Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Ryktes litt om at denne expansionen blir den lengste så langt, og at de heller ska fokusere på å fornye denne expanisionen.

Men vi får vel vente til at Argus er lansert, og gudene vett hva Argus vil inneholde.

Argus kan være alt i fra et helt nytt kontinent(med flere zones) til kun et raid man teleporterer til. 

 

Gamescom i august, mulig vi får vite mer der. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det er jo helt ulogisk, det er jo potensielt veldig positivt at de ikke skjuler content bak en ny expansion pack som koster penger. 

 

Det har jo vært et massivt problem de siste årene at innhold i den nåværende expansion packen har blitt forlatt til fordel for å utvikle en ny expansion pack som de kan tjene penger på. 

 

Edit: Så det du sier er at du kun gidder å spille nytt content om du må betale for det, og at det er uaktuelt om du fikk det gratis. 

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Jeg har nok gull til å aldri betale for WoW noe mer. Nå kan man jo til og med bytte inn gull mot Blizzard Credit, så jeg kan kan kjøpe fremtidige ekspansjoner, og til og med hele Blizzard-spill.

 

I helgen "overførte" jeg 78 euro til kontoen min, betalt med WoW-gull.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg har nok gull til å aldri betale for WoW noe mer. Nå kan man jo til og med bytte inn gull mot Blizzard Credit, så jeg kan kan kjøpe fremtidige ekspansjoner, og til og med hele Blizzard-spill.

 

I helgen "overførte" jeg 78 euro til kontoen min, betalt med WoW-gull.

Tjente en del gull ved launch av å ha mining på 2 chars, og herb på den siste.

Plukket bare med meg det jeg fant av noder på veien, og solgte det jeg ikke brukte selv.

 

Men nå som prisen har stupt, så har jeg null interesse for å bruke tid på noe jeg syns jeg er fryktelig kjedelig, farming for gull. 

Lenke til kommentar

Hvorfor er det krav om X antall healers og tanks i PvE, men ikke i PvP?

Enten må de sette krav om healers i BGs, ellers så må de banne healers

og ja, har gjort 2 BGs i dag hvor mitt lag hadde 0 healers i begge, mens motstander hadde 3+, i begge, og det laget med flest healers vinner 90%

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hvorfor er det krav om X antall healers og tanks i PvE, men ikke i PvP?

Enten må de sette krav om healers i BGs, ellers så må de banne healers

og ja, har gjort 2 BGs i dag hvor mitt lag hadde 0 healers i begge, mens motstander hadde 3+, i begge, og det laget med flest healers vinner 90%

Det faller vel til syvende og sist ned på å holde queue times nede / unngå at healing misbrukes for kortere queue times.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Så lenge en ikke kan skifte spec så er det bare et pluss at folk "missbruker" funksjonen

Sitter gjerne 5 minutter ekstra i kø så lenge lagene er rettferdige

 

Mange som queuer som tank for timewalkings, siden det ikke krever noe spessielt utstyr

5 minutt er muligens noe optimistisk, om man ser på PVE og dungeons så kan jeg fort vente 30-40 min om jeg skal gå som DPS, mot et par minutt som tank / healer. 

Det er en hel battleground i venting. Det er ikke helt urealistisk heller at det hadde blitt det samme resultatet i PVP, mtp. at fordelingen ville vært rundt det samme, 1/5 må være healer. 

 

Min kur for queue times i PVE er å nesten alltid spille noe som også kan tanke eller heale.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Banning av healere vil aldri bli implementert.

 

2. kan fungere med tidligere nevnt blokking av respec, selv om jeg kan se for meg at det ville vært et helvete å kode, spesielt på "random battleground".

Lenke til kommentar

Jeg har nok gull til å aldri betale for WoW noe mer. Nå kan man jo til og med bytte inn gull mot Blizzard Credit, så jeg kan kan kjøpe fremtidige ekspansjoner, og til og med hele Blizzard-spill.

 

I helgen "overførte" jeg 78 euro til kontoen min, betalt med WoW-gull.

hvordan får du overført de ut? trodde de blei "låst på battlenet", selv har jeg kjøpt Overwatch som gave og fått vippset penger for det. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Må slenge meg på klagingen over Legion invasion, for et latterlig opplegg.

Lurer på hvor stor brøkdel av spillerne tar invasion midt på natten, i arbeid og skoletid, kontra når det er på ettermiddagen og på kvelden.

De kunne jo kjørt flere i løpet av en dag, og heller begrenset antallet du kunne ta per dag. 

Lenke til kommentar

Må slenge meg på klagingen over Legion invasion, for et latterlig opplegg.

Lurer på hvor stor brøkdel av spillerne tar invasion midt på natten, i arbeid og skoletid, kontra når det er på ettermiddagen og på kvelden.

De kunne jo kjørt flere i løpet av en dag, og heller begrenset antallet du kunne ta per dag. 

Men de kjører med 4 timers intervall, og har pleier som regel å se opptil 4 invasions noen dager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...