Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Mener å huske Bytex skrev noe liggnende tilbake i WOTLK også.

 

Svaret er lett, bare queue og følg gruppen, chat'n er som oftest helt stille, ingen klager nå for tiden. Hvis noen feiler så leaver den som er mest "1337" etc.

Ikke bry deg om du feiler eller noe, skru av chatten hvis du er redd for at noen skal kjefte på deg :)

 

Server spiller du på btw?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merker selv jeg er veldig glad jeg er med i et så casual guild som du kan få det. Har null peil på raids o.l. men satser på å slenge meg med på noe når jeg (forhåpentligvis) får min første på 90. Guildgjengen tar alt totalt useriøst så der er det null stress og press. Om ting går bra er det bare en bonus :p

Lenke til kommentar

Joina fordi en kompis er med der. De har raids 3-4 ganger i uka. Jeg er ikke i nærheten av itemlevel 460 for å joine. De har ikke nok folk til å dra på dødvekt.

Ganske hardcore guild, raider 3-4 ganger i uka og har ikke folk nok til å dra på dødvekt? Da har de neppe gear til det heller, og da ikke mye progress, ergo ikke mye hardcore.

 

Som jeg kan se det. Jeg er i et casual guild som har 4/6, vi kunne fint tatt med en 440-450 geara kar om han bare leste seg ekstra godt opp på tactics, iallefall fram til 3/6.

Lenke til kommentar

Jaja, så var vi tilbake igjen. Riktignok uten Cataclysm og Mists of Pandaria (enn så lenge).

 

Startområdet til pandaren synes jeg var skikkelig allright å spille gjennom, og min nyskapte female pandaren mage som er på level 17 i skrivende stund er riktig så søt å spille med.

 

Det eneste jeg misliker hittil er hvor mye mindre muligheter man har med talents. Det er vel en vanesak vil jeg tro.

 

Mer har jeg vel ikke å si akkurat nå, annet enn:

FOR THE ALLIANCE!

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tips til Will of the Emperor? Sliter med mange rages, tidvis også antall strengths. Vi kjører gruppe basert på antall sign-ups vs antall standby, så hvilken gruppe vi får er opp til tilfeldighetene. Men vi hadde meg med to fears, fire priester, to av dem shadow, så 6 fears totalt, en monk med symbiosis roots og paralysis, så det var greit.

 

Men jeg har en teori om at melee helle skal hjelpe på adds, så er det heller nukefest på de tre første Titan Gas uten adds, så går melee fast på boss under siste, så går resten av DPS på adds, og nuker bossene så mye de kan. Shadow priests kan jo multidotte bossene også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...