Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Huff.. Lei av folk som ikke møter opp til raids. Har ræva progress pga de som var med på de første raidsa ikke møter opp mer. Har i gjennomsnitt 1,5 raids i uka nå.

Skulle gjerne søkt til ny guild, men får antakeligvis ny jobb til uka, og der er det mye kveldsjobbing, men jeg vet ikke hvilke dager det er snakk om ennå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Børstet støv av kontoen, som ikke har vært i bruk siden Vanilla. Min lvl 54 druid har endret seg endel ser jeg, og talentspec og slikt er jo helt annerledes. Hvordan specs anbefales for en feral\resto druid? Noen andre ting jeg burde vite om?

Les på www.icy-veins.com om din klasse og spec, står greit forklart hva, hvordan og hvorfor. Ofte ender du opp med personlige preferanser som viker litt fra det som står der, men det er jo igjen hva som passer deg best ;)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Heftig helg, telefon borte, dvs authendicator også, raskest måte å fjerne det fra konto? kan liksom ikke ringe uten telefon så det er ikke et alternativ atm...

 

Finn telefonen igjen. Seriøst. Det er det kjappeste.

 

Alternativt kan du opprette en ticket til Blizzard; du vil så få krav om å scanne og sende legitimasjon til dem før de fjerner authenticatoren fra kontoen. Dette tok ca en halv uke når jeg gjorde det for noen år siden.

 

Og når du får deg ny telefon og setter opp authenticator igjen, så skriver du ned den gjenopprettingskoden som ligger inni appen på en papirlapp og legger i lommeboka. Da kan du, hvis du mister telefonen igjen, bare laste ned authenticator på nytt og skrive inn den gjenopprettingskoden.

Lenke til kommentar

Icy-veins er en veldig grei pekepinn, men den er langt fra optimal.

 

Hvis du er en spiller som ikke er fornøyd med 95%, så anbefaler jeg litt tyngre lesestoff, som elitistjerks.com.

Tusen takk for tips :)

Saken med icy-veins er at de har veldig mye som er korrekt, noe må du endre litt på selv.

 

Om elitistjerks i det hele tatt har en guide til din spec, så er de veldig flinke, men de pøser på med siffer som du som casual spiller strengt tatt ikke trenger.

 

Så om du er flink til å lese litt mellom linjene (og tallene), så er elitistjerks.com sine guider best.

Lenke til kommentar

 

 

Finn telefonen igjen. Seriøst. Det er det kjappeste.

 

Alternativt kan du opprette en ticket til Blizzard; du vil så få krav om å scanne og sende legitimasjon til dem før de fjerner authenticatoren fra kontoen. Dette tok ca en halv uke når jeg gjorde det for noen år siden.

 

Og når du får deg ny telefon og setter opp authenticator igjen, så skriver du ned den gjenopprettingskoden som ligger inni appen på en papirlapp og legger i lommeboka. Da kan du, hvis du mister telefonen igjen, bare laste ned authenticator på nytt og skrive inn den gjenopprettingskoden.

jeg tok et uklart bilde av førerkortet mitt og sendte inn, fikk svar samme dag og det var ingen problemer. Men når jeg ser på bildet jeg tok blir jeg litt bekymret, det kunne jo vert førerkortet til hvemsomhelst.

Lenke til kommentar

Jenter har et fortrinn med at alle gutta i guildet vil være beskyttende storebror eller fnisekompis.

 

Jeg og en kompis lagde female characters i Anarchy Online, og det var ikke måte på hvor mange gallante hvite riddere som ville booste oss i quests eller gi oss penger og utstyr, så lenge vi bare jatta med dem. Trengte ikke å spørre om hjelp engang.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Ja, mmo er blitt mere normalt blandt jenter og nå..men for 6-7 år siden var det ikke det. Jenter ble behandlet som kongelige omtrent. Så lenge man slang ut smilies overalt, var det nok til å få forespørsler om vi trengte hjelp eller gear og penger.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...