Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Samme båten her. Har kun hatt 3 coins da, siden jeg ikke har tid til å gjøre så mye dailies. Og da får jeg jo heller ikke valor gear :/

 

Guildet har et system som gjør at alle får loot, liknende DKP, men basert på wishlist (den som har itemet høyest på wishlist, og har mest attendance, vinner det). Jeg har høyest attendance, itemene ganske høyt opp, jeg har på to måneder med MoP, en og en halv med raiding fått to items.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da ligger vi helt likt da, Jakke! :p Kun fått 1 ring og shoulders, men shouldersene gav jeg fra meg, da jeg hadde like gode fra valor..

Har også vært eneste plate tank i snart 3 uker.

Men, er farm dag nå på søndag (for dårlig oppmøte på torsdag), så det kan jo hende jeg har flaks!

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Bestemte meg for å bytte ut affliction med destruction som offspec, og jeg har ikke peeeeeeiling.

- Holde Immolate oppe

- Caste Incinerate for Burning Embers

- Chaos Bolt når jeg har Burning Embers

- Conflagrate som filler

 

Går veldig sjelden oom, så jeg bruker ikke Shadowburn (iallefall gikk jeg ikke oom i de fire dungeonsene jeg var i igår).

 

Er ikke level 90 enda, men er således irriterende å være i dungeon og ha minst DPS. Enten så er jeg bare elendig eller så er det noe jeg gjør skammelig feil. :tease:

Lenke til kommentar

Husk å bruke Conflagrate før Incinerate; det reduserer cast-time på de neste tre Incinerate med 30% (mana cost også). Bruk Fire and Brimstone for å spre Immolate om mobs skal leve lenge, eller bruk Conflagrate. Husk å bruke en Curse om target lever lenge. Fel flame øker Immolates virketid med 6 sec, og kan brukes mens du beveger deg. Fel flame genererer også embers. Syns i grunn Destruction gjør det bra, har ikke problemer med å holde meg øverst(eller nesten) på dps mot andre med liknende itemlevel. Syns Destruction er moro om dagen. :)

Lenke til kommentar

Ingenting er forandret? :D Hadde du en mount og en epic piece før var du Kong-Skill selv, har du ikke fullt epic nå til dags blir du kallt noobroflz av alle som YOLOer HCs og tror de er superskill.

 

Gull hadde en verdi før, i Vanilla mest av alt, men også i TBC var det ganske stas når du fikk epic flying mount f.eks. Inflasjonen i WoW er reel, gull har mistet sin verdi.

Lenke til kommentar

Ingenting er forandret? :D Hadde du en mount og en epic piece før var du Kong-Skill selv, har du ikke fullt epic nå til dags blir du kallt noobroflz av alle som YOLOer HCs og tror de er superskill.

 

Gull hadde en verdi før, i Vanilla mest av alt, men også i TBC var det ganske stas når du fikk epic flying mount f.eks. Inflasjonen i WoW er reel, gull har mistet sin verdi.

agree! Husker jeg ga 50G til en kompisi spille å det var så stor stas for han å man følte seg skikkelig rik i vanilla så snart 99 silver blei til 1G.. Sykt.. Huske je ble lvl40 å fikk min første mount.. Måtte låne G hos en kompis for å få råd, jeg ridde rundt heile duskwood, stranglethorn, westfall å briefet;) minner;) Endret av Tommyeen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...