Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er Elegon mulig å ta utenom at dps og healers reseter stacks? Raid leaderen vil at alle skal stå bak bossen på nuke phasen, han mener healerene kan outheale det. Men, det er jo nesten ikke mulig, når de går om ved 16-17% hver eneste gang.. Skjønner ikke hvorfor han vil ha de der.

 

Er det ikke bedre om ranged og healers står på kanten og reseter som vanlig?

Lenke til kommentar

Nukefasen kan du ikke resette stacks uten å ta nok skade til at healerene går OOM uansett.

 

10-12 stacks? Vi klarte 7 orbs, det er vel 7 stacks det?

 

Dreper dere 7 runder med orbs, så er det 8 stacks. Elegon får en debuff når de spawner, ikke når de dør.

 

Min guild dreper 5 runder med adds, og så står vi å DPSer bossen mens den 6. runden adds går mot kanten. Repeter dette 2 ganger, og vi har 12 stacks til siste fase.

Lenke til kommentar

Prøvde en sånn vanilla-privatserver. Litt sjarmerende å vandre rundt i gamle Ironforge, og kjøre WSG i fullt level 60 pvp-gear, men må likevel si at ikke alt er like rosenrødt som folk skal ha det til.

 

Har ikke spilt siden starten av cataclysm, men må si at allerede der hadde spillet blitt mye bedre enn det originalt var..

Lenke til kommentar

Angående det med female chars og benefits. Jeg og en kompis testa ut warhammer online og bare på artig skulle vi tigge i storbyen, han som female character og jeg som male. Det gikk jo nesten som forventet, jeg ble rapportert å banna mens han sto igjen med en flokk med folk rundt seg og danset for cash.

 

Ikke direkterelatert til wow.

Lenke til kommentar

Ja, utstyr og penger er det mye mer av nå enn før, men det er en naturlig utvikling. Det har egentlig ikke noenting å si, da det bare er noen tall. Om våpenet mitt har +10 intellect eller +1000 intellect har ingenting å si. Og om noen år når det står +1.000.000 intellect, så kommer ikke det til å være noe forskjell heller.

 

WoW er blitt bedre og bedre, og det er blitt mer og mer å gjøre. Nå trenger man ikke være seriøs raider for å ha det morsomt, samtidig som raiderne har mer å gjøre enn noensinne. Aldri før har det vært så mange bosser å drepe som i MoP.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...