Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Er ikke my world PvP lenger (Angrep på Stormwind f.eks.). For å spille PvP, går en vanligvis i battlegrounds og arena. Battleground kan du gå i kø for via honor menyen (Default keybind er H).

Vil anbefale å vente litt med arena til du får prøvd deg frem litt, og du trenger i tillegg noen å spille med (Lag med 2, 3 eller 5 totalt).

Det har tapt seg en god del ja, men nå for tiden har det vært en del angrep på Org og SW på Sylvanas ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt krav. skriv så jeg forstår hva du vill.

men i application synes jeg folk burde vise seg fra sin beste side med alt :)

Exactly!

 

Det er det jeg alltid har sagt. Det dreper en ikke å anstrenge seg litt ekstra for å skrive rett. Det er jo klart at man ikke tar en guild application seriøst hvis personen skriver som en femåring, selv med dysleksi.

Lenke til kommentar

Møtte tidenes dust i hellfire ramparts i stad. Både jeg og healer (tror jeg det var) skreiv mana break (skreiv vel mb da) fire ganger før tullingen slutta å dra mobs. Så spurte jeg ganske så høflig om det var noen som ikke visste hva mb betydde. Tullingen svarte da (opprinnelig på engelsk) "er ikke noe som heter mana break for dps". Jævla tulling; han fortsatte som før og blei kasta ut av gruppa. Herregud, om man vil at folk skal gjøre det bra, så hører man vel på "mb"?? Dessuten var det jeg som hadde godt over 40% av dps, så det hadde jo vært en ide å høre etter....

 

....sukk.... :)

Lenke til kommentar

Møtte tidenes dust i hellfire ramparts i stad. Både jeg og healer (tror jeg det var) skreiv mana break (skreiv vel mb da) fire ganger før tullingen slutta å dra mobs. Så spurte jeg ganske så høflig om det var noen som ikke visste hva mb betydde. Tullingen svarte da (opprinnelig på engelsk) "er ikke noe som heter mana break for dps". Jævla tulling; han fortsatte som før og blei kasta ut av gruppa. Herregud, om man vil at folk skal gjøre det bra, så hører man vel på "mb"?? Dessuten var det jeg som hadde godt over 40% av dps, så det hadde jo vært en ide å høre etter....

 

....sukk.... :)

 

Kjenner meg igjen der. Levla holy priest fra 1-60, var noen ganger hvor Tank faktisk hørte etter. Så jeg respecca til shadow, for jeg gadd ikke flere tanks som ikke hørte etter. Så dualspeca jeg shadow/disc. Testa en lavere instance (ramparts) for jeg ville ikke prøve disc for første gang i en instance med samme lvl. Etter det er det ingen tank's som hører på meg. Puller som faen selv om jeg har 0 mana igjen og har sakt mb flere ganger. De regner med at priest har så mye spirit at de regenererer mana på 3 sec. Så jeg bruker å vente til de har angrepet en stor nok gruppe til at jeg bare leaver. De klarer seg tross alt uten healer tydeligvis.

Lenke til kommentar

mb for dps er bullshit. Ingen andre enn dps bryr seg om dps meter. Folk vil bare gjøre ferdig instance's kjapt!

Det der syns jeg bare er tull. Det er lite gøy å bare skyte autoshot hele tida (dessuten har jeg et pet jeg vil holde liv i, og da må jeg ha mana). I de dungeonsa jeg går er vi fem stykker, og hvis da tre er dps og dermed bryr seg om mana, samt at healer (som i tilfellet over) også som oftest vil ha mana break innimellom, så har tanken det store flertallet mot seg. Men om han vil dra på seg mobs og bli drept, så for all del (når du som tank gjør bare 22 % av damage, bør du nok vente på resten.....).

Lenke til kommentar

Som Hunter trenger du ikke noen mb, ihvertfall ikke på din level. Du har da Aspect of the Viper. Ja, det reduserer dps, men det er det ingen som bryr seg om før du begynner å nærme deg 80 anyway.

Jeg bryr meg om det. Hvorfor er det så vanskelig å forstå at uansett level ønsker man å gjøre mest mulig dps?? Når jeg spiller på level 67-68 er det meg knekkende likegyldig hvordan jeg kommer til å spille på level 80. Jeg er ikke level 80. Man ønsker da å spille best mulig uansett level??

Lenke til kommentar

Spørs om du vil komme fortest mulig til lvl 80 eller bruke spillet hver level. Mer effektivt og bruke AoV i instanser når du lvler.

 

Tenkte jeg skulle ta opp spillingen etter en tre måneders pause. Noen som har en bra ny server jeg kan prøve? Eller som er med på og lvle en karakter?

 

Jeg har karakterer på Ragnaros og Outland.

Lenke til kommentar

Spørs om du vil komme fortest mulig til lvl 80 eller bruke spillet hver level. Mer effektivt og bruke AoV i instanser når du lvler.

Jeg bruker det når jeg må, men syns ikke det er ideelt. Som hunter gjør jeg ofte lite DPS som det er, uten at jeg skal måtte bruke AoV i tillegg. Syns det handler mer om at man skal respektere at alle ønsker å gjøre en så god jobb som mulig. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...