Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et spørsmål til noen erfarne her:

 

Jeg har et collector's set fra 2004 som jeg har prøvd å selge. Åpnet, men i veldig god stand. Problemet er at jeg ikke husker om jeg har koblet spillet til min e-postkonto.

 

Det fulgte med en 15 (eller 30, husker ikke)-dagers gratis prøveperiode, jeg vet at jeg installerte spillet, og brukte denne. Mistet interessen etter den, og spilte ikke videre.

Men jeg vet ikke om jeg koblet "hoved"spillet til kontoen. Ettersom jeg har skjønt, har dette en del å si når man skal selge spillet.

Har prøvd å kontakte blizzard, og svaret jeg fikk var at hvis de fikk spillkoden, så kunne de koble e-postkontoen til spillkontoen for meg. De antár antageligvis at jeg skal selge og vil ikke sjekke for meg.

 

Finnes det noen måte å finne ut dette på -uten- at jeg kobler kontoen til spillet -først-? Hvis jeg prøver å logge meg inn med "brukernavn" og konto, vil spillet da lage en konto hvis den ikke finnes, eller vil jeg bare få beskjed om at kontoen ikke finnes?

Beklager forvirring og takker for alle svar ^^

Endret av Taurean
Lenke til kommentar

Er litt frustrerende. Skulle liksom ha en hyggelig tur med gamle spillkamerater. Endte jeg måtte forlate gruppen sån dem andre kunne gå i raidet. Han ene sa etterpå at det var folk der med 883 ilvl osv. Hvorfor i alle dager ha et høyt krav hvis det allerede er noen med samme ilvl som meg der?

 

Skjønner ikke hvorfor ilvl har så utrolig mye å si. Veldig mange driter i stats og får kun for ilvl, mens andre sier ilvl er irrelevant om det er feil stats til tross for å ha høyere ilvl. Til syvende og sist virker det som alt koker ned til dette ilvl greiene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ble invitert til å bli med på en Nighthold Normal i dag. Ble declinet hele tiden, og viste seg at jeg har for lav ilvl. Flere mener 880 (som jeg har) er mer enn godt nok for normal, men fleste krav er sån 900+. What gives?

Speedruns(ap/leg farm) vil gjerne ha bra folk (900+ pulle bosser med trash osv, botanist+trash, spellblade m trash etc, tich med trash) bli ferdig på 30-45 min. 

 

Merker selv det er vanskelig å ta det med alts 880-890ilvl så har droppet det, like så greit holder med main 

Lenke til kommentar

Med 900+ så er det MYE bedre at de gjør Heroic da ingen av de har bruk for Normal tinga, men det er som det har blitt sagt at de bare vil facerolle alt og da kan en likeså gjøre LFR

Nethershard grupper vil også ha 900ish ilvl folk, noe jeg heller ikke skjønner meg på for så vidt jeg vet så scaler mobs til ilvl

 

Legion Assault er triste greier, gjør som regel bare World Quests, gidder ikke scenarioet

 

Black Temple skal visstnok komme som timewalking raid, som antageligvis ikke blir i LFR (Må lage selv)

Men som alt annet i Legion så er instancen utdatert før den kommer, siden en får 860 utstyr (PTR)

 

Før flyging gjorde jeg 1-2 karakterer, i dag har jeg gjort 5 stykker og i går 3 (World quests x4++ per karakter) iogmed at det går mye fortere, også brukt mye tid på nye champions quest etc.

Lenke til kommentar

Blir veldig frustrert over dette world quest greiene. Skjønner ikke hvorfor Blizzard har så stort fokus på dette. Er enda mer forundret over at flying skill er et achievement nå. Hvorfor er ikke dette noe man lærer hos en trainer? Hvorfor kommer flying så sent? Er ikke akuratt som om Broken Isles var uferdig laget og ikke tilpasset dette. Igjen, eneste måten man kan oppnå flying skill er via disse forbanna world questene. Har forsøkt meg på world quests i noen få dager nå etter jeg tok pause ved patch release, men er jo bare enda mer grusomt enn tidligere. Blizzard burde i det minste fjerne death penalty greiene, er utrolig kjipt å vente i mange minutter mellom hver gang jeg kan resurrecte.

Endret av samaron
Lenke til kommentar

Det har blitt sagt før, bytt server

Jeg hadde ikke giddet å være på en server hvor en blir ganket hele tiden

Jeg byttet server fordi det var fare for å bli ganket og at world quests er MYE enklere når flertallet på serveren er av din faction

Ikke noe problem for en dårlig utstyrt karakter å gjøre world quests, gjør det hele tiden, bare å leeche fra andre

 

Ja, jeg liker faktisk world quests, men kun for å få cache, gidder stort sett ikke å gjøre de ellers, så etter at jeg nå er Revered med Legionfall og dermed har flyging har jeg så og si stoppet å gjøre WQ der

Jeg gjør Elite Legion Assault WQ, men giider ikke scenarioet

Lenke til kommentar

Mark of the Sentinaxx buff/nerf incoming

Tviler på at Blizzard ignorerer alle de negative kommentarene rundt denne questen, som om Legion ikke var nok alt-unfriendly

De kommer sikkert ikke til å fjerne questen, men at man kan få de fra alle mobs under Sentinax

Kommer nok til å gjøre det samme som mange andre har gjort allerede, fly over og leeche fra andre da alle kan tagge bossene som dropper merkene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...