Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

En kompis av meg innrømmet botting idag. Hadde mine mistanker fra før da han som regel alltid er veldig pratsom når jeg logger inn, men idag svarte han ikke, og gikk aldri AFK (på typ 5 timer) og skiftet mellom to zones hele tiden. Så jeg reportet han.

 

Når er det Blizz pleier å slenge ut disse banwavesene sine? Han mener han ikke blir bannet fordi botten er så "bra". Jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til han blir bannet, selvom han er RL kompis. Bottere er så sjukt unødvendig, selvom det tydeligvis er mange av de nå til dags.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte det samme. Major dickmove

Reporter en RL kompis, glad jeg ikke er venn med deg...

 

Det må det gjerne være, men har sett meg lei av alle bottere. Han er ikke ett unntak for reglene til Blizzard, det er det ingen som er. Botter man, har man ingen plass i dette communityet å gjøre.

Endret av Jesse Pinkman
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når man snakker om bans og botting og regler.

 

Har noen her inne noensinne blitt bannet for kjøping av gull? Jeg har selv kjøpt gull før, omtrent én gang per expansion. Alltid vært mindre beløp, rundt 2k i TBC, 4-5k i WoTLK, 8k i Cataclysm og nå 10k i MoP. Har aldri fått noe som helst reaksjoner på det. Tar de bare "storhaiene"? De som kjøper gigantiske summer (100k+) og gjerne flere ganger? Eller har jeg bare vært heldig?

 

Og ja, godt mulig det er dick move. Trengte gull for å kjøpe guild items til en alt jeg levla på en helt ny server.

Lenke til kommentar

Har du gullsiden oppe mens wow kjører så har warden flagget deg.

Det viser seg at de banner 99% færre for det nå som de er ute etter penger.

Banner de deg, slutter du å spille = tap

 

Det er også stor sjanse for at de du handler av er flagget, de har iallefall gullsidene sine oppe og bruker vel noen bots på samme kontoer / IP.

 

10.000g fikk jeg på å levle noen level, det ødelegger ikke for økonomien.

Men pengene du fikk kommer nok fra kontoer som er hacket, og det er der det moralske ligger.

Hadde ingen kjøpt gull hadde færre hacket/ keylogger i addons/ fått tak i andres kontoer.

 

Kjøper færre nesehorn-ben , blir det færre krypskytere i afrika.

Lenke til kommentar

En kompis av meg innrømmet botting idag. Hadde mine mistanker fra før da han som regel alltid er veldig pratsom når jeg logger inn, men idag svarte han ikke, og gikk aldri AFK (på typ 5 timer) og skiftet mellom to zones hele tiden. Så jeg reportet han.

 

Når er det Blizz pleier å slenge ut disse banwavesene sine? Han mener han ikke blir bannet fordi botten er så "bra". Jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til han blir bannet, selvom han er RL kompis. Bottere er så sjukt unødvendig, selvom det tydeligvis er mange av de nå til dags.

 

Han blir ikke banned, det har han helt rett i. Hvis han skulle bli tatt (veldig lave odds) så blir han bare suspandert i max 72 timer. Husk, ban = perm, dvs man kan ikke bruke account til wow mer.

 

Har heller bedre spørsmål til deg, er han egentlig kompisen din? :hmm:

 

dickmove btw, enig med de andre. Hadde du anmeldt kompisen hvis han lastet ned ulovlige filmer? skeptisk, det ødelegger det ordenlige community. WoW er bare et spill, derfor gir jeg ren blaffen hva som skjer rundt boting, det ødelegger ikke meg og vil heller ikke gjøre det. Så spørsmål nummer 2, hva har boting gjort mot deg?

 

Selvom jeg ikke har rett så tror jeg rett og slett at du er sjalu.

Endret av nagina
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...