Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Hm. Jeg har sjekka litt dette med Horde/Alliance språk. Jeg kom for eksempel over en liten guide. Utdrag fra denne:

 

For example, if you want to salute one of your homeys with some pimp speak, you would type out: "ss L t A A F!" ("My NIGGA!") Want to tell that drooling corpse how you really feel about her? "b d b ee oo d a p!" ("I love you!") will get you into her mausoleum. Insult a tauren? "ppp b d b jj!" ("Vile Yeti!")

Sånt er jo litt interessant da. Men er det virkelig sant at det å kommunisere på denne måten med den motsatte faction er imot EULA'en? Jeg kan ikke huske å ha lest det der...

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan kun kjøpes fra Blizzard. Og hva er så vanskelig med det forresten?

 

Nei det er jo egentlig ikke vanskelig, men kunne tenkt meg å gått i butikken heller, takk for svar!

 

Kjedelig pet da i CE, re skinned netherwelph. Men kjenner jeg har lyst på CE, har aldri kjøpt Ce til wow før, men digger slike store pakker som kan samle støv i hylla av en eller annen teit grunn :D

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Kan kun kjøpes fra Blizzard. Og hva er så vanskelig med det forresten?

 

Nei det er jo egentlig ikke vanskelig, men kunne tenkt meg å gått i butikken heller, takk for svar!

 

Kjedelig pet da i CE, re skinned netherwelph. Men kjenner jeg har lyst på CE, har aldri kjøpt Ce til wow før, men digger slike store pakker som kan samle støv i hylla av en eller annen teit grunn :D

Søt Deathwing er mye kulere enn netherwelp spør du meg. :wee:

Lenke til kommentar

Hm. Jeg har sjekka litt dette med Horde/Alliance språk. Jeg kom for eksempel over en liten guide. Utdrag fra denne:

 

For example, if you want to salute one of your homeys with some pimp speak, you would type out: "ss L t A A F!" ("My NIGGA!") Want to tell that drooling corpse how you really feel about her? "b d b ee oo d a p!" ("I love you!") will get you into her mausoleum. Insult a tauren? "ppp b d b jj!" ("Vile Yeti!")

Sånt er jo litt interessant da. Men er det virkelig sant at det å kommunisere på denne måten med den motsatte faction er imot EULA'en? Jeg kan ikke huske å ha lest det der...

 

Å finne på måter man kan kommunisere ally/horde uten RealID er mot EULA-en, men tviler virkelig på at noen kommer til å bry seg om at du kommer deg rundt systemet på en slik enkel og harmløs måte.

Lenke til kommentar

Sånt har man sluttet å kjøpe, iallefall meg... de samler bare støv, rett og slett.

 

Online is da future! :thumbup:

 

Er mye bedre å ha muligheten til å gå i en butikk for service enn å måtte stå i betalt telefonkø i flere timer eller sende mail man aldri får svar på. Dessuten går det utrolig mye raskere å installere fra disk enn fra nedlastning.

 

Online suger.

 

Service, for hva? Betalt telefonkø?

 

Aldri vært borti noe du nevner her, alltid handlet på nett, alltid gått raskst, eneste gang jeg faktisk har kjøpt på butikk er når de faktisk har nattåpent, ellers laster man bare ned, bruker å være forhåndsnedlastning lenge før release så nettet ikke blir overbelastet når et ny expantion releases.

 

Online suger, Ok... tviler ikke at du sitter med ISDN eller jævlig dårlig internet... året er 2010, nettet er såpass rask at de fleste foretrekker nett framfor å gå på butikken.

 

Må selvsagt se bortifra fanboys som samler slikt, de må jo ha CE til samling!

 

men bunn og grunn, totalt meningsløst bokser som samler støv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sånt har man sluttet å kjøpe, iallefall meg... de samler bare støv, rett og slett.

 

Online is da future! :thumbup:

 

Er mye bedre å ha muligheten til å gå i en butikk for service enn å måtte stå i betalt telefonkø i flere timer eller sende mail man aldri får svar på. Dessuten går det utrolig mye raskere å installere fra disk enn fra nedlastning.

 

Online suger.

 

Service, for hva? Betalt telefonkø?

 

Aldri vært borti noe du nevner her, alltid handlet på nett, alltid gått raskst, eneste gang jeg faktisk har kjøpt på butikk er når de faktisk har nattåpent, ellers laster man bare ned, bruker å være forhåndsnedlastning lenge før release så nettet ikke blir overbelastet når et ny expantion releases.

 

Online suger, Ok... tviler ikke at du sitter med ISDN eller jævlig dårlig internet... året er 2010, nettet er såpass rask at de fleste foretrekker nett framfor å gå på butikken.

