Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det eneste kriteriet jeg setter en guild er at de er hyggelige å spille sammen med.

Second that. Jeg er selv i et guild som ikke akkurat er det mest fremgangsrike på serveren vår, men jeg liker å raide med dem, og syns det generelt er en god stemning mellom medlemmene. Og da blåser jeg en lang marsj i progress. Jeg vil mye heller være i et dårlig (progress-wise) guild hvor jeg faktisk har det gøy sammen med dem enn et top guild med frekke og arrogante folk som tror at GS = IQ. Jeg var faktisk i et av de beste guildene på serveren en liten stund, men gikk igjen fordi folk der var lite glad i nykommere, og behandlet meg nærmest som luft.

Lenke til kommentar

Broren min er GM i guildet jeg er officer og warlock CL i. Han og de andre officerene har bestemt at den gruppa som idag står på LK skal extende raidlock til Lich King er nede, om det så er om en måned eller en uke.

 

Resten av guildet er ikke nok til å danne gruppe nummer to. De blir i verste fall stående utenfor raidingdelen av WoW i en måned.

 

Har en sintmelding klar til forumet, hva synes dere om denne saken?

Lenke til kommentar

Det kommer ann på hva som er viktig for guildet.

 

Guildet mitt kjørte også en "attempt LK until he dies"-runde, og det tok oss vel en måned ellerno. Og mange av gangene hadde ikke resten av guildet nok folk.

 

Men slik er det. Resultatet var at vi fikk LK killet, og i ukene etterpå, fikk flere og flere i guildet killet, nettopp takket være vår kunnskap om kampen og dens taktikker.

Lenke til kommentar

Saken er jo også at folk kan leave på grunn av det, folk som er skilla, som faktisk transfera server for å joine oss.

 

Å ha oss som backup, å la oss stå her i tilfelle de trenger oss, mens de prøver på LK...

 

I tillegg har vi to trialists inne. Tre uker med trial. Når skal den starte, når vi aldri får se hva de kan? Nå? Egentlig. Men egentlig ikke før om en måned, eller enda lengre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...