Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

WoW er sånn på kanten spill, nok å gjøre til at en har noe å gjøre, men ikke alt for mye sånn at det går ut over hverdagen

Selv om jeg stort sett spiller alene, liker jeg å spille "sammen" andre

Hadde ikke giddet spille WoW om det var solo spill

Problemet med de fleste nye MMO er at de er gratis å spille, men med store fordeler om en kjøper ting i spillet, så jeg har brukt mye på spill som er gratis, men aldri mer!

 

Planetside 2 er desverre ganske dødt nå, i forhold til hva det var det første året

Lineage 2 og BDO er bare grind, noe som er dødskjedelig alene, begge har mye PvP, som jeg ikke liker

 

I forrige uke gjorde jeg 20 world quest quest på 5 karakterer...

Denne uken blir det timewalking på 4, nesten fullført 1 karakter

Lenke til kommentar

Fikk flying i går kveld og fullførte defender of the broken isle i dag tidlig. Syns det var verdt å fullføre for å se hvordan de ulike scenarioene var forskjellige i de ulike sonene. 

 

Jeg har forstått det riktig at nå som jeg har flying på en konto i 110 vil jeg kunne fly på eventuelle alts fra level 98 i Legion? 

Lenke til kommentar

Må en låse opp flyging i WoD?  husker ikke så langt tilbake..

 

 

 

Spørs hva en mener med "jobb"

Tidkrevende kan det nok være, men det er fullt mulig å lvl fra 1 til 110 på en lang dag, om en gidder

Mange av de jeg har lvet laget jeg i Legion, men har brukt lang tid på alle, bortsett fra main som tok 2 dager (100 til 110)

Lenke til kommentar

RNG..

Gjort Broken Shore World Boss 4 ganger og kanskje det var en feiltakelse å gjøre den først på Main da jeg fikk 2x 900ilvl Epics, som jeg ikke trengte

Warrior og Hunter fikk kun AP og det var de 2 som trengte utstyret mest

Boomkin fikk 1x 900 og 1x Legendary (Nummer 2) som trøstepremie fra "Legionfall cache"

 

Kommer til å gjøre bossen på flere karakterer da den dropper 900ilvl uansett hvilken ilvl karakteren har

Lenke til kommentar

Youtuberen Hayven Games gikk bort for noen dager siden, 26 år gammel. I den forbindelse er det startet en underskriftskampanje for at han skal minnes in-game, som andre har fått tidligere. Legger ved en link til kampanjen, og en link til kanalen hans. Mange interessante videoer der for de som ikke har vært borti kanalen hans tidligere.

 

https://www.change.org/p/activision-blizzard-bring-hayven-into-wow

 

https://www.youtube.com/channel/UCjVDQloX4cIpGqpM6mdyD2Q

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...