Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Saken er jo også at folk kan leave på grunn av det, folk som er skilla, som faktisk transfera server for å joine oss.

 

Å ha oss som backup, å la oss stå her i tilfelle de trenger oss, mens de prøver på LK...

 

I tillegg har vi to trialists inne. Tre uker med trial. Når skal den starte, når vi aldri får se hva de kan? Nå? Egentlig. Men egentlig ikke før om en måned, eller enda lengre.

 

La folk leave. Guilden skal vel ha progress? Målet er vel Lich King? Målet er vel absolutt ikke å stå på pinne for de som ikke gidder progress på end boss fighten?

 

Mitt forslag, lag enda en gruppe og fyll opp med alter fra hovedgruppa hvis mulig. På den måten så får folk fortsatt raidet selv om de ikke har plass i hovedgruppa og trials kan bedømmes med en gang.

Endret av Gakks
Lenke til kommentar

Fins det noen repeatable quests som gir reputation med Stormwind? Jeg har ikke så langt igjen til exalted, og tenkte jeg skulle gjøre en liten innsats for å bli ferdig. Er lvl 67 btw. :)

Det finnes dailies du kan gjøre, men ikke på din level-range.

 

Ville ikke tenkt så mye på det, du blir exalted bare ved å queste for andre straks alikevel. (det som på godt norsk heter spillover-rep).

Lenke til kommentar

Du får en kompis, en guildie eller noen random til å være gruppert med deg til du entrer raidet. Så kan de ta /leave i raidet, og du kan kose deg i raidet alene.

 

Dør du dog, sliter du med å komme inn igjen.

 

Evt kan du få en kompis til å invitere deg og en av dine alts, slik du alltid vil ha et raid (siden alten din er offline).

Lenke til kommentar

Jeg er bedre i grammatikk enn flere engelskspråklige personer i guildet jeg spiller i. Hva er så rart med det?

 

Det som er regelrett rart er når du skriver alt du kan av forkortelser på en app til en guild, som vill ha seriøse medlemmer. Men alle er ikke like. Må si jeg er dårlig i grammatikk selv. :blush:

Lenke til kommentar

Får skylde på at dette er første ganger jeg spiller wow. Men jeg har et spørsmål.

Er for øyeblikket i lvl 71, har skinning og herbalism som proffesions. Siden man kan bruke flying mounts i Azeroth, har jeg veldig lyst til å skaffe meg penger til en epic flying mount. Nå har jeg 1600 g, så er jo litt på vei, men er ganske langt igjen.

 

Spørsmålet lyder slik: Hva skal jeg gjøre for å tjene meg opp penger til en epic flying mount? Gjerne vær så detaljert som mulig ^^

Lenke til kommentar

Det enkleste og sikreste er jo bare å queste. :) I level 80 gir quests penger i stedet for xp.

Om du quester effektivt som 80 så har du lett 5000 gull etter et par dager :)

 

edit: ikke nødvendigvis det raskeste, men dette er altså for dem som ikke har AH kunskaper osv. Trenger ikke vite mer enn hvordan man levler for å klare det :p

Endret av tmg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...