Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Tab target funker kun med de du er i combat med

 

Stort sett world quests og emmissary og med Legionfall rep så får en ikke emmissary (så vidt jeg vet) så den er enda tregere

Har gjort alle world quests og er litt over halvveis til Honored (Ikke gjort dungeon quest)

 

De grønne hodene er elite rares, gir ikke rep, stort sett bare ressurser og nethershards

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Usikker på hva/hvorfor jeg har sløst bort tiden i WoW på de siste månedene da en får ilvl 860 i løpet av timer nå og boomkin med 10 ilvl lavere dreper fortere, nesten så jeg vurderer å skifte main 

Skjønner egentlig at det er en catchup ting, men, det er et stort sprang fra å få 100k AP (lvl25) og 400k ap (lvl26)

2. Legendary research kostet før 15k ressurser, koster nå 8k (De andre har også blitt redusert)

 

Har også vært snakk om at mobs scaler til din ilvl, men ikke fått skjekket ut det selv, så kan være derfor at boomkin dreper fortere..

Så hele poenget med å skaffe gear for pve er liten til ingen vits

Lenke til kommentar

Liker ikke endringen med tab targeting, jeg. Blizzard burde virkelig gjøre det mulig å opparbeide reputation utenom world quests. Tabard og dungeons er noe jeg savner sårt i den sammenheng. Er enda flere spillere pålogget etter patchen kom, og fryktelig mange er sprengkåte på gjengvoldtekt. Triste greier å ikke kunne gjøre world quests med mindre jeg snur døgnet på hodet. Ser ut som jeg får ta en pause fra spillet i noen uker.

Lenke til kommentar

Leser at US servere har låst opp Mage Tower og at ingen klarer bossen en får tilgang til /facepalm

Folk med ilvl 920 dør som fluer og de anbefaler 950 gear, som vi antageligvis ikke får før i Juni 

 

Noen har visst klart det, WW Monks og andre med Mythic NH gear

Endret av Dubious
Lenke til kommentar

Startet en Druid på den piratserveren jeg registrerte meg på tidligere. Level 17 nå, akuratt gjort questet for aquatic form. Har faktisk litt gamle notater fra den gang da som jeg får brukt nå. Ikke vanskelig å finne frem i utgangspunktet, men greit å bruke når jeg tok meg bryet med å skrive det ned for 12 år siden.

Lenke til kommentar

Har gjort Demon Assault greia på 2 karakterer, men kommer ikke til å gjøre flere og ikke samme sonen igjen

 

Scenario er litt høl i huet, 3 personer, 1 tank 2 dps (Godt mulig en kan queue som healer og da være healer..)

Første gang gikk greit med DH tank, andre gang gikk mye verre med Warrior tank, enten dårlig spiller eller at de har dårlig self-heal

WW Monk var bedre tank enn warrior (på bossene)

 

3de Trinket jeg har fått på Boomkin som har agility... skjøønner ikke hva som er galt med Blizzard.. (Fra Emmissary)

 

Pause nå, til 15:00, cirka da assault går ut på tid og forhåpentligvis den kommer i en ny sone

Endret av Dubious
Lenke til kommentar

Iflg forumene så er disse invasjonene kun mellom 9:00 og 15:00, men det kan da umulg være tilsikta?

Brorparten av dem som spiller WoW går jo på skole / jobb i det tidsrommet der. 

Det hadde vært imponerende dårlig arbeid fra Blizzard. Helt åpen for muligheten med andre ord.

 

Invasjoner virker som kjedelige greier, men man får shards raskt.

Lenke til kommentar
One of the core mechanics of Broken Shore gameplay is that of acquiring Legionfall War Supplies to put towards constructing buildings, which in turn unlock various content and bonuses. Recently, we’ve begun to notice that some players have begun stockpiling their Legionfall War Supplies in order to use them at a later time. While this is fine to some degree, if it were to become a more widespread behavior, it could have severely negative effects on the rate at which buildings are constructed, thereby preventing those bonuses and content pieces from being made available.

 

Therefore, on Thursday, April 6 at roughly 11 AM Pacific time, we’ll be applying a hotfix that will reduce the maximum amount of Legionfall War Supplies a player can stockpile to 1000. This will ensure that building construction can proceed at a regular pace, while still allowing you to keep hold of several turn-ins worth of War Supplies if you like.

 

Note that, when this hotfix is applied, any Legionfall War Supplies you have over the cap of 1000 will be lost. If you’re currently carrying more than that, please make sure to turn those extra War Supplies in before Thursday.

Endret av Dubious
Lenke til kommentar

Kjære vene så lite gjennomtenkt??

 

I know everyone is eager to get these assaults done in order to unlock flying, and the timing of the current assault isn't really ideal for those who are at work, school or handling other real world commitments.
 
However, the assaults are here to stay for the foreseeable future so everyone will have ample opportunities to get them done. There will always be at least one assault per day.

 

 

 

https://eu.battle.net/forums/en/wow/topic/17615342589?page=1#post-20

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...