Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper vi får valget med å eksludere instances snart!!!  

Tviler det i det hele tatt kommer, men en kan håpe

 

Har fått Upper Kara 3 ganger på rad og Court of stars 2 ganger (I uken som var)

De 2 jeg IKKE vil ha og har dermed ikke gjort de, 30 min debuff så hoppet på en annen karakter

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Artifact Power er noe dritt

Kan ikke spille før tidligst 15 i dag da forskningen på neste nivå er ferdig da

 

Faction-gear er ubrukelig da en alltid har hatt bedre utstyr idet en når kravene

845 på Exalted, samme nivå som en får i Heroics og mye lavere enn det en kan få fra world quests

 

Gear tokens fra Broken Shore skulle vært BoA

Artifact Research skulle vært BoA

Lenke til kommentar

Livet er for kort til å spille/gjøre noe man ikke liker. Ta litt kontroll over livet sitt kanskje? Selv sluttet jeg med wow da jeg ikke lenger ville prioritere raids over venner og trening

 

Raider du 2-3 ganger i uken har du da tid til alle? Trener annhverdag + venner i helga og klarer 3 raids i uka også :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

Livet er for kort til å spille/gjøre noe man ikke liker. Ta litt kontroll over livet sitt kanskje? Selv sluttet jeg med wow da jeg ikke lenger ville prioritere raids over venner og trening

 

Raider du 2-3 ganger i uken har du da tid til alle? Trener annhverdag + venner i helga og klarer 3 raids i uka også :p

 

Ofte har det vært en del andre ting som det er forventet at man gjør når man raider på høyere, så da går "fridagene" til å gjør de tingene.

 

Jeg ga opp Legion så fort det ble kjedelig å repeterende, blir nok å spille litt igjen nå som mye er nytt. 

Lenke til kommentar

 

Livet er for kort til å spille/gjøre noe man ikke liker. Ta litt kontroll over livet sitt kanskje? Selv sluttet jeg med wow da jeg ikke lenger ville prioritere raids over venner og trening

 

Raider du 2-3 ganger i uken har du da tid til alle? Trener annhverdag + venner i helga og klarer 3 raids i uka også :p

 

En Heroic run i Nighthold varierer fra 1 1/2 time til 2 timer, trener selv mandag-fredag og skole på deltid. I perioder der det er kommet en ny patch eller tillegg, pleier jeg å spille på main characteren for å fullføre det nye, for så å gjøre det på den ene alt'en jeg bryr meg om.

 

Er forskjell på spillere, noen vil gjøre alt som er å gjøre i spillet, mens andre som meg klarer meg med det grunnleggende og litt til. Forstår ikke hvorfor folk skal ha det til at WoW er både en penge- og tidssluk.

 

Spill det du liker og la resten ligge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...