Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvor mange dps går oom på 5 manns heroic? Utrolig få. lifetap, evocation, viper, etc etc

Som tank eller healer, er det bare plagsomt når dps skriker på mana break, når de har 20-50% igjen.

Er lei av det jeg, kjører på hele veien, går de tom, ikke mitt problem :p

Eneste jeg passer på er healeren sin mana. Resten driter jeg i.

Lenke til kommentar

Ja, nettopp derfor er det ikke vits i at det skal gå treigere for hele gruppen. Å drikke tar toppen 10 sec, og ellers burde du være i stand til å holde manaen oppe med viper sting og aov. Hvis healeren trenger mana pauser man selvfølgelig men er ikke noe gøy for de andre å måtte stoppe opp hele tiden fordi en fyr ikke greier å styre manaen sin.

Lenke til kommentar

Ja, nettopp derfor er det ikke vits i at det skal gå treigere for hele gruppen. Å drikke tar toppen 10 sec, og ellers burde du være i stand til å holde manaen oppe med viper sting og aov. Hvis healeren trenger mana pauser man selvfølgelig men er ikke noe gøy for de andre å måtte stoppe opp hele tiden fordi en fyr ikke greier å styre manaen sin.

Herregud, det er da ikke snakk om etter hver eneste fight! Og i den nevnte dungeonsen hadde jeg over 40 % av damage, og da sier det seg selv at det går ut over min mana. At det skulle være så vanskelig å forstå er en gåte for meg. Sånt som hellfire ramparts tar ikke lang tid uansett hvordan du vender på det, med mindre tanken er idiot og drar på seg alt som er mens healer og dps gjentatte ganger har bedt om mana break og ikke gidder å slåss når tanken atter en gang fyrer løs. Og nei, jeg mener ikke gjentatte ganger etter endt fight, jeg mener at vi har spurt mange ganger uten å faktisk ta en mana break. Men for all del, folk som liker å spille dps uten å gjøre maks skade skal selvsagt få gjøre det. Selv foretrekker jeg å gjøre så mye skade som mulig.

Lenke til kommentar

Igjen; HVORFOR er det så forbanna viktig at det skal gå så fort??? Vi snakker da ikke om mange sekunder her!! Om man tar en mana break etter 3-4 fighter er da ikke et problem. Det er mye jeg ikke kan om wow ennå; fins det en rangering etter hvor raskt man gjør dungeons også nå??

 

EDIT: Behøver vel ikke det stygge språket i grunnen. :)

Endret av Omicron2
Lenke til kommentar

Hvorfor er det så viktig at akkurat DU skal gjøre mest dps, selv om det ikke gagner gruppen som helhet? verste jeg vet i WoW er folk som kaster bort tiden til andre. Verste!

Det er ikke viktig at jeg gjør mest dps i forhold til andre, men jeg vil helst gjøre det beste jeg kan. Som BM hunter er det veldig sjeldent at jeg gjøre mest dps. "Kaster bort tiden til andre" - stoppeklokka er klar når DPS ber om mana break??

 

Dessuten bryr det vel ikke deg; du tar jo ikke hensyn til det uansett?

Endret av Omicron2
Lenke til kommentar

Det beste er det som er best for gruppen, ikke det som er best for deg. Har du tenkt på at folk kanskje har begrenset spilletid hver dag og at de ikke vil bruke unødvendig tid på at du skal sitte å drikke sånn at du skal gjøre mest dps, selv om det gjør at gruppen gjør instancen saktere? respektløst kaller jeg det ihvertfall.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Poenget man prøver å få frem her er at du ikke TRENGER mana break som hunter. Skjønner ikke hva du bråker etter egentlig. DPS er totalt URELEVANT i din level. INGEN (vel, nesten ingen ihvertfall) ser på DPS da. Jeg har ikke engang Recount aktivert når jeg levler en alt før 70+. Så jeg skjønner virkelig ikke hva problemet ditt er. Hva er vitsen med mana-regen abilities hvis du ikke gidder å bruke dem av frykt for loss av DPS? Jeez. :roll:

 

Edit: Ah, forresten: What he (Hansoen) said.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Til og med på level 80 ser vel ikke folk så veldig nøye på dps gjort i 5mann dungeons. Det er ikke før du begynner å raide at dpsen teller, med mindre man er dpsfanatiker og skal ALLTID gjøre sitt beste (som meg >:D). Men altså, hvis du ikke vil bruke AoV, så sett deg heller ned og la de andre løpe i forveien. De fleste som spiller vil nok ha karakterene sine fortest mulig til 80, men jeg er enig med deg at som dårlig geara 80 eller lavere level kan det være et helvete med tank som chainpuller :p Ikke er det bare bare å votekicke heller, for det kan jo ta evigheter før man får en ny O.o

Lenke til kommentar

Det var forøvrig tanken som blei kicka av gruppa, verken dps eller healer blei det; ei heller var det vi som foreslo det. Så han irrterte nok de fleste. I den dungeonen var det jeg som sto for skade, ikke en annen dps, og heller ikke tanken gjorde mye. Da irriterer det meg at når jeg ber om mana break etter 3-4 fighter, så blir det ignorert/ikke respektert. Dere får det til å høres ut som jeg sikkert en halvtime å ruger mana etter hver fight, det gjør jeg ikke. Men jeg vil også kunne bruke mine abilityes, så respekt bør gå begge veier. Og om den nevnte tanken som var bakgrunn for mitt første innlegg var redd for spilletiden sin, ville han neppe dratt på seg så mye mob gang på gang at halve gruppa strøyk med. DET tar tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...