litt nermere jorda.

 

Jeg er spent på neste sesong. Er veldig usikker på hvordan vi ligger an. Noen spillere får vi sikkert inn, men vet ikke om jeg liker alt snakket om Benzema. Synes han er oppskrytt. Jeg vil mye heller ha Huntelaar. Han sammen med Young og Agbonlahor hadde vert knallbra og det ville kanskje ikke kostet så mye heller.

 

Sånn. Da kommer sikkert noen reaksjoner :) , men jeg kan ihvertfall si at jeg er ærlig

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Jeg godtar det meste, men ikke spillere som setter seg selv over klubben. Jeg vil heller ligge midt på tabellen å ha en stall bestående av spillere som er villige til å blø for klubben, enn å vinne hvert år og bare ha ronaldoer i klubben. Men det er kanskje bare meg...

Lenke til kommentar

Jeg sa heller ikke midt på tabellen, men mange av dere er i overkant forventningsfulle. Jeg forventer ikke at vi skal vinne Premier League hvert år, men ja, jeg hadde ikke hatt noe imot om vi forsøkte å dyrke frem talentene våre og sett hvordan det gikk. Vi hadde nok klart CL plass selv uten erstattere nå :)

Lenke til kommentar
Selvfølgelig vil de ikke det. Bare et lite spill for å fremme seg selv som gode supportere. Ingen ville likt å ligge midt på tabellen.

Jeg ville klart heller det enn å ha en haug med spillere som ikke bryr seg en døyt om klubben. Du trenger ikke tro meg, men det er vitterlig ikke mitt problem heller!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Det er da måte på å elske klubben og sette den over alle spillerene som kommer på kant. Det er nok kanskje bare deg ja.

 

Selvfølgelig vil de ikke det. Bare et lite spill for å fremme seg selv som gode supportere. Ingen ville likt å ligge midt på tabellen.

Jeg ville klart heller det enn å ha en haug med spillere som ikke bryr seg en døyt om klubben. Du trenger ikke tro meg, men det er vitterlig ikke mitt problem heller!

Så Ronaldo ble plutselig til en haug med spillere?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Sympatiske spillere har en tendens til å ha mer empati enn andre, og dermed gjøre færre dumme ting = færre kort, som igjen fører til Fair Play-priser.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
I fotball er det om å gjøre å vinne, ikke ha 11 spillere på banen som er lojale og sympatiske. Man vinner ingen priser for det.

 

Og du er glad for at Ronaldo dro?

Jeg svarer selv om det ikke var myntet til meg, siden vi har noenlunde samme mening. Ronaldo kunne gjerne blitt for min del, men jeg gråter ikke over han. Jeg ser heller ikke relevansen til resten av diskusjonen.

Lenke til kommentar

Tror Points sitt poeng er at vi er United, vi har hatt stjerner siden krigen var slutt. At enkelte supportere har en slags buddist tilnærmelse på laget og tar seg selv så forbanna høytidlig er litt vel søkt for meg. Vi skal ikke være korsfarere for god fotball og etikk. Vi skal være et lag på godt og vondt, å vi skal vinne fotballkamper. Om det krever primadonnare, da må vi kjøpe oss en primadonna.

 

Å vi er kanskje blasert og for godt vandt med å vinne. Men når har ikke United-supportere ropt om ligagull? Har ikke vært i vår kultur å tolerere tap. Det er noe Norske greier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...