Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Så denne uka er det å finne Wyrmtongue Caches de forente hærene for Legionens fall ønsker. Viktig å sende heltene på skattejakt.

Er helt greit fornøyd med tingenes tilstand i Legion, men etter at artifacts og class hall campaigns hadde såpass ok historiefokus er 7.2 litt skuffende.

Hele expansionen har vel i grunn vært veldig alt-unfriendly sammenlignet med tidligere.

Hvordan da? Kan være enig om at reputation/gear fra factions skulle gjerne ha vært account-bound. Men når man kan "Booste" artifact research level fra main, så synes jeg det er mer alt-vennlig enn tidligere.

Artifact Power er noe dritt

Kan ikke spille før tidligst 15 i dag da forskningen på neste nivå er ferdig da

Faction-gear er ubrukelig da en alltid har hatt bedre utstyr idet en når kravene

845 på Exalted, samme nivå som en får i Heroics og mye lavere enn det en kan få fra world quests

Gear tokens fra Broken Shore skulle vært BoA

Artifact Research skulle vært BoA

Livet er for kort til å spille/gjøre noe man ikke liker. Ta litt kontroll over livet sitt kanskje? Selv sluttet jeg med wow da jeg ikke lenger ville prioritere raids over venner og trening

Raider du 2-3 ganger i uken har du da tid til alle? Trener annhverdag + venner i helga og klarer 3 raids i uka også :p

Gjest Slettet+3165

Livet er for kort til å spille/gjøre noe man ikke liker. Ta litt kontroll over livet sitt kanskje? Selv sluttet jeg med wow da jeg ikke lenger ville prioritere raids over venner og trening

Raider du 2-3 ganger i uken har du da tid til alle? Trener annhverdag + venner i helga og klarer 3 raids i uka også :p

Ofte har det vært en del andre ting som det er forventet at man gjør når man raider på høyere, så da går "fridagene" til å gjør de tingene.

Jeg ga opp Legion så fort det ble kjedelig å repeterende, blir nok å spille litt igjen nå som mye er nytt. 

En Heroic run i Nighthold varierer fra 1 1/2 time til 2 timer, trener selv mandag-fredag og skole på deltid. I perioder der det er kommet en ny patch eller tillegg, pleier jeg å spille på main characteren for å fullføre det nye, for så å gjøre det på den ene alt'en jeg bryr meg om.

Er forskjell på spillere, noen vil gjøre alt som er å gjøre i spillet, mens andre som meg klarer meg med det grunnleggende og litt til. Forstår ikke hvorfor folk skal ha det til at WoW er både en penge- og tidssluk.

Spill det du liker og la resten ligge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...