 

Må selvsagt se bortifra fanboys som samler slikt, de må jo ha CE til samling!

 

men bunn og grunn, totalt meningsløst bokser som samler støv.

 

Og fangirls!

Klart jeg skal ha CE ;(

Lenke til kommentar

Sånt har man sluttet å kjøpe, iallefall meg... de samler bare støv, rett og slett.

 

Online is da future! :thumbup:

 

Er mye bedre å ha muligheten til å gå i en butikk for service enn å måtte stå i betalt telefonkø i flere timer eller sende mail man aldri får svar på. Dessuten går det utrolig mye raskere å installere fra disk enn fra nedlastning.

 

Online suger.

 

Service, for hva? Betalt telefonkø?

 

Aldri vært borti noe du nevner her, alltid handlet på nett, alltid gått raskst, eneste gang jeg faktisk har kjøpt på butikk er når de faktisk har nattåpent, ellers laster man bare ned, bruker å være forhåndsnedlastning lenge før release så nettet ikke blir overbelastet når et ny expantion releases.

 

Online suger, Ok... tviler ikke at du sitter med ISDN eller jævlig dårlig internet... året er 2010, nettet er såpass rask at de fleste foretrekker nett framfor å gå på butikken.

 

Må selvsagt se bortifra fanboys som samler slikt, de må jo ha CE til samling!

 

men bunn og grunn, totalt meningsløst bokser som samler støv.

 

Nettet mitt suger, jepp, men jeg tviler på at du har en internettshastighet som er så rask at den overstiger tiden det tar å installere fra CD-er. CE er jo selvfølgelig beregnet for de over gjenomsnittlig interesserte, og at boksene er store og "pene" er jo for utseendets skyld, for å se bra ut i hylla sammen med de andre.

 

Er vel egentlig ingen vits i å diskutere dette siden det bare handler om smak og behag, men å si at "man kjøper fra nettet" fordi det er "da future" er bare dumt. Man kjøper i butikk om man vil, og det er ingen negative sider med det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Til dere som diskuterer kjøp av spill via Online eller fysisk.

 

Gjett hva? De har begge sine fordeler og bakdeler.

 

Nedlastning:

Du kjøper spillet via Steam.

om 5 år er Steam konkurs og deres servere er skrudd av. Hvordan installerer du spillet nå?

 

Eller:

Du graver frem CDen fra et mørkt hjørne i skapet ditt. Putter den i. Installerer. Kos.

 

Eller så får du meldingen om at operativsystemet ditt (Windows 10) ikke støtter slike gamle spill

 

 

Fysisk:

CDen blir skadet, og spillet er uleseling. Eller du mister det. Eller låner det til en kompis som liker å leke med frisbee med bikkja.

 

Nedlastning:

Sletta mappa? Last ned på nytt!

 

Men det er ikke vits å diskutere dette. Jeg skal selv kjøpe CE-boksen selv om jeg digger Steam sitt kjøp-og-last-ned-med-en-gang metode.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til dere som diskuterer kjøp av spill via Online eller fysisk.

 

Gjett hva? De har begge sine fordeler og bakdeler.

 

Nedlastning:

Du kjøper spillet via Steam.

om 5 år er Steam konkurs og deres servere er skrudd av. Hvordan installerer du spillet nå?

 

Eller:

Du graver frem CDen fra et mørkt hjørne i skapet ditt. Putter den i. Installerer. Kos.

 

Eller så får du meldingen om at operativsystemet ditt (Windows 10) ikke støtter slike gamle spill

 

 

Fysisk:

CDen blir skadet, og spillet er uleseling. Eller du mister det. Eller låner det til en kompis som liker å leke med frisbee med bikkja.

 

Nedlastning:

Sletta mappa? Last ned på nytt!

 

Men det er ikke vits å diskutere dette. Jeg skal selv kjøpe CE-boksen selv om jeg digger Steam sitt kjøp-og-last-ned-med-en-gang metode.

Sånn rent bortsett fra at du kan drite i å laste ned Blizzards spill fra steam. Havner nok i Battle.net accounten din de ja. Og tviler på at de skrur av den før -jævlig- få spiller spillene.
Lenke til kommentar

Om du mister WoW-diskene/SC-diskene dine eller disken til Steam-spill kan du bare laste de ned fra siden, slik som om du hadde kjøpt de på nettet.

 

Og tviler på at de skrur av den før -jævlig- få spiller spillene.

 

Eller til de ikke har råd lenger. World of Warcraft-serverne koster rundt 100 000 dollar daglig å holde i drift.

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